sábado, 10 de septiembre de 2011

convocatòria de la prova avaluadora per a l’acreditació del personal del Servici específic d’admissió a efectuar en el segon semestre de 2011.

RESOLUCIÓ de 25 d’agost de 2011, de la Conselleria de Governació, per la qual s’aproven les bases generals i la convocatòria de la prova avaluadora per a l’acreditació del personal del Servici específic d’admissió a efectuar en el segon semestre de 2011. [2011/9067]
1. Objecte i àmbit d’aplicació 1. És objecte de la present resolució la regulació de les bases i la convocatòria de la prova avaluadora a efectuar en el segon semestre de 2011 per a l’obtenció del certificat individual d’acreditació del Servici específic d’admissió.
2. La prova avaluadora s’efectuarà en el segon semestre de 2011 en convocatòria única a realitzar a les ciutats d’Alacant, Castelló de la Plana i València, en el dia, lloc i en l’hora que s’indiquen en la resolució per la qual s’aprove la llista provisional o, si és el cas, llista definitiva d’admesos i exclosos per a la prova esmentada.
3. En virtut de la present resolució, queda convocada la prova avaluadora
per a l’obtenció de la certificació acreditativa de personal de Servici específic d’admissió, a la qual es refereix el present article.
2. Requisits dels aspirants. 1. Per a la realització de les proves del personal del Servici específic d’admissió, els aspirants hauran de reunir per a la present convocatòria els requisits següents:
a) Ser major d’edat i no trobar-se incapacitat.
b) Ser espanyol o ciutadà d’algun dels països de la Unió Europea o estar en possessió de permís de residència i treball.
c) No haver sigut condemnat per delictes contra les persones o el patrimoni.
d) Estar en possessió, com a mínim, del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria o Formació Professional de grau mitjà, o equivalents a efectes acadèmics o laborals.
e) Abonar una taxa de 15,15 euros en el compte de la Generalitat a les sucursals de les entitats financeres col·laboradores, d’acord amb el que estableixen els articles 47 a 50 del Reial Decret Legislatiu 1/2005, que aprova el Text Refós de la Llei de Taxes de la Generalitat (DOCV de 22 de març de 2005).
4. La instància de sol·licitud serà facilitada gratuïtament en les direccions territorials de la Conselleria de Governació de les tres províncies (a Alacant, avinguda Rambla Méndez Núñez, núm. 41; a Castelló de la Plana, carrer Major núm. 78; i a València, carrer Historiador Chabás, núm. 2), en la Direcció General de Seguretat i Protecció Ciutadana (carrer Historiador Chabás, núm. 2 de València) i en qualsevol de les oficines PROP.
Així mateix, la referida instància estarà accessible en la pàgina web del PROP.
4. Termini de presentació de la documentació. 1. El termini de presentació de les sol·licituds i documentació es computarà des de l’endemà a la publicació d’esta resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana fins al 30 de setembre de 2011.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia