martes, 30 de mayo de 2017

4 places vacants de personal estatutari del grup A1, facultatiu especialista en Neurologia d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. Es convoquen proves selectives pel torn d'accés lliure per a la provisió de 4 places vacants de personal estatutari del grup A1, facultatiu especialista en Neurologia d'institucions sanitàries de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.
1.2. El procés selectiu es durà a terme per mitjà del sistema de concurs oposició.
1.3. De conformitat amb el Decret 123/2016 esmentat, es fa la reserva d'una plaça per a les persones que tinguen la condició legal de persones amb grau de diversitat funcional igual o superior al 33 %, d'acord amb allò que s'ha establit en els apartats 1 i 2 de l'article 4 del text refós de la Llei General de Drets de les Persones amb Discapacitat i de la seua Inclusió Social, aprovat pel Reial decret legislatiu 1/2013, de 29 de novembre.
2. Requisits de les persones aspirants. Les condicions per a l'admissió a les proves hauran de reunir-se en el moment de la finalització del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant tot el procés selectiu, fins al moment de la presa de possessió.
a) Requisits generals.
2.1.
Tenir la nacionalitat espanyola o de qualsevol altre estat membre de la Unió Europea, així com d'aquells estats als quals, gràcies als tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, s'aplique la lliure circulació de treballadors en els termes en què aquesta està definida en el Tractat Constitutiu de la Unió Europea, o tindre aquest dret d'acord amb el que preveu el Reial decret 543/2001, de 18 de maig. Independentment de la seua nacionalitat, podran participar-hi el cònjuge de les persones espanyoles i de les persones nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea i, quan així ho preveja el corresponent tractat, el cònjuge dels nacionals d'algun estat en què s'aplique la llibertat de circulació dels treballadors, sempre que no estiguen separats de dret. Així mateix i amb les mateixes condicions que els cònjuges, podran participar-hi els descendents, i els del seu cònjuge, menors de 21 anys o majors d'aquesta edat dependents.
2.2. Haver fet els 16 anys i no haver arribat a l'edat de jubilació forçosa.
2.3. Posseir el títol de facultatiu especialista en l'especialitat a què es pretén accedir dins del termini de sol·licituds especificat en aquesta convocatòria, o tindre complides les condicions per a obtenir-lo. En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger, s'haurà d'estar en possessió de la credencial que n'acredite l'homologació.
2.4. Tindre la capacitat funcional necessària per a l'exercici de les tasques que es deriven del nomenament corresponent; aquesta capacitat s'haurà d'acreditar en el termini requerit en aquesta convocatòria mitjançant un certificat mèdic, i la presa de possessió quedarà supeditada a la superació d'aquest requisit.
2.5. No haver sigut separat o haver-se revocat el seu nomenament com a personal funcionari interí, amb caràcter ferm, per mitjà d'un procediment disciplinari, de cap administració pública o òrgan constitucional o estatutari, ni estar inhabilitat per sentència ferma per a l'exercici de qualssevol funcions públiques o d'aquelles pròpies del cos, agrupació professional o escala objecte de la convocatòria. En el cas de personal laboral, no estar inhabilitat per sentència ferma o com a conseqüència d'haver sigut despatxat disciplinàriament de manera procedent, per a exercir funcions semblants a les pròpies de la categoria professional a què es pretén accedir. Quan es tracte de persones nacionals d'altres estats, no estar inhabilitades o en situació equivalent ni haver sigut sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en els mateixos termes, en el seu estat, l'accés a l'ocupació pública.
2.6. Haver ingressat la taxa de participació, en el cas de no estar-ne exempt, segons s'especifica en la base 3 d'aquesta convocatòria.
2.7. No ostentar cap plaça en propietat de la mateixa categoria i especialitat en el Sistema Nacional de Salut.
b) Moment en què s'ha d'acreditar el compliment dels requisits per a concursar.
La documentació que acredite els requisits per a participar en la quota de persones amb diversitat funcional, així com, per a l'exempció o minoració de la taxa de participació, ser membre de família nombrosa general o especial, o de família monoparental general o especial, o víctima de violència sobre la dona, s'haurà d'aportar físicament durant el termini de presentació de sol·licituds en els registres especificats en la base 3.2, mitjançant l'entrega de la fotocòpia compulsada de l'anvers i el revers d'aquesta.
La resta de requisits s'hauran d'acreditar també per mitjà de fotocòpia degudament compulsada de l'anvers i el revers de cada document, i s'hauran d'aportar dins del termini establit en la base 6.5 d'aquesta resolució, després de la superació del concurs oposició.
3. Sol·licituds. 3.1. Abans d'omplir la sol·licitud, l'aspirant trobarà un desplegable amb les categories o especialitats convocades. En el desplegable haurà de triar la categoria o especialitat pel torn lliure o, si és el cas, la categoria o especialitat per promoció interna. Les persones aspirants només podran participar a través d'un dels dos sistemes d'accés assenyalats. La quota de persones amb diversitat funcional només estarà inclosa en el sistema d'accés pel torn lliure.
3.2. Les persones interessades a participar en el concurs oposició hauran d'omplir la sol·licitud que hi ha en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es, seguint les instruccions que hi apareixen.
En el cas que la persona participant dispose de certificat digital, a través de la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública podrà omplir la sol·licitud, pagar les taxes de participació en cas de no estar-ne exempta i registrar la sol·licitud per via telemàtica.
En el cas de no disposar de certificat digital, la persona interessada haurà de:
Omplir la instància que hi ha en la pàgina oficial de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, www.san.gva.es.
Imprimir els tres exemplars de què consta la sol·licitud.
Pagar la taxa de participació (26,59 €),  ...
3.3. Les sol·licituds, segellades per l'entitat bancària en el cas de no estar exemptes de la taxa, es podran presentar en les unitats de registre de les dependències administratives següents:
– 03001Alacant: c/ de Girona, núm. 26.
– 03801 Alcoi: pl. Espanya, núm. 2.
– 12001 Castelló de la Plana: c/ Hort dels Corders, núm. 12.
– 46008 València: av. Ferran el Catòlic, núm. 74.

També podran presentar-se en qualsevol dels registres generals dels departaments de salut de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, o mitjançant qualsevol de les formes previstes en la Llei del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Un dels exemplars de la sol·licitud quedarà en poder de la persona interessada i li servirà de justificant. En el cas de presentació telemàtica mitjançant el certificat digital, podrà imprimir-se el justificant de presentació des de la mateixa plataforma.
En cas de presentació de la sol·licitud sense certificat digital, el pagament en l'entitat bancària no comportarà per si mateix l'admissió al procés selectiu, i s'haurà de presentar la sol·licitud dins del termini i en la forma corresponent en els registres previstos anteriorment.
Serà procedent la devolució de les taxes per drets d'examen únicament en els supòsits i procediments previstos en la vigent Llei de Taxes de la Generalitat.
3.4. El termini de presentació de sol·licituds començarà l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana i acabarà el mateix dia del mes següent a aquell en què s'haja publicat. Si fóra inhàbil, el termini finalitzarà el dia hàbil següent. En el cas que no hi haja dia equivalent en el mes següent a la publicació, el termini finalitzarà l'últim dia del mes següent al de publicació de la convocatòria.{del 31 de maig al 30 de juny de 2017, a.i.}

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia