miércoles, 7 de junio de 2017

procediment administratiu per a la inscripció i gestió de la prova perquè les persones majors de divuit anys puguen obtindre directament el títol de Graduat en Educació Secundària a la Comunitat Valenciana.

(DOGV núm. 8057 de 07.06.2017) Ref. Base de dades 2017/5037  
Article 1. Convocatoria única. Durant l'any 2017 hi haurà una única convocatoria de la prova perque les persones majors de dihuit anys puguen obtindre directament el titol de Graduat en Educacio Secundaria, que es realitzarà el dijous dia 15 de juny de 2017.
Article 2. Requisits de participación. 1. S'hi poden inscriure, tot seguint les instruccions que a aquest efecte establisca la direccio general amb competencia en materia d'ordenacio academica, aquelles persones que complisquen, com a minim, díhuit anys durant l'any 2017.
Article 3. Procediment i termini de presentació de la sol·licitud d'inscripció. 1. La inscripcio de la prova contempla dos procediments, el primer electrònic, mitjançant el qual es realitza la sol·licitud d'inscripció, i un segon, per a la presentació d'aquesta sol·licitud impresa.
2. Per a realitzar la sol·licitud d'inscripció cal seguir aquestes instruccions:
2.1. Part electrònica a través de la plataforma habilitada.
a)
Primer de tot, la persona participant ha d'emplenar la sol·licitud d'inscripció i, si s'escau, la sol·licitud d'exempcio del modul de Valencia mitjançant un únic model de sol·licitud, disponible en l'enllaç electrònic seguent:
http://www.gva.es/va/inicio/procedimientos?id_proc=1638.
b) A fi que les persones interessades que no disposen de la connexio necessaria puguen realitzar aquesta inscripcio, els centres públics de formacio de persones adultes de titularitat de la Generalitat Valenciana han de facilitar, en el seu calendari i horari general de funcionament, un espai proveit d'ordinador amb connexio a internet.
2.2. Part de lliurament davant de l'Administració.
a)
Una vegada registrada la inscripcio telematica de la prova, la sol·licitud generada ha de ser impresa i presentada, segons disposa l'apartat 3 de l'article 2 de l'Ordre 20/2017, de 29 maig, per la qual es regula aquesta prova, preferentment en la direccio territorial competent en materia d'educacio en l'ambit de gestio de la qual es desitge realitzar la prova, o be a traves de qualsevol dels mitjans previstos en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Publiques.
b) En cas que la sol·licitud es presente a través de qualsevol dels mitjans previstos per la normativa vigent, cal fer-ho en sobre obert perque la instancia siga datada i segellada pel personal de Correus abans de ser certificada. Si no es procedeix d'aquesta manera, la instancia es considera presentada en la data d'entrada en el registre al qual vaja adrecat.
3. Les sol·licituds han d'estar signades per les persones interessades, les quals es responsabilitzen així que compleixen els requisits establits per a participar en la convocatoria, que les dades contingudes en la sol·licitud son certes i que son conscients que la seua falsedat pot donar lloc a la perdua del dret de realitzacio de la prova o a l'anul·lacio del resultat que s'hi obtinga.
4. L'emplenament telematic de la sol·licitud d'inscripció en cap cas suposa l'eliminacio del tramit de lliurament, en forma i termini, d'aquesta sol·licitud d'inscripció en la prova davant de l'organisme competent, així com de la declaració responsable de sol·licitud d'exempció del mòdul de Valencià en el cas de les persones que hi tinguen dret, d'acord amb el que determina l'article 8 de l'Ordre 20/2017, de 29 maig.
Article 4. Documentació acreditativa
Article 5. Persones participants amb necessitats específiques
Article 6. Llistes de persones admeses i excloses
Article 7. Publicació dels resultats i procediment de revisió i reclamació
Article 8. Documentació administrativa de la prova
Article 9. Proposta d'expedició del títol de Graduat en Educació Secundària
                      

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia