miércoles, 17 de mayo de 2017

borsa de treball de la categoria de tècnic/a mitjà/ana en informàtica de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona.

El Gerent de l'Institut Municipal d'Informàtica de Barcelona, en ús de les facultats atribuïdes en l'article 12 dels vigents Estatuts, va aprovar per resolució de 3 de febrer de 2017 les bases específiques que han de regir la convocatòria del procés selectiu per a la següent borsa de treball:
- Borsa de treball en la categoria de tècnic/a mig en informàtica de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona.
Aquesta convocatòria s'efectua en execució d'allò que disposa l'article 27.1 de l'acord de condicions regulador de les condicions de treball dels empleats públics de l'Ajuntament de Barcelona (personal funcionari i laboral, guàrdia urbana i serveis de prevenció, extinció d'incendis i salvament) (codi de conveni núm. 0815752) que preveu la constitució de borses de treball per a la incorporació de personal funcionari laboral interí en els supòsits de necessitats de personal urgents i inajornables que afectin als serveis públics essencials.
Al mateix article es preveu que la tercera via d'accés a les borses es la superació de processos de selecció per a la constitució de determinades borses.
Les persones que desitgin participar a l'esmentada convocatòria hauran de presentar la sol·licitud en suport paper en les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015 de l'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Per presentar la sol·licitud, les persones aspirants disposaran del termini de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació del present anunci. {del 18 de maig al 6 de juny de 2017, a.i.}
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
1.- Identificació de la convocatòria
Bases que han de regir la convocatòria de la Borsa de treball de l'Institut Municipal d'Informàtica de l'Ajuntament de Barcelona en la categoria de Tècnic/a Mig d'Informàtica.
Les característiques de la convocatòria són les següents :
- Categoria: Tècnic/a Mig d'Informàtica.
- Grup de titulació: A2.
- Nivell de destinació: 20
Aquestes bases contemplen, pel que fa referència a la perspectiva de gènere, allò que disposa l'Ajuntament de Barcelona en el Pla d'Igualtat d'Oportunitats pel període 2015-2019 en quant a la promoció d'una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals.
Mitjançant aquesta convocatòria es constituirà la borsa de treball actual amb les 100 persones aspirants amb millor puntuació total en el conjunt de les proves que composen el procés de selecció classificades en ordre de major a menor puntuació tal i com s'assenyala en la base 10.1 a) d'aquesta convocatòria.


2.- Descripció funcional
2.1.- Missió
Realitzar funcions de caràcter tècnic pròpies de la seva família professional, integrades dins de processos definits i actuant en un pla operatiu que sigui competència de l'òrgan on presten el seus serveis.
2.2.- Funcions bàsiques
- Prestar serveis directes a ciutadans i/o usuaris de la Corporació Municipal determinant mesures i mobilitzant els recursos disponibles, en el marc de les competències de l'òrgan on presten els seus serveis.
- Executar treballs tècnics de la seva especialitat, sobre les matèries que siguin competència de l'òrgan on presten els seus serveis.
- Redactar informes, dictàmens o propostes de resolució que siguin competència de l'òrgan on presten els seus serveis, d'acord amb la normativa o els procediments establerts.
- Exercir l'actuació inspectora, si correspon a l'òrgan on presten els seus serveis.
Aquest tipus de tècnic/a actua en un pla operatiu, interpretant els procediments de cara a resoldre els problemes dins de normes o marcs establerts.
Requereixen d'un coneixement ampli i especialitzat de mètodes, tècniques i processos.
Les tasques d'aquest lloc de treball es desenvolupen habitualment dins d'un marc estandarditzat.
Disposen de llibertat per planificar i organitzar el seu temps.
Requereixen de la capacitat de comunicació i influència necessaris per interactuar amb la ciutadania o amb el personal de la Corporació Municipal influint-los i donant-los servei en el seu àmbit de competencia.
3.- Requisits de participació
3.1. Tenir 16 anys complerts i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
3.2. Estar en possessió del títol universitari d'Enginyeria Tècnica o Grau en Informàtica o del títol universitari d'Enginyeria Tècnica o Grau en Telecomunicacions. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar, dins el termini de presentació de sol·licituds de participació, de la credencial que acrediti la seva homologació emesa pel “Ministerio de Educación, Cultura y Deporte”.
3.3. Tenir la nacionalitat espanyola o la d'altres estats membre de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/es. D'acord amb allò, establert a l'article 57.4 de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (EBE) (i, per tractar-se d'una relació de caràcter laboral i no funcionarial), es podran presentar a aquesta convocatòria els estrangers amb residència legal a Espanya.
També podran ser admesos el/la cònjuge, els/les descendents i descendents del/la cònjuge, tant de la ciutadania espanyola com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els/les cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als/les descendents, siguin menors de 21 anys o més grans d'aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors/res, d'acord amb el que estableixen els articles 2 i 4 del Reial Decret 766/1992 de 26 de juny, sobre l'entrada i permanència a Espanya de nacionals d'estats membres de la Unió Europea i d'altres estats que han estat part en l'Acord sobre l'espai econòmic europeu, signada a Porto el 2 de maig de 1992, i ratificat per Espanya el 26 de novembre de 1993, modificat posteriorment pel Reial Decret 737/1995 de 5 de maig.
En qualsevol cas, les persones aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar documentalment la seva nacionalitat.
A més, aquelles persones candidates que accedeixin a la convocatòria pel fet de ser cònjuge, descendents o descendents del/la cònjuge, tant de la ciutadania espanyola com de nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea, o d'estats als quals sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, hauran d'acreditar el vincle de parentiu amb el/la nacional en virtut del qual es presenten i, en el cas dels descendents majors de 21 anys, el fet de viure al seu càrrec. Igualment, aquests/tes candidats/tes hauran de presentar declaració jurada o promesa feta pel/la nacional, en la qual aquest/a manifesti fefaentment que no està separat/da de dret del seu/va cònjuge.
3.4. No haver estat acomiadat/da ni separat/da del servei, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de tenir la nacionalitat d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
Tots els requisits s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se el dia de l'inici de la prestació de serveis amb l'Ajuntament.
4.- Sol·licitud de participació
4.1. Presentació de sol·licituds. La sol·licitud de participació en el procés de selecció, que anirà dirigida a l'Institut Municipal d'Informàtica (IMI) es presentarà en suport paper en les Oficines d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Barcelona (veure Annex núm. 2), o bé es podrà trametre per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, de l'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. En aquest cas i per poder participar, les persones aspirants hauran de declarar expressament que compleixen amb tots els requisits de la convocatòria.
El model de sol·licitud de participació el podeu trobar a la web de l'Ajuntament de Barcelona (www.barcelona.cat), a l'apartat Oferta Pública “Borsa de Treball”.
4.2. Termini de presentació de sol·licituds del procés selectiu
Les persones aspirants a aquest procés selectiu disposaran per a presentar la sol·licitud del termini de 20 dies naturals, a comptar des de l'endemà de la data de publicació d'aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.  {del 18 de maig al 6 de juny de 2017, a.i.}   ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia