sábado, 18 de enero de 2014

borsa extraordinària del cos facultatiu superior, escala sanitària, especialitat Metge a l’illa d’Eivissa,

Resolució de la consellera d’Administracions Públiques de 15 de gener de 2014 per la qual es convoca un concurs per constituir una borsa extraordinària per cobrir, amb caràcter d’interinitat, places vacants del cos facultatiu superior, escala sanitària, especialitat metge a l’Illa d’Eivissa de l’Administració especial de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears. 
1. Aprovar la convocatòria d’un concurs per constituir les borsa extraordinària de personal funcionari interí que s’indiquen a continuació Cos facultatiu superior, escala sanitària - Especialitat metge a l’Illa d’Eivissa 
2. Aplicar la tramitació abreujada al procediment extraordinari per a la constitució de la borsa objecte de la convocatòria 
3. Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex 1 d’aquesta resolució, d’acord amb el barem de mèrits que s’especifica en l’annex 2. 
4. Designar els membres de la Comissió Tècnica de Valoració, que està constituïda per les persones que indica l’annex 3. 5. Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears, en un diari d’àmbit autonòmic i en la pàgina web del Govern de les Illes Balears i en el taulers d’anuncis de l’EBAP.
 ANNEX 1
Bases de la convocatòria
1. Normes generals. 1.1. L’objecte d’aquestes bases és regular la convocatòria d’una  borsa  extraordinària del cos facultatiu superior,  escala sanitària, especialitat metge a l’illa d’Eivissa,  mitjançant un procediment abreujat com a conseqüència de la urgència de la constitució de la borsa.
1.2. La selecció de les persones aspirants s’efectuarà mitjançant un concurs, que consistirà en la valoració dels mèrits que detalla l’annex 2 d’aquesta convocatòria.
1.3. La realització d’aquest procés selectiu és regulat per aquestes bases d’acord amb el Decret 30/2009, de 22 de maig, pel qual s’aprova el procediment de selecció de personal funcionari interí al servei de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, i s’ajusta al que estableixen l’article 103 de la Constitució espanyola; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la funció pública de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears;  i el Decret 36/2004, de 16 d’abril, pel qual es regula l’accés, la promoció interna i la provisió de llocs de treball de persones amb discapacitat a la funció pública de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
2. Reserva per a persones amb discapacitat. 2.1. La conselleria d’Administracions Públiques   ha d’adoptar les mesures necessàries per complir el que preveu la normativa vigent amb la finalitat de facilitar l’accés com a personal funcionari interí de les persones aspirants amb discapacitat.  ...
3. Requisits i condicions de les persones aspirants. Per participar en aquesta convocatòria, les persones interessades han de complir, en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents, dels quals han d’estar en possessió durant tot el procés selectiu:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o alguna altra en els casos que, d’acord amb l’article 57 de l’EBEP, es permeti l’accés a l’ocupació pública.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) No haver estat separades, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap Administració pública, dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se inhabilitades de manera absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial per a l’accés al cos o escala de funcionari. En el cas de nacionals d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitades o en situació equivalent ni haver estat sotmeses a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat i en els mateixos termes, l’accés a una ocupació pública.
d) Haver satisfet la taxa de serveis de selecció de personal en la forma que estableix la base 4.4.d). D’acord amb el que preveu l’article 15 de la Llei 14/1998, de 23 de desembre, de diverses mesures tributàries i administratives, resten exemptes del pagament de la taxa de drets d’examen les persones amb discapacitat igual o superior al 33 %.
e)  Tenir les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
f) Estar en possessió del títol acadèmic o nivell de titulació exigits o en condicions d’obtenir-lo en la data en què acabi el termini de presentació de les sol·licituds. En el cas de titulacions expedides a l’estranger, caldrà aportar l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports.
Si el títol procedeix d’un estat membre de la Unió Europea, s’ha de presentar el certificat acreditatiu del reconeixement o de l’homologació del títol equivalent, de conformitat amb la Directiva 89/48, de 21 de desembre de 1988, el Reial decret 1665/1992 i altres normes de transposició i desplegament.
El títol exigit per participar en la borsa convocada són els següents:
-   Cos facultatiu superior, escala sanitària, especialitat metge
-  Títol de grau o llicenciatura en medicina
4. Sol·licituds. 4.1. Les persones interessades en participar en el concurs han de presentar una sol·licitud.  per a cada una de les especialitats  i de les illes a les quals volen participar, sempre que les borses es convoquin per més d’una illa.
Els impresos de sol·licitud per participar en la convocatòria són a disposició de les persones interessades a l’EBAP, a totes les conselleries, als consells insulars de Menorca, d’Eivissa i de Formentera i a l’adreça d’Internet (http://www.caib.es).
Es recomana emplenar la sol·licitud a través d’Internet,  a l’efecte d’agilitar-ne la gestió, d’acord amb les instruccions següents:
— La  web (http://oposicions.caib.es) ofereix la possibilitat d’emplenar i d’imprimir les sol·licituds a través d’Internet.
— La persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades corresponents a cada apartat, seguint les instruccions que s’hi indiquen.
—  El sistema comprovarà la coherència de les dades introduïdes, per a la qual cosa indicarà els errors en relació amb la convocatòria corresponent.
— La sol·licitud així emplenada s’ha d’imprimir i s’ha de presentar en el registre públic escaient.
— Així mateix, es pot emplenar el document d’ingrés per al pagament de la taxa de serveis de selecció del personal en el web (http://oposicions.caib.es). L’aplicació mostrarà el model corresponent a la liquidació de la taxa i la persona interessada ha d’emplenar el formulari amb les dades de l’operació que se li demanin.
— A continuació, la persona usuària pot imprimir el document i efectuar el pagament en una de les entitats col·laboradores que figuren en el model, o fer el pagament telemàtic, mitjançant banca electrònica, sempre que la persona interessada tingui un compte operatiu per via telemàtica en alguna de les entitats bancàries, els anagrames de les quals apareixen a la pantalla. L’aplicació indicarà també la forma de dur a terme aquest pagament electrònic. Una vegada que el pagament s’hagi efectuat correctament, s’ha d’incorporar en el model del document d’ingrés el justificant del pagament efectuat.
—  En tot cas, el justificant del pagament de la taxa s’ha d’adjuntar a la sol·licitud de participació en el procés selectiu.  
4.2. Les persones aspirants han de declarar que tenen les capacitats i aptituds físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa específica a la qual opten.
4.3. Les sol·licituds i la resta de documentació s’han de presentar en el registre de l’EBAP, de la Conselleria d’Administracions Públiques o en alguna altra de les formes que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4.4. El termini de presentació de sol·licituds serà de vuit (8) dies hàbils, comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria en el BOIB.{del 19 al 28 de gener de 2014, a.i.}

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia