jueves, 2 de noviembre de 2017

Borsa de treball d'Educadora Social. Ajuntament de Santanyí. (Illes Balears)

CONVOCATÒRIA  I  BASES  DEL CONCURS-OPOSICIÓ PER  CONSTITUIR UNA BORSA DE FUNCIONARIS/ÀRIES INTERINS/ES, EDUCADORS/ES SOCIALS, DEL GRUP A, SUBGRUP A2, ESCALA D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, SUBESCALA TÈCNICA MITJANA.
1. Objecte. És objecte de la present convocatòria la selecció, mitjançant concurs-oposició, de personal funcionari interí per a la creació d’una borsa de treball d’educadors/es socials, escala d’administració especial, subescala tècnica mitjana, grup A, subgrup A2.
Aquesta convocatòria servirà per crear un borsa d’educadors/es socials, a l’efecte de dur a terme qualsevol supòsit de nomenament com a funcionari/ària interí/ina, d’acord amb l’article 10 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre pel qual s’aprova el text refós de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (en endavant, EBEP) i l’article 15 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de les Illes Balears, per la qual cosa les persones que superin aquestes proves passaran a formar part d’una borsa de disponibilitat per ordre de puntuació obtinguda a aquesta convocatòria.   
2. Funcions del lloc de treball
  • Formar part de l’equip de l’Àrea de Benestar Social, dins l’Òrgan de Joventut, menors i família per tal d’acomplir amb els seus supòsits i tasques de forma permanent i sota la direcció de d’orientadora de joventut, menors i família.
  • Analitzar i detectar les necessitats d’atenció a la infància i joventut.
  • Intervenir socioeducativament en la comunitat amb la finalitat de reduir els factors de risc d’exclusió dels nins i joves.
  • Realitzar un estudi de la situació per elaborar el diagnòstic de cada cas, que permeti planificar el procés d’ intervenció.
  • Canalitzar a altres programes de Serveis Socials d’atenció Primària i derivar a Serveis i Recursos dels Sistemes de Protecció Social.
  • Capacitar, potenciar i dotar d’ habilitats a les persones per a facilitar l’ accés a recursos socials.
  • Captar, tractar i difondre informació sobre recursos socials.
  • Registrar la informació necessària per a proveir al Sistema Públic de Serveis Socials d’ informació per a la planificació i avaluació.
3. Requisits de les persones aspirants. Per prendre part en les proves selectives, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits en la data d’expiració del termini d’admissió de sol·licituds:
a) Tenir nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article  57 de l'EBEP.
b)  Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions de la categoria professional.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d)  No haver estat separat del servei de qualsevol de les administracions públiques de l'Estat, de l’administració local o autonòmica o dels organismes que en depenguin per cap expedient disciplinari, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques.
Igualment, no estar sotmès a sanció disciplinària o condemna penal que en el seu estat impedeixi l’accés a la funció pública, si es tracta d’aspirants que no tenguin la nacionalitat espanyola d’acord amb el que s’estableix a la lletra a) d’aquestes bases.
e) Estar en possessió de la titulació universitària d’Educació Social o amb les condicions d’obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de sol·licituds o bé estar habilitat pel Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de les Illes Balears mitjançant el supòsit B) de la disposició transitòria tercera de la Llei 8/2002, de 26 de setembre, de creació del Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de les Illes Balears.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, les persones aspirants hauran d’estar en possessió de la  al de novembre de credencial que n’acrediti l’homologació o de la credencial per a l’exercici de la , a.i.sió corresponent.
f)  Acreditar el coneixement de la llengua catalana en el nivell B2 (nivell avançat), de conformitat amb la Llei 4/2016, de 6 d’abril, de modificació de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears.
Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per la Direcció General de Política Lingüística de les Illes Balears o equivalències previstes.
Els aspirants que no puguin acreditar documentalment els coneixements corresponents de llengua catalana del nivell B2 han de sol·licitar a la seva instància la realització d’una prova específica per acreditar-ho, que es realitzarà amb caràcter previ a l'inici de l’oposició, el resultat de la qual es qualificarà com Apte o No Apte.
g) Estar en possessió del permís de conduir B
h) Acreditar la carència de delictes de naturalesa sexual mitjançant el Certificat de Delictes de Naturalesa Sexual.    
i) Abonar una taxa de 14 euros pels drets d’examen dins el termini de presentació de sol·licituds, sense que es puguin abonar en un altre moment.
L’abonament dels drets d’examen haurà de ser satisfet al següent compte bancari:  Banc Mare Nostrum (Sa Nostra) ES25 0487 2045 75 2000006071. Indicant el DNI i el nom de la borsa a la qual opta.
Amb anterioritat a la presa de possessió del lloc de treball, la persona interessada haurà de fer constar que no està sotmesa a cap dels motius d’incompatibilitat  establerts  en  la  Llei  53/1984,  de  26  de  desembre,  que  regula  les  incompatibilitats  del  personal  al  servei  de  les administracions públiques, o comprometre’s, si escau, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu l’article 10 de la disposició legal anterior, i no percebre cap pensió de jubilació, de retir o d’orfenesa.
Els requisits establerts en els apartats anteriors hauran de complir-se l’últim dia de presentació de sol·licituds.
4. Publicació de les bases i presentació de sol·licituds. Les bases es publiquen al BOIB i a la pàgina web d’aquesta corporació.
1.  Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu s’han de presentar en el Registre General de l’Ajuntament dins el termini de deu (10) dies hàbils, comptadors a partir del dia següent al de la publicació de les presents bases en el BOIB,{del 3 al 16 de novembre de 2017, a.i.} i s’han de dirigir a la batlia de l’Ajuntament de Santanyí.
També es poden presentar en la forma prevista en l’article 16.4.b) de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Els successius anuncis així com totes les notificacions i incidències produïdes durant el procés selectiu es publicaran al tauler d’anuncis i a la pàgina WEB de l’Ajuntament de Santanyí (www.ajsantanyi.net).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia