jueves, 20 de noviembre de 2014

2 places de peó de la brigada municipal de la plantilla de personal laboral. Ajuntament del Catllar (Tarragona)

En data 9 d’octubre de 2014 la Junta de Govern Local va acordar convocar concurs per a la provisió en règim d’interinatge dues places peó de la brigada municipal (categoria professional V) de la plantilla de personal laboral de l’ajuntament, amb formació de borsa de treball, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:
BASES DE SELECCIÓ PER A LA PROVISIÓ EN RÈGIM D’INTERITNATGE DUES PLACES PEONS COMESES DIVERSES BRIGADA MUNICIPAL (CATEGORIA PROFESSIONAL V) DE LA PLANTILLA DE PERSONAL LABORAL DE L’AJUNTAMENT DEL CATLLAR, AMB FORMACIÓ DE BORSA DE TREBALL.
Base 1a. Objecte de la convocatòria. La provisió, en règim d’interinatge per vacant, de dues places de peó, un de neteja viària i l’altre de comeses diverses de la Brigada Municipal (Categoria professional laboral V) vacants en la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament del Catllar, amb formació de borsa de treball destinada a cobrir possibles vacants o substitucions.
El contingut de funcions a desenvolupar és, per a les dues places objecte de la convocatòria, el següent:
Peó de neteja viària: escombrat i neteja de vialitat pública, manteniment dels parterres i escossells de l’arbrat públic, neteja de parcs, jardins i zones verdes municipals, neteja de les instal·lacions esportives a l’aire lliure i qualsevulla altra relacionada amb la neteja d’elements o immobles municipals situats o pertanyents a vialitat pública o de titularitat municipal i qualsevulla altres que l’ajuntament consideri escaients realitzar en tant que necessàries per al servei públic.
Peó de comeses diverses: tasques de manteniment i assistencials en les reparacions i intervencions que es facin en elements de la via publica, immobles de titularitat municipal, xarxes de distribució de serveis públics o evacuació i que no requereixen de cap preparació específica i qualsevulla altres que l’ajuntament consideri escaients realitzar en tant que necessàries per al servei públic.
Es valoraran especialment els coneixements i/o experiència professional en els camps de l’electricitat, la fontaneria, del ram de paleta, la jardineria i/o la neteja forestal.
La modalitat contractual serà la d’interinatge laboral per vacant i fins a la provisió reglamentària de les places.
Les places es troben incloses a la plantilla de personal laboral de l’Ajuntament, Personal Brigada Municipal, i tenen assignades les retribucions corresponents a la Categoria professional assenyalada V (equivalent Subgrup AP article 76 Llei 7/2007, de 12 d’abril).
Base 2a. Procés de selecció. La selecció dels aspirants es farà pel sistema de concurs lliure, articulat en una primera fase de proves de coneixement de llengua, sempre que sigui necessària aquesta prova, una segona fase de valoració dels mèrits al·legats i relacionats amb les funcions i tasques pròpies de les places, i una tercera d’entrevista personal
Base 3a. Condicions dels aspirants. Per tal de ser admès al procés selectiu caldrà acreditar el compliment de tots i cadascun dels requisits següents, tots ells referits a la data en què finalitzi el període de presentació de sol·licituds:
3.1 Tenir la nacionalitat espanyola, d'acord amb les lleis vigents, o tenir la nacionalitat de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, de conformitat amb l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, i amb el que estableixen la Llei 4/2000 d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya, i la Llei 14/2003, de 20 de novembre, sobre els drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, i disposicions concordants. Els aspirants estrangers han d’acreditar la seva nacionalitat.
Les previsions del paràgraf anterior seran d’aplicació, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents.
Els aspirants estrangers han d’acreditar un coneixement de nivell del castellà.
3.2 Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
3.3. Haver complert setze anys i no excedir de l’edat de jubilació forçosa fixada per la llei.
3.4 Estar en possessió del Certificat d’Estudis Primaris o equivalent, o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds per a prendre part en el procés selectiu.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, han d’estar acompanyades de l’ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
3.5 No patir cap malaltia ni disminució que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.
3.6 No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a l’accés al cos o escala de funcionaris. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
3.7 Posseir el certificat de coneixements de nivell bàsic de llengua catalana orals i escrits (certificat A2 - coneixements de nivell bàsic de llegua catalana) de la Junta Permanent de Català o alguna de les titulacions equivalents d’acord amb els Decrets 152/2001, de 29 de maig, i 3/2014, de 7 de gener, d’avaluació i certificació de coneixements de català, i l’Ordre VCP/491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s'actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística.
Pels aspirants que no acreditin la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció habilitarà una prova o l’exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar aquests aspirants.
No obstant l’anterior, i d’acord amb l’establert en l’art. 5 del Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, resten exempts de realitzar la prova de coneixements de la llengua catalana: les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de l’ajuntament en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior a l’exigit a la convocatòria o les persones aspirants que hagin superat la prova esmentada en altres processos de selecció realitzats per l’ajuntament dins la mateixa oferta pública d’ocupació.
Base 4a. Presentació de sol·licituds. Els aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar sol·licitud, a la qual hauran d’adjuntar fotocopia compulsada del DNI, NIE o permís de residència i treball.
D’acord l’art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal subministrades pels aspirants en emplenar la sol·licitud, així com les contingudes en la documentació adjunta per tal de participar en els processos selectius de l’Ajuntament, seran objecte de tractament automatitzat per l’Ajuntament, per tal de possibilitar una futura contractació de l’aspirant. Per exercir els drets d’accés, oposició, rectificació i cancel·lació, els candidats han de dirigir-se al responsable del tractament, que és l’Ajuntament del Catllar.
Les sol·licituds s’han de presentar en el Registre general de l’Ajuntament o en qualsevol dels llocs a què fa referència l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El termini per presentar sol·licituds serà de 15 dies hàbils comptats del següent al de última publicació de les Bases al DOGC i BOPT.{del 21 de novembre al 10 de desembre de 2014, a.i.}
Per tal de ser admesos i, si s’escau, de prendre part en la pràctica de les proves selectives, n’hi ha prou que els aspirants manifestin en les seves sol·licituds que compleixen tots i cadascun dels requisits exigits a la Base 3a, referits sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de les sol·licituds, sens perjudici de la seva posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu.
Això no obstant, en cas que els aspirants tinguin el nivell exigit de coneixements de català cal que ho acreditin documentalment, com a màxim, abans de l’inici de la prova de català.
Per a la fase de concurs, cal que amb la sol·licitud es presenti una relació dels mèrits al·legats així com els justificants acreditatius d’aquests mèrits, mitjançant document original o fotocòpia compulsada. Tota aquesta documentació s’ha de presentar dins del termini de presentació de sol·licituds. En cas contrari, no podrà ser valorada pel Tribunal.
Els mèrits obtinguts a l’estranger s’han d’acreditar mitjançant certificats degudament traduïts a qualsevol de les dues llengües oficials a Catalunya.   www.elcatllar.cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia