lunes, 14 de mayo de 2018

concurs-oposició d'accés lliure per proposar el nomenament interí de diversos llocs de treball vacants, reservats a funcionaris d'administració local amb habilitació nacional, pertanyents a la subescala de secretaria intervenció del Servei d'Assistència Tècnica de la Diputació de Girona

La Diputació de Girona ha convocat, mitjançant decret de la presidència de data 19 d'abril de 2018, un concurs-oposició d'accés lliure per proposar el nomenament interí de diversos llocs de treball vacants, reservats a funcionaris d'administració local amb habilitació nacional, pertanyents a la subescala de secretaria intervenció del Servei d'Assistència Tècnica de la Diputació de Girona, i amb adscripció funcional a l'organisme autònom Xaloc. Els aspirants que superin el procés de selecció i que no obtinguin cap de les places convocades, integraran una borsa de treball, per realitzar propostes de nomenaments interins que s'esdevinguin posteriorment.
Les sol·licituds de participació es presentaran mitjançant un model normalitzat, disponible al departament de Recursos Humans de la Diputació o bé al tauler electrònic d'edictes. La presentació de les sol·licituds de participació es farà al Registre General de la Diputació de Girona, per qualsevol dels mitjans que preveu la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment administratiu comú de les Administracions Públiques, en el termini de 20 dies naturals comptats des de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 11 al 30 de maig de 2018, a.i.}
Les bases completes de la convocatòria que regiran la selecció s'han publicat íntegrament al Butlletí Oficial de la Província de Girona i al tauler d'edictes de la seu electrònica de la Diputació de Girona (https://seu.ddgi.cat/).
La qual cosa es fa pública per a general coneixement.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia