martes, 20 de junio de 2017

Borsa de treball d' Infermer/a (A2). Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador (El Vendrell-Tarragona)

Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador ANUNCI sobre convocatòria d'una plaça i constitució d'una borsa de treball.
La Presidència del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador del Vendrell, per decret núm. 82, de 9 de juny de 2017, ha adoptat els següents acords:
“Primer.- APROVAR la convocatòria i les bases específiques que s'annexen i que regiran el procés selectiu mitjançant concurs oposició per a la provisió d'un lloc de treball d'infermer/a, amb caràcter interí, de la plantilla de personal laboral del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador, i la constitució d'una borsa de treball, de conformitat amb el que disposen els articles 55 i següents del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
Segon.- PUBLICAR l'anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, i aquesta resolució junt amb el text íntegre de les bases reguladores al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, al tauler d'anuncis de la Corporació i al web muni cipal www.elvendrell.net.
BASES REGULADORES DEL PROCÉS SELECTIU PER A LA PROVISIÓ D'UN LLOC DE TREBALL D'INFERMER/A, AMB CARÀCTER INTERÍ, DE LA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL DEL PATRONAT MUNICIPAL HOSPITAL-ASIL DEL SANTÍSSIM SALVADOR, I LA CONSTITUCIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL.
1a. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA
L'objecte de les presents bases és regular el procés selectiu, mitjançant el sistema de concurs-oposició, per a la cobertura, en règim d'interinitat, d'un lloc de treball d'infermer/a (subgrup professional A2), vacant a la plantilla de personal laboral del Patronat Municipal Hospital-Asil del Santíssim Salvador del Vendrell, i la creació d'una borsa de treball per a cobrir possibles vacants i/o suplències del personal de plantilla, derivades de baixes per incapacitat temporal, baixes per maternitat, vacances, i altres incidències que posin de manifest la necessitat de contractar personal laboral temporal.
Al procés selectiu, li és d'aplicació el procediment de tramitació d'urgència, i es regirà, a més, per les Bases generals publicades al BOPT núm. 124, de 31 de maig de 2010. En cas de discrepància, prevaldran les presents bases específiques.
2a. REQUISITS DELS ASPIRANTS
Els aspirants hauran de reunir, a més dels previstos a la base tercera de les Bases generals, els requisits específics següents:
a) Estar en possessió del títol universitari de Grau d'Infermeria o Diplomat/ada en Infermeria, verificat pel Consell d'Universitats segons allò que determina el Reial decret 1393/2007, de 9 d'octubre, pel qual s'estableix l'ordenació dels ensenyaments universitaris oficials.
b) Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat nivell C1 de català) o alguna de les titulacions equivalents d'acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, modificat pel Decret 3/2014, de 7 de gener, i l'Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística.
c) Demostrar, els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola, tenir coneixements de llengua castellana de nivell superior, podent-se exigir la superació de proves amb aquesta finalitat.
d) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies del lloc de treball.
e) No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol administració pública.
f) No estar afectat per cap del motius d'incompatibilitat continguts en la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
Tots els requisits s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds.
3a. PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES
El termini de presentació de les sol·licituds serà de 20 dies naturals a comptar des de l'endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria al BOPT. El text íntegre de les bases reguladores es publicarà al DOGC, i atesa la urgència d'aquest procediment els successius anuncis es faran públics al Tauler d'anuncis i en el web muni cipal, dins l'apartat d'Oferta d'ocupació pública.
Les sol·licituds es presentaran mitjançant instància normalitzada d'admissió a convocatòria, degudament signada per la persona aspirant, al Registre gene ral de l'Ajuntament del Vendrell, presencialment en suport paper al Servei d'Atenció al Ciutadà ubicat a la Plaça Vella, 1 (de dilluns a divendres de 8h a 14.45h), o bé en suport digital a través del web municipal dins l'apartat Seu electrònica i transparència, adjuntant a la instància genèrica la sol·licitud específica d'admissió a convocatòria de proves selectives, que es pot descarregar directament a l'enllaç http://www.elvendrell.net/ajuntament/oferta-docupacio-publica
Les instàncies es podran presentar també en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, havent- t'ho de comunicar immediatament aquest fet a l'Ajuntament del Vendrell, via correu electrònic dirigit al Servei de Recursos Humans (serveirrhh@elvendrell.net).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia