viernes, 14 de noviembre de 2014

1 plaça de Secretària Intervenció, (A1) amb caràcter interí. Ajuntament del Catllar (Tarragona)

... concurs lliure per cobrir amb caràcter interí la plaça de secretaria intervenció de l’ajuntament, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:
BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA PROVISIÓ, AMB CARÀCTER INTERÍ, DE LA PLAÇA DE SECRETARIA DE L’AJUNTAMENT DEL CATLLAR.
Vacant el lloc de treball de secretaria intervenció d’aquest ajuntament, la provisió del qual resulta necessària i urgent, i no havent estat possible proveir-la mitjançant funcionari/ària d’habilitació de caràcter estatal pels procediments previstos pels articles 30 i següents del Reial Decret 1732/1994, de 29 de juliol, pel qual es regula la provisió de llocs de treball reservats a funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter estatal, de conformitat amb l’art. 34 de l’esmentada norma que regula els nomenaments interins, es convoca procés per a la selecció de funcionari/ària interí/na per a la plaça de secretaria intervenció, d’acord amb les següents bases:
Base 1a. Objecte de la convocatòria. La provisió, en règim d’interinatge, de la plaça de Secretària Intervenció d’aquest Ajuntament del Catllar, reservada a Funcionaris amb Habilitació de Caràcter Estatal, Subescala de Secretaria Intervenció, Grup i subgrup de funció A1, nivell CD 25, i Complement Específic de 14.250 € anuals.
La persona nomenada en aquesta convocatòria cessarà per qualsevol de les causes generals establertes per al personal interí en la normativa vigent i, en tot cas, en prendre possessió un/a funcionari/nària amb habilitació de caràcter estatal nomenat/da per a la plaça.
Les tasques bàsiques a realitzar seran les descrites a l’art. 92.bis de la Llei de Bases de Règim Local, en desenvolupament de les funcions públiques necessàries de la Secretaria que comprenen la fe pública i l'assessorament legal preceptiu. 
Base 2a. Procés de selecció. El procés de selecció dels aspirants s’articula en una primera fase d’acreditació de coneixement de la llengua catalana, una segona de valoració dels mèrits al·legats, i una tercera d’entrevista personal.
Base 3a. Requisits per a participar en la selecció. Per poder prendre part en el procés de selecció és necessari que els aspirants reuneixin el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds els requisits següents :
a) Tenir la nacionalitat espanyola
b) Haver complert setze anys i no excedir de l’edat de jubilació forçosa fixada per la llei.
c) Estar en possessió de la titulació de Llicenciat en Dret, Ciències Polítiques i de l’Administració, Sociologia, Administració i Direcció d’Empreses, Economia, Ciències Actuarials i Financeres, o el títol de grau corresponent o estar en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini per la presentació d’instàncies.
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi la pràctica normal de la feina.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a l’accés al cos o escala de funcionaris.
f) No estar afectat per cap dels motius d'incompatibilitat i d'incapacitat dels previstos a la legislació vigent en la matèria.
g) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
h) Posseir el certificat de coneixements de nivell de suficiència de llengua catalana orals i escrits (certificat nivell C de català) o alguna de les titulacions equivalents d’acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català i l’Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix és d’aplicació el Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
Pels aspirants que no acreditin la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció habilita una prova o exercici (fase primera del procés) de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar.
No obstant, i d’acord amb l’establert en l’art. 5 del Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, resten exempts de realitzar la prova de coneixements de la llengua catalana:
- Les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de l’Ajuntament del Catllar, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior a l’exigit a la convocatòria.
- Les persones aspirants que hagin superat la prova esmentada en altres processos de selecció realitzats per l’Ajuntament del Catllar dins la mateixa oferta pública d’ocupació.
Base 4a. Sol·licituds. Els aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar sol·licitud.
D’acord amb l’art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal subministrades pels aspirants en emplenar la sol·licitud, així com les contingudes en la documentació adjunta per tal de participar en els processos selectius de l’Ajuntament, seran objecte de tractament automatitzat per l’Ajuntament, per tal de possibilitar una futura contractació de l’aspirant. Per exercir els drets d’accés, oposició, rectificació i cancel·lació, els candidats han de dirigir-se al responsable del tractament, que és l’Ajuntament del Catllar.
Les sol·licituds s'adreçaran al president de la corporació i es podran presentar al registre general de l’ens, durant el termini de 20 dies naturals, comptats a partir del següent al de la publicació de l'anunci de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya,{del 15 de novembre al 4 de desembre de 2014, a.i.} en qualsevol de les formes que determina l'article 38.4, de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
En la sol·licitud els aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, sens perjudici de la seva posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu. Això no obstant, en cas que els aspirants tinguin el nivell exigit de coneixements de català cal que ho acreditin documentalment, com a màxim, abans de l’inici de la prova de català.
Els candidats adjuntaran a la sol·licitud la documentació acreditativa dels mèrits al·legats, segons l’establert a la Base 8a.B. En tot cas s’haurà de presentar la següent documentació:
a) Sol·licitud segons model normalitzat.
b) Fotocòpia del Document Nacional d'Identitat.
c) Original o còpia degudament compulsada del títol acadèmic.
d) Certificacions, títols, i/o altres documents acreditatius dels mèrits al·legats. Caldrà acreditar tots els mèrits al·legats que hagin de ser valorats, sense que es pugui valorar cap mèrit que no compti amb la deguda acreditació.
e) Currículum vitae del sol·licitant.
Ajuntament del Catllar; Plaça de la Vila, 1; 43764 - Catllar, El; Tel: 977 653 101; info@elcatllar.cat · www.elcatllar.cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia