jueves, 20 de diciembre de 2018

1 plaça de tècnic/a mitjà/ana de Arxiu Gràfic -Branca Arxiu i Biblioteca-, subgrup A2. Bases. Diputació Provincial de València.

Resultado de imagen de diputación valencia Excel·lentíssima Diputació Provincial de València. Àrea de Personal Anunci de l'Excel·lentíssima Diputació Provincial de València sobre bases de convocatòria de l'oposicó lliure per a la provisió d'una plaça de tècnic/a mitjà/ana de Arxiu Gràfic, subgrup A2, inclosa en l'oferta d'ocupació pública corresponent a la convocatoria núm 24/16.
... convocar oposición lliure per a la provisió d'una plaça de Tècnic/a Mitjà/ana Arxiu Gràfic, de conformitat amb les següents,
BASES
Base primera. Objecte de la convocatòria. És objecte de la present convocatòria la cobertura com personal funcionari de carrera, pel procediment d'oposició lliure d'una plaça de Tècnic/a Mitjà/ana Arxiu Gràfic, vacant en la plantilla d'aquesta corporació provincial i que figura en l'Oferta d'Ocupació Pública per a 2016, enquadrada en l'escala d'Administració Especial, subescala Servicis Especials, classe Comeses Especials, Branca Arxiu i Biblioteca, subgrup A2, dotada amb les retribucions legalment establides i corresponents al seu subgrup de classificació segons el que establix l'article 76 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre, pel qual s'aprova el text refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic (TRLEBEP).
Base Tercera. Per a prendre part en les proves selectives d'esta convocatòria serà necessari:
a)
Tindre la nacionalitat espanyola o nacional d'un altre Estat, sempre que es complisca amb els requisits establits en l'article 54 de la Llei 10/2010, de 9 de juliol, de la Generalitat, d'Ordenació i Gestió de la Funció Pública Valenciana.
b) Posseir la capacitat funcional per a l'exercici de les tasques.
c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver sigut separat mitjançant expedient disciplinari del servici de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants les què exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver sigut sotmés a sanció disciplinària o equivalent que impedisca, en el seu Estat, l'accés a l'ocupació pública en els mateixos termes.
e) Estar en possessió del títol de Diplomat Universitari en Biblioteconomia i Documentació, o bé, títol universitari oficial de grau que, d'acord amb els plans d'estudi vigents, habilite per a exercir les activitats de caràcter professional relacionades amb les funcions assignades al lloc de treball, o bé títol universitari d'enginyeria tècnica, arquitectura tècnica, diplomatura universitària, o bé, títol universitari oficial de grau, o les titulacions equivalents que corresponguen, conforme al sistema vigent de titulacions quan així quede acreditat per l'Administració Educativa competent, o en condicions d'obtindre-ho en la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds. Si és el cas, l'equivalència haurà de ser aportada pel personal aspirant per mitjà de certificació expedida a este efecte per l'Administració Educativa competent.
En el cas de titulacions obtingudes en l'estranger s'haurà d'estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o convalidació, si és el cas.
Base cinquena. Sol·licituds i admissió d'aspirants.En les sol·licituds per a prendre part en la present oposició, que hauran d'estar omplides degudamen, els aspirants manifestaran que reunixen totes i cada una de les condicions i requisits exigits en la base tercera i, si és el cas en la base quarta, referides a la data d'acabament del termini de presentació de sol·licituds, i seran dirigides al Sr. President de la Diputació, s'hauran de presentar en el seu Registre General (Palau de la Batllía, carrer dels Serrans, núm. 2, València), o en els llocs que determina l'article 16 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, degudament reintegrades, dins del termini de 20 dies hàbils, comptats a partir de l'endemà de la publicació de l'extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado.
La sol·licitud per a prendre part en el present procés haurà d'omplir-se preferentment per mitjans telemàtics, a través del tràmit que es troba en la pàgina web, www.dival.es/personal. Una vegada omplida, haurà de ser impresa, firmada i presentada en format paper en el termini fixat a este efecte i en els llocs descrits en el paràgraf anterior. Les sol·licituds generades telemàticament i que no siguen presentades en els llocs i maneres prevists, no conferiran cap dret per al sol·licitant.
Així mateix el personal aspirant podrà utilitzar el model original de sol·licitud en paper que es troba en el Registre General de la Diputació de València o en el Punt d'Atenció i Informació de Personal (carrer Hugo de Moncada núm. 9 València).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia