jueves, 8 de diciembre de 2016

borsa de treball de tècnic/a auxiliar de biblioteca (C1) . Ajuntament del Prat de Llobregat (Barcelona)

Per decret d'aquesta Tinència d'Alcaldia de l'Àrea d'Alcaldia, Serveis Centrals, Economia i Promoció de la Ciutat DEC núm. 7102/2016, de 21 de novembre, es convoca el procés selectiu per a la creació d'una borsa de treball de tècnic/a auxiliar de biblioteca; per la qual cosa, el termini de presentació d'instàncies serà de 15 dies naturals, comptats des de l'endemà de l'última publicació conjunta de les bases i la convocatòria, que es durà a terme al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOCG) {del 3 al 19* de desembre de 2016, a.i.} i al Butlletí Oficial de la província de Barcelona (BOPB).
Els successius anuncis relacionats amb aquest procés es publicaran al web municipal (www.elprat.cat) i al tauler d'edictes.
Les bases reguladores, aprovades per la Junta de Govern Local de l'Ajuntament del Prat de Llobregat en data 7 de novembre d'enguany, són íntegrament les següents:
BASES PER A LA CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL PER A COBRIR, EN CAS DE POSSIBLES VACANTS I/O NECESSITATS TEMPORALS, PLACES DE TÈCNIC/A AUXILIAR DE BIBLIOTECA
PRIMERA.- Objecte. L'objecte de les presents bases és la creació d'una borsa de treball per a cobrir, de forma temporal, places de tècnic/a auxiliar de biblioteca, pertanyents al grup C, subgrup C1 (complement de destí 14) en el cas de possibles vacants i/o necessitats temporals.
La borsa de treball derivada d'aquest procés selectiu deixarà sense efectes qualsevol altra borsa anterior, sens perjudici de les persones que formen part de la borsa actualment vigent i que estan fins a la selecció definitiva de la plaça.
Els llocs de treball estan adscrits a l'Àrea d'Igualtat i Drets Socials. Les retribucions brutes anuals, segons el catàleg retributiu vigent són de 23.486,82€.
La jornada laboral serà de dilluns a dissabtes, en torn rotatius de matí i tarda.
SEGONA.- Funcions
- Informar als/a les usuaris/àries sobre aspectes generals de funcionament, organització i recursos de la biblioteca i sobre els recursos i activitats al municipi.
- Realitzar les tasques vinculades al servei de préstec.
- Donar d'alta al sistema a les noves persones usuàries de la biblioteca.
- Donar suport a les activitats culturals i de dinamització del servei.
-Preparar les dades estadístiques i preparar guies, dossiers i informació específica segons les necessitats de la biblioteca.
- Ordenar el material de la biblioteca, segons el sistema de classificació utilitzat.
- Mantenir l'àrea de diaris i revistes i atendre el funcionament i manteniment dels equips informàtics i audiovisuals, així com assessorar als usuaris en l'ús d'aquests mitjans.
- Realitzar els processos materials relatius al tractament dels documents.
- Donar suport a les tasques administratives del centre i a la gestió general de la biblioteca.
- I altres, de caràcter similar, que li puguin ser atribuïdes.
TERCERA.- Sistema selectiu. El procediment de selecció és el concurs amb proves selectives, d'acord amb el que estableix l'art. 94.1.2 i següents del Decret 214/90, de 30 de juliol, que aprova el reglament del personal al servei de les entitats locals.
QUARTA.- Durada. La durada de la incorporació vindrà determinada en funció de la necessitat a cobrir, essent d'aplicació la normativa sobre funció pública.
CINQUENA.- Condicions dels/de les aspirants. 5.1.-Per ser admesos/ses en aquest procés selectiu els/les aspirants hauran de complir els següents requisits:
a) Ser ciutadà/na espanyol/a o de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o dels estats en els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors/res, en els termes que indica la legislació vigent. En el cas d'estrangers/res s'haurà d'acreditar el domini de la llengua oficial de l'Estat espanyol.
També podran ser admesos/ses el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea , sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
b) Haver complert 16 anys i no superar l'edat de jubilació forçosa.
c) Posseir la titulació de batxillerat superior o formació professional de segon grau o equivalent o estar en condicions d'obtenir-la dins del termini de presentació d'instàncies. En el supòsit de presentar un títol equivalent a l'exigit, s'haurà d'adjuntar un certificat de l'òrgan competent que n'acrediti l'equivalència.
Els/les nacionals dels Estats membres de la Unió Europea o d'altres estats diferents hauran d'acreditar el reconeixement del seu títol oficial per l'estat espanyol, de conformitat amb la normativa vigent en la matèria.
d) No patir cap malaltia o situació física i/o psíquica que impedeixi el normal desenvolupament i exercici de les funcions corresponents.
e) No estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques ni haver estat separat/da, per resolució disciplinària ferma, del servei de cap administració pública.
Si es tracta de persones amb nacionalitat d'algun dels restants estats membres de la Unió Europea o d'altres d'estats els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui d'aplicable la lliure circulació de treballadors/res, hauran d'acreditar que no es troben sotmeses a sanció disciplinària ni condemna que impedeixi, en el seu Estat, l'accés a la funció pública.
f) Haver satisfet els drets d'examen per aquesta convocatòria que es fixen en 10€.
5.2.- Possibilitat d'incorporació immediata en el cas de ser cridat/da.
5.3.- Aquestes condicions hauran de complir-se, com a màxim, dintre de l'últim dia de termini de presentació d'instàncies.
SISENA.- Presentació de sol·licituds. Les persones que desitgin prendre part en les proves selectives hauran de:
A)INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA: Les persones aspirants hauran de presentar la sol·licitud en el termini de 15 dies naturals, comptats des de l'endemà de l'última publicació conjunta de les bases i la convocatòria, que es durà a terme al DOGC i al BOPB, bé mitjançant instància si es fa de forma presencial o bé a través de formulari de la seu electrònica, si es fa de forma telemàtica.
A més caldrà adjuntar:
(...) Currículum vitae amb fotografia actualitzada.
(...) Fotocòpia del DNI. En el cas de persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, caldrà aportar la targeta de residència comunitària.
(...) Fotocòpia de la titulació requerida.
(...) Fotocòpia de la documentació que acredita el coneixement de la llengua catalana (nivell de suficiència – C1 del MECRL), si vol restar exempt/a de la realització de la prova prevista a la base 9.4.3.
(...) Per a les persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, fotocòpia de l'acreditació del coneixement de la llengua castellana, si vol restar exempt/a de la realització de la prova prevista a la base 9.4.4.
En la instància presentada, les persones aspirants:
1. Manifesten que compleixen les condicions exigides a la base cinquena, i que es comprometen a prestar jurament o promesa en la forma establerta pel Decret 359/1986, de 4 de desembre, de la Generalitat de Catalunya.
2. Donen consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en aquesta convocatòria i per a la tramitació del procés selectiu, de conformitat amb la legislació vigent.
3. Atorguen l'autorització expressa perquè aquesta Corporació municipal demani, respecte a la persona interessada, els antecedents que d'aquesta puguin constar al Registre Central de Penats i Rebels.
Les dades corresponents a l'adreça, DNI, telèfon i correu electrònic que figuren en la sol·licitud es consideraran com les úniques vàlides a efectes de notificacions. Serà responsabilitat exclusiva de les persones aspirants els errors en la seva consignació i la comunicació a aquest Ajuntament de qualsevol canvi de les mateixes.
Els/les aspirants discapacitats/des han de fer constar en la sol·licitud aquesta condició, així com les adaptacions que sol·liciten per a la realització de les proves.
B) FORMA DE PRESENTACIÓ DE LA INSTÀNCIA I DOCUMENTACIÓ REQUERIDA:
La presentació de la instància i de la documentació exigida a l'apartat anterior es podrà fer d'acord amb el detall següent:
1. Presentació telemàtica: caldrà seguir una de les següents rutes:
(...) Web http://www.elprat.cat/ Ajuntament/Oferta Pública d'Ocupació.
(...) A través del portal tràmits de la seu electrònica de l'Ajuntament del Prat de Llobregat, web http://seu.elprat.cat a l'apartat Oferta Pública d'Ocupació.
Cal omplir les dades del formulari i adjuntar la documentació sol·licitada en format PDF. El mateix procés portarà a la persona sol·licitant a la passarel·la bancària on es podran abonar els drets d'examen (10€) mitjançant targeta de crèdit. Un cop finalitzat el tràmit es podrà obtenir un justificant de registre que acredita la seva presentació.
2. Presencial: a l'Oficina d'Informació i Atenció Ciutadana d'aquest Ajuntament (Plaça de la Vila,1), en horari de dilluns a divendres, de les 9 a les 13:30 hores i de dilluns a dijous, de les 16:30 a les 19 hores, excepte durant els mesos de juliol i agost que l'horari serà de dilluns a divendres, de les 9 a les 14 hores. En el moment de presentació de la instància i de la documentació annexa caldrà fer efectiu el pagament dels drets d'examen (10€) directament mitjançant targeta de crèdit o en efectiu a l'entitat bancària Caixabank, en els 5 dies naturals següents a la presentació de la instància.
3. Correu administratiu: a través de les oficines de correus. En aquest cas, el pagament dels drets d'examen es farà efectiu, dins del termini de presentació de sol·licituds, mitjançant transferència adreçada a aquest Ajuntament al núm. compte ES18 2100 0130 1102 0000 3528, indicant el nom i cognoms de la persona aspirant i que es tracta del pagament dels drets d'examen del procés selectiu.
C) PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ PER A LA VALORACIÓ DE MÈRITS: Les persones que hagin superat la prova psicotècnica o, si s'escau la prova de català (en el cas que no tinguin l'exempció) o castellà (per a les persones estrangeres) disposaran de 4 dies hàbils per presentar a l'OIAC la documentació necessària per a la valoració de mèrits d'acord amb el següent detall:
- Originals o còpies compulsades dels documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte a la valoració de mèrits. A aquests efectes cal acreditar documentalment tots els aspectes que consten en el barem de mèrits, com ara períodes treballats, experiències professionals, cursos, etc... (es poden acreditar mitjançant informe de vida laboral actualitzat i fotocòpies compulsades dels contractes, nòmines o qualsevol altre mitjà que acrediti la naturalesa i durada dels serveis prestats). Els mèrits no acreditats suficientment no seran valorats pel tribunal. Els serveis prestats en aquest Ajuntament seran tinguts en compte, si s'escau, d'ofici i per tant no caldrà la seva acreditació per part de l'aspirant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia