martes, 16 de octubre de 2018

bolsa de trabajo del personal de limpieza de edificios públicos, Ajuntament d'Ador (La Safor-València)

ANUNCIO
Se adjuntan las bases reguladoras que regirán la convocatoria.
BASES ESPECÍFIQUES REGULADORES DEL PROCÉS DE CREACIÓ D'UNA BORSA DE TREBALL PER A LA NETEJA D'EDIFICIS PÚBLICS MUNICIPALS
Naturalesa i objectius
La borsa d'ocupació és un programa de l'Ajuntament d'Ador que pretén donar resposta a les persones aturades del municipi.
Els serveis que es pretenen contractar estarien inclosos dins de l'àmbit de l'article 20.2 de la Llei de Pressupostos de l'Estat per al 2016, perquè l'objecte dels mateixos es restringeix al funcionament dels serveis públics essencials així com altres prioritaris.
...
BASE 1.- OBJECTE I VIGÈNCIA
Objecte: contractar a aturats a Ador en risc d'exclusió social i dificultats econòmiques, amb l'objectiu de millorar la seua situació familiar, econòmica i personal.
Servici Essencial: neteja d'instal·lacions públiques i edificis municipals,
Característiques del lloc i tipus de contracte:
Denominació: empleat de neteja
Naturalesa: laboral temporal
Sistema selectiu: concurs
Duració: màxima de 6 mesos
Vigència: fins el 31 de agosto de 2020
BASE 2.- CONDICIONS DELS INTERESATS I REQUISITS
- Tindre nacionalitat espanyola o ser nacional d'altre Estat comunitari, així com en el cas d'estrangers no comunitaris, estar en possessió del permís de treball en vigor que lo habilite per al lloc objecte de la borsa.
- Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques. No patir malaltia o impediment que li dificulte la normal realització de les funcions.
- Tindre complits 16 anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa
- No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari del servici de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionaris o per a exercir funcions semblants a les que exerciren en el cas de personal laboral, en el que haguera sigut separat o inhabilitat. En cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedisca, en el seu Estat, l'accés a l'ocupació pública
- No trobar-se incurs en causa d'incapacitat de les contingudes en la legislació vigent
- Estar desocupat i inscrit a l'oficina Servef
- L'acceptació per part de l'interessat a les condicions de participació de les bases
BASE 3. IGUALTAT DE CONDICIONS
D'acord amb allò establert en la Llei 13/1982 de 7 d'abril d'integració Social de les persones amb minusvalidesa, al seu art 38.3 en les presents bases, seran admeses les persones amb minusvalidesa en igualtat de condicions que els altres aspirants. Les condicions personals d'aptitud per a l'exercici de les funcions corresponents a la plaça objecte d'aquesta convocatòria s'acrediten, si és el cas, per mitjà de dictamen vinculant expedit per l'equip de Valoració i Orientació de Discapacitats de la Conselleria d'Igualtat i Inclusió Social i que haurà de ser emes y acreditat amb anterioritat a la formalització.
BASE 4. ANUNCI DE LA CONVOCATORIA I PRESENTACIO D'INSTÀNCIES
L'anunci de la convocatòria es publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i forma simultània en la Web de l'Ajuntament [https://www.ayuntamiento.org/ador.htm] i determinarà el termini de presentació d'instàncies. El terme de presentació d'instàncies serà de 15 dies des de la publicació d'aquestes bases al Butlletí Oficial de la Província. {del 17 d'octubre al 7 de novembre de 2018, a.i.}   www.ador.es
En les instàncies sol·licitant prendre part de la convocatòria, que hauran d'estar degudament emplenades, manifestaran els aspirants que reuneixen totes i cada una de les condicions i requisits exigits en la Base Segona.
Les instàncies aniran dirigides al Sr. Alcalde d'aquest Ajuntament, havent de presentar-se en el Registre General d'Entrada de l'Ajuntament o en la forma que determina l'art. 38.4 de la Llei 30/92 utilitzant-se preferentment la instància model que es facilitarà en el mateix ajuntament
Es podran concedir dos dies hàbils per als casos que s'observen defectes subsanables en la presentació de la documentació. La resolució de requeriment de subsanació es publicarà al tauler d'anuncis

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia