domingo, 4 de junio de 2017

Borsa de treball de: Economista (A1), i de Responsable de l'Espai Natural (A2). Ajuntament de Sant Just Desvern (Barcelona)

Es fa públic que al Butlletí de la Província de Barcelona de data 24 de maig de 2017, han estat publicades les bases que han de regir la convocatòria per la formació d'una llista d'espera per a la cobertura amb caràcter temporal de places d'economista en casos de vacant o necessitats transitòries de recursos humans d'aquesta categoria professional, subgrup A1.
Les bases aprovades també es poden consultar al tauler d'edictes electrònic de la Corporació, localitzable a la pàgina web de l'Ajuntament www.santjust.cat , apartat oficina virtual (seu.cat)”, subapartat “oferta pública d'ocupació”.
El termini de presentació d'instàncies és de 20 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 3 al 30 de juny de 2017, a.i.}
Els successius anuncis relatius a aquesta convocatòria es publicaran exclusivament al tauler d'edictes electrònic de la Corporació.

Es fa públic que al Butlletí de la Província de Barcelona de data 24 de maig de 2017, han estat publicades les bases que han de regir la convocatòria per a la selecció temporal, mitjançant concurs oposició lliure i en règim de contracte de relleu de responsable de l'espai natural i constitució d'una borsa treball, subgrup A2.
Les bases aprovades també es poden consultar al tauler d'edictes electrònic de la Corporació, localitzable a la pàgina web de l'Ajuntament www.santjust.cat , apartat oficina virtual (seu.cat)”, subapartat “oferta pública d'ocupació”.
El termini de presentació d'instàncies és de 20 dies hàbils, a partir de l'endemà de la publicació d'aquest anunci al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. {del 3 al 30 de juny de 2017, a.i.}
Els successius anuncis relatius a aquesta convocatòria es publicaran exclusivament al tauler d'edictes electrònic de la Corporació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia