miércoles, 24 de mayo de 2017

borsa de treball temporal d’Ajudants de Gestió d’administració general (C2) del Consorci Provincial de Bombers de València

ANUNCI
Per Decret de la Presidència Delegada del Consorci Provincial de Bombers de València número 464 de data 10 de maig de 2017, s’ha disposat:
Primer.- Convocar el procés selectiu per a la creació d’una borsa de treball temporal d’Ajudants de Gestió del Consorci per al Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament de la Província de València, pertanyent al subgrup C2
Segon.- Aprovar les bases que regeixen la present convocatòria i que figuren en l’Annex I i remetre la convocatòria i bases al Butlletí Oficial de la Província de València per a la seua publicació.
ANNEX I
BASES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL D’AJUDANTS DE GESTIO D’ADMINISTRACIÓ GENERAL
Primera. Objecte de la convocatòria. És objecte de la present convocatòria les bases específiques que han de regir la selecció de personal mitjançant proves selectives, per a la seua inclusió en una Borsa de Treball, per a nomenament com a funcionaris/es interins/es en llocs de treball amb la categoria professional d’Ajudants de Gestió del Consorci Provincial de Bombers de València, enquadrats en l’Escala d’Administració General, Subescala Administrativa, Grup C, Subgrup C2, per a cobrir les necessitats de personal que es produïsquen. Les tasques administratives pròpies dels Ajudants de Gestió són normalment les de tràmit i col·laboració, sense perjudici de les específiques definides en el catàleg de llocs de treball.
Segona. Requisits dels aspirants. Per a ser admès al present procés de selecció serà necessari complir els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que es disposa en l’article 57 del Reial Decret Legislatiu 5/2015 de 30 d’octubre pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (TREBEP).
b) Tenir complits els 16 anys d’edat i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió, com a mínim, del Títol de Graduat Escolar, E.S.O., Formació Professional de Primer Grau, Tècnic Mitjà o equivalent, o en condicions d’obtenir-ho en la data en què acabe el termini de presentació d’instàncies. En tot cas, l’equivalència haurà de ser aportada per l’aspirant mitjançant certificació expedida a aquest efecte per l’Administració competent en cada cas.
Els aspirants amb titulacions obtingudes en l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acredite, si escau, l’homologació.
d) Posseir la capacitat física i psíquica necessària per a l’acompliment de les funcions del lloc convocat.
e) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions o Institucions Públiques, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.
f) Abonar la taxa establida en l’ordenança fiscal per a les proves selectives per a l’ingrés del personal en el Consorci per al Servei de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament de la Província de València. Aquesta taxa únicament podrà retornar-se als que no siguen admesos al procés selectiu per falta d’algun dels requisits per a prendre part en el mateix.
g) Coneixement de la llengua castellana. Els aspirants nacionals d’estats la llengua oficial dels quals no siga la llengua castellana, als efectes de ser admesos a la convocatòria, hauran d’acreditar posseir els coneixements de la llengua castellana corresponents al diploma d’espanyol Nivell Intermedi (B2) o superior, o estar en condicions d’obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació d’instàncies, o estar en possessió de certificat acreditatiu d’haver cursat la primària i la secundària o el batxillerat en l’Estat espanyol.
Tercera. Sol·licituds. 3.1. Participants Els qui desitgen participar en les proves selectives hauran de presentar la sol·licitud a la Presidència del Consorci, fent constar en la mateixa que l’aspirant reunix tots i cadascun dels requisits exigits en les bases. Les sol·licituds s’ajustaran al model oficial que figura com a ANNEX III de les presents bases.
A la instància s’adjuntarà la documentació següent:
a) Original i fotocòpia o fotocòpia compulsada del D.N.I. o del Passaport.
b) Resguard acreditatiu d’haver abonat la taxa establida en l’ordenança fiscal, que es xifra en 19 €.
c) Original i fotocòpia o fotocòpia compulsada de la titulació requerida en aquestes bases o, de la certificació acadèmica que acredite haver realitzat i aprovat els estudis complets corresponents per a l’obtenció del títol.
Si la presentació es fa per mitjans electrònics, els referits documents s’adjuntaràn, signats electrònicament per l’aspirant, a la instància. L’ingrés de la taxa es realitzarà per mitjà de transferència bancària al compte ES14 2100 4337 8802 0004 5460 indicant el nom de l’opositor o per mitjà de targeta bancària de qualsevol entitat en els caixers automàtics de Caixabank utilitzant el codi de barres que es publicarà en la pàgina web del Consorci. La no inclusió de la persona interessada en la llista d’admesos originarà el dret a la devolució de l’import, sempre que siga per causa no imputable a la mateixa. Les persones aspirants manifestaran en la instància que reuneixen tots i cadascun dels requisits exigits en la base segona de la present convocatòria, referits sempre a la data d’expiració del termini de presentació d’instàncies.
Els aspirants amb minusvalidesa igual o superior al 33% hauran de fer-ho constar en la sol·licitud de participació en la convocatòria i adjuntar al model de sol·licitud el certificat corresponent. A més, haurà d’especificar en la mateixa sol·licitud si requereix adaptació de temps i forma; per a aquest cas, haurà d’aportar també el certificat de l’òrgan administratiu competent on conste l’oportuna adaptació. El Consorci es reserva la possibilitat de crear una borsa adjunta a la principal, composada pel personal amb minusvalidesa igual o superior al 33%, ordenada segons la puntuació obtinguda en les proves relacionades en aquestes bases, a la que es podrà acudir per a la cobertura de llocs en un percentatje del 10% en relació a la borsa principal. La pertinença a aquesta no afectarà a la posició en la borsa principal.
3.2. Òrgan al que s’envien. Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del Consorci.
3.3. Termini. El termini de presentació de sol·licituds serà de vint dies naturals, comptats a partir de l’endemà a la publicació de les presents bases en el Butlletí Oficial de la Província de València. Si el termini finalitza en dia inhàbil s’ampliarà fins a l’endemà hàbil. {del 24 de maig al 12 de juny de 2017, a.i.}
3.4. Lloc. Les instàncies sol·licitant prendre part en la present convocatòria es presentaran en el Registre del Consorci Provincial (Camí de Montcada 37-València) o en els llocs que regula l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.   [https://www.bombersdv.es/es/]

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia