D’acord amb l’article 5.1 del Decret 233/2002, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals, es procedeix a publicar la convocatòria del concurs oposició per a la selecció d’un agent interí al servei de la Policia Local de Tàrrega, així com les bases que han de regir el present procés de selecció.
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ D’UN AGENT INTERÍ AL SERVEI DE LA POLICIA LOCAL.
PRIMERA.- OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció, mitjançant concurs oposició, d’un agent per ocupar una plaça d’agent al servei de la policia local amb caràcter interí, enquadrada dins dels Funcionaris d’escala d’administració especial, serveis especials, agent de la policia local, del Grup C2 i Nivell de Destí 15.
SEGONA.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en aquesta convocatòria, els aspirants han de complir els requisits següents:
a) Tenir ciutadania espanyola, d'acord amb la legislació vigent.
b) Haver complert 18 anys i no tenir-ne més de 35.
c) No haver estat condemnat per cap delicte. No estar inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública. Serà aplicable, tanmateix, el benefici de la rehabilitació, sempre que l'aspirant ho acrediti mitjançant el corresponent document oficial.
d) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap impediment físic o psíquic que impossibiliti el normal exercici de les funcions pròpies de la categoria.
e) Tenir una alçada mínima de 1,65 m les dones i 1,70 m els homes.
f) Estar en possessió del títol de graduat o graduada en educació secundària, graduat o graduada escolar, tècnic o tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic o tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d’equivalent o superior.
g) Estar en possessió dels permisos de conduir de les classes A2 i B i de l’autorització per poder conduir vehicles prioritaris (BTP).
Totes aquestes condicions s'han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds, llevat de l’autorització per poder conduir vehicles prioritaris que s’haurà de presentar abans del nomenament com a funcionari interí
TERCERA.- SOL·LICITUDS. Les sol·licituds per prendre part en el procés de selecció s'han de presentar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de l’Ajuntament de Tàrrega de les 8 a les 20 hores, dins el termini improrrogable de 20 dies naturals des del següent al de la publicació d’aquesta convocatòria, i s’han d’adreçar a l’alcaldessa de la corporació. També poden presentar-se en qualsevol de les altres formes previstes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.{del 21 de gener al 10* de febrer de 2014, a.i.}
Els aspirants han de manifestar en aquest document que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides en la base segona i es comprometen a prestar jurament o promesa tal com estableix l'article 6 de la Llei 16/1991, de 10 de juliol, de les policies locals.
Les sol·licituds han d'anar acompanyades de la documentació següent:
- D’un currículum vitae de l’aspirant.
- Fotocòpia del DNI.
- Fotocopia acreditativa d’estar en possessió de coneixements de llengua catalana de nivell B o superior de la Junta Permanent de Català, o equivalent, per quedar exempt, si escau, de la realització de la prova de coneixements de llengua catalana.
- Fotocòpies dels títols i permisos exigits a l’apartat f) i g).
- L’experiència s’acredita amb l’Informe de vida laboral,. I a més:
- Serveis prestats a les Administracions Públiques: mitjançant certificat de l’òrgan competent, amb indicació expressa de l’escala i subescala o categoria professional desenvolupada i, si és possible les funcions desenvolupades, període de temps i règim de dedicació.
- Empresa privada: certificat de l’empresa que indiqui els serveis prestats, categoria professional i funcions, període de temps, règim de dedicació i experiència adquirida, o fotocòpia del/s contracte/s de treball.
- Treballador autònom: fotocòpia de la llicència fiscal.
- En l’apartat de formació només es puntuaran els Cursos de formació organitzats per l’Institut de Seguretat Pública, per tant, s’haurà d’aportar fotocòpia de la certificació, denominació del curs i durada del curs en hores.. En el supòsit que no s’especifiqui la duració en hores, quedarà a criteri del tribunal la valoració o no del mèrit.
Tots els documents s’han de presentar mitjançant fotocòpies degudament compulsades. www.tarrega.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia