sábado, 7 de noviembre de 2009

bases del concurs del cartell anunciador Sueca Falles 2010.

Edicte de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre aprovació de les bases del concurs del cartell anunciador Sueca Falles 2010. Sábado, 07 de Noviembre de 2009 - BOP 265
EDICTE
1. L'objecte de les següents bases és la confecció d'un cartell anunciador Sueca Falles 2010.
2. Podran participar-hi totes les persones que ho desitgen a títol personal, i hauran de presentar un màxim de 2 originals.
3. El format serà A-4 amb unes dimensions de 29'7 cm. x 21cm.
4. La tècnica serà lliure, sempre que la seua reproducció en offset i quatricomia no oferesca dificultats, per la qual cosa s'exclouen expressament les tintes de color or i argent. A més podran presentar-se obres en format digital sempre que s'aporte una prova impresa i la seua resolució siga com a mínim de 300 x 300 pixels per polzada.
5. Podran també presentar-se obres realitzades en format digital preparades ja per a dur a impremta, en aquest cas el participant haurà de dur una prova impresa de bona qualitat muntada sobre un suport rígid amb les especificacions tècniques pertinents al darrere (format, resolució, etc.) a més d'encarregar-se del transport, (zip o disc dur extraible).
6. Hauran de dur obligatòriament el text Sueca Falles 2010-Ribera Baixa a més de reservar una zona on poder col·locar els logotips de la Junta Local Fallera de Sueca i el de l'Ajuntament de Sueca, Regidoria de Festes.
7. El suport de l'obra no serà mai més gros de 5 mm, sense relleus.
8. Els originals es presentaran a la Regidoria de Festes de l'Ajuntament de Sueca, en horari de 9 a 14 hores fins al 10 de desembre de 2009.
9. Els originals no hauran d'anar signats; portaran al dors un pseudònim. S'acompanyarà dins d'un únic sobre tancat les següents dades: nom, cognoms, DNI, adreça, codi postal i telèfon de contacte; en l'exterior duran el pseudònim corresponent.
10. El cartell premiat quedarà en propietat de l'Ajuntament de Sueca i a disposició de la Junta Local Fallera de Sueca, que podrà fer-ne l'ús que considere oportú.
11. El jurat estarà format per la regidora de Festes o persona en qui delegue, que el presidirà, l'assessora de Festes o persona en qui delegue, un regidor o regidora de l'oposició, un membre de la Junta Local Fallera, a decisió d'aquesta, i el Director de l'Escola d'Art Municipal.
12. El veredicte del jurat serà inapel·lable, i el premi es podrà declarar desert. Aquest es farà públic el 17 de desembre de 2009, i es notificarà al guanyador/a.
13. El lliurament del premi tindrà lloc durant les Festes Falleres de 2010, i serà obligatòria l'assistència de l'autor o persona en qui prèviament haja delegat.
14. La retirada dels originals no premiats tindrà lloc a partir del 21 i fins al 30 de març de 2010, cas que no es realitze una exposició dels originals prèviament seleccionats pels membres del jurat. Els originals no retirats quedaran en propietat de l'Ajuntament de Sueca.
15. La Junta Local Fallera tindrà màxima cura de les obres presentades, però no es farà responsable si accidentalment sofriren algun desperfecte.
16. El premi serà de huit-cents (800€), quantitat a la qual es practicarà el descompte corresponent a l'IRPF.
17. El fet de participar, comporta obligatòriament l'acceptació de les bases d'aquest concurs.Diligència: per a fer constar que les bases del Concurs del Cartell Anunciador de les Falles 2010 són les que s'han aprovat en Junta de Govern Local de 26 d'octubre de 2009.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia