jueves, 24 de mayo de 2018

12 places d'Agent de Guàrdia Urbana, pel sistema d'oposició, torn lliure. Ajuntament de Badalona

Ajuntament de Badalona  ANUNCI sobre aprovació de la convocatòria del procés selectiu de 12 places vacants d'agent de Guàrdia Urbana, pel sistema d'oposició, torn lliure (exp. 255/OP-1/18). En data 7 de maig de 2018, el tinent d'alcalde i regidor de Badalona Democràtica, actuant per delegació de Resolucions d'Alcaldia de dates 23 i 29 de juny de 2015, ha aprovat la convocatòria del procés selectiu de 12 places vacants d'agents de Guàrdia Urbana, escala administració especial, subescala serveis especials, classe Policia Local, pel sistema d'oposició, torn lliure, places previstes a l'Oferta pública d'ocupació parcial per a l'exercici 2018.
Aquest procés selectiu es regirà per les Bases específiques reguladores aprovades en sessió de la Junta de Govern Local (JGL) de data 23/04/2018. El text literal de la convocatòria i de les bases aprovades es troben publicades en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona (BOPB) del dia 09/05/2018, i en la pàgina web corporativa (www.badalona.cat - Inici > L'Ajuntament > Recursos Humans > Processos selectius > Selecció > Processos selectius torn lliure), així com en el tauler d'anuncis oficials de l'Ajuntament de Badalona.
Així mateix, aquesta convocatòria ha estat publicada en el BOE núm. 120, de 17 de maig de 2018, pàgina 51069.
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria es podran presentar en el termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la data de publicació de l'anunci d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 25 de maig al 13 de juny de 2018, a.i.}
La presentació de sol·licituds, adjuntant els formularis normalitzats, s'ha de fer telemàticament a través del web municipal (https://www.seu-e.cat/web/badalona/seu-electronica).
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper: en el Registre General de l'Ajuntament, ubicat a la Plaça Assemblea de Catalunya 9-11 planta baixa de Badalona i en les Oficines Municipals de Districte. En relació a les Oficines Municipals de Districte, així com les seves adreces s'especifiquen a l'annex 7 de la present convocatòria.
També es poden presentar en les Oficines de Correus en la forma reglamentàriament establerta (correu certificat administratiu) o en la forma que determina l'article 16 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
Als efectes de la presentació d'instàncies, es fa constar que l'Ajuntament de Badalona no té subscrit cap conveni de col·laboració amb l'Administració General de l'Estat ni amb la Generalitat de Catalunya. En cas de presentar-se la instància per participar en aquest procés en un registre de qualsevol d'aquestes administracions, no es tindrà com a vàlida la d'entrada a aquests registres sinó la d'entrada efectiva en el Registre General de l'Ajuntament de Badalona als efectes del què disposa la Llei 39/2015 en el seu article 16.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia