miércoles, 23 de mayo de 2018

Bases: 1 plaça de Tècnic d’Administració General (A1) de l’Ajuntament de Muro de Alcoy, pel torn lliure mitjançant oposició, i constitució de borsa de treball

Ajuntament de Muro d'Alcoy. APROVACIO CONVOCATORIA I BASES DEL PROCES PER A COBRIR EN PROPIETAT UNA PLAÇA DE TÈCNIC D´ADMINISTRACIÓ GENERAL
Mitjançant resolució d’alcaldia 2018-0507, de 8 de maig, s’ha disposat el següent:
PRIMER.- Aprovar la Convocatòria del procés i les Bases per a la provisió en propietat d’una plaça de Tècnic d’Administració General de l’Ajuntament de Muro de Alcoy, pel torn lliure mitjançant oposició, i constitució de borsa de treball, i que a continuació es descriuen:
“BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ EN PROPIETAT D’UNA PLAÇA DE TÈCNIC D’ADMINISTRACIÓ GENERAL DE L’AJUNTAMENT DE MURO DE ALCOY, PEL TORN LLIURE MITJANÇANT OPOSICIÓ, I CONSTITUCIÓ DE BORSA DE TREBALL.
PRIMERA.- Objecte de la convocatòria. La present convocatòria té com a objecte la provisió definitiva per funcionari de carrera d’una plaça de Tècnic d’Administració General de l’Ajuntament de Muro de Alcoy, vacant a la plantilla de personal funcionari d’aquest Ajuntament i inclosa a l’oferta d’Ocupació Pública de 2017, pel torn lliure mitjançant oposició i constitució de borsa de treball.
Les places de Tècnic d’Administració General, estan enquadrades en l’Escala d’Administració General, Subescala Tècnica, Grup de Classificació A1, dotada amb els emoluments corresponents al seu grup de classificació i la resta que corresponguen d’acord amb la legislació vigent, i inclosa a l’Oferta d’Ocupació Pública de l’Ajuntament de Muro de Alcoy de 2011.
SEGONA.- Requisits dels aspirants. Per a ser admesos en aquest procés, els aspirants hauran de reunir els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la d'un dels restants estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats a què s'aplique la lliure circulació de treballadors, en els termes que preveu la llei estatal que regula aquesta matèria.
b) Tenir complits 16 anys i no excedir l'edat de jubilació forçosa per a la funció pública.
c) Estar en possessió del títol de Llicenciat o Títol de Grau corresponent, en Dret, en Ciències Polítiques i de l'Administració, en Econòmiques i/o en Empresarials, en Intendent o Actuari Mercantil, en Administració i Direcció d'Empreses, o estar en condicions d’obtindre’l, en la data en què finalitze el termini de presentació d’instàncies. Les equivalències les deurà determinar l’autoritat educativa competent.
d) No patir malaltia ni defecte físic que impedisca l'exercici de les funcions corresponents al lloc de treball que es convoca.
e) No trobar-se en cap de les causes d'incapacitat específica d'acord amb la normativa vigent.
f) No haver estat separat/da per mitjà d'expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració o ocupació pública, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de funcions públiques.
Els requisits exigits hauran de reunir-se per les persones interessades en la data en què finalitze el termini de presentació d'instàncies.
TERCERA.- Presentació de sol.licituds i documentació complementària. 1. Les instàncies per a participar en la present convocatòria que es facilitaran al Registre General de l’Ajuntament i estaran a disposició dels aspirants a la pàgina web municipal www.vilademuro.net (serveis municipals-recursos humans-ocupació pública), s'adreçaran a l'Alcalde-President de la Corporació i es presentaran al Registre General o en la forma establerta a l'article 66 de la Llei 39/2015, de 1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques dins dels vint dies naturals comptats a partir del següent al de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria al Boletín Oficial del Estado.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia