Ajuntament d' Alcúdia. Convocatòria per a la provisió d'una plaça de Tècnic d'Administració Especial de l'Àrea d'Intervenció.
“BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA PROVISIÓ D’UNA PLAÇA DE TÈCNIC D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL DE L’ÀREA D’INTERVENCIÓ EN RÈGIM DE FUNCIONARI INTERÍ DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.
Primera.- Objecte de la convocatòria. L’objecte de la present convocatòria es la provisió com a funcionari interí, mitjançant concurs-oposició, d’una plaça de Tècnic d’Administració Especial, subescala tècnica, classe superior, vinculada a la intervenció de l’Ajuntament d’Alcúdia.
Classificació: Grup A, Subgrup A1, nivell de complement de destinació 25.
Sistema de selecció: concurs-oposició lliure.
La interinitat se crearà i s’extingirà per les causes previstes a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Es tindrà en compte l’establert a la plantilla i al catàleg de llocs de feina de l’Ajuntament d’Alcúdia en materia de definició, característiques, contingut, règim retributiu i dedicació de la plaça convocada.
Les funcions de la plaça son:
- Organitzar, supervisar i distribuir entre el personal que integra a la unitat administrativa les tasques, tant ordinàries com puntuals corresponents a funcions pròpies de la Intervenció municipal, d’acord amb les directrius, instruccions i indicacions de la persona titular de la Intervenció.
- Informar i assessorar els serveis gestors de la Corporació sobre els requisits formals i documentals que han de complir els expedients que s’hagin de trametre a la Intervenció, o la tramitació i supervisió dels quals sigui competència la Intervenció.
- Dissenyar, elaborar i preparar els expedients la tramitació dels quals sigui competència de la Intervenció (aprovacions i liquidacions del pressupost municipal, comptes generals de la Corporació, modificacions de crèdits, expedients de gestió de despeses i
d’ingressos, expedients d’operacions de crèdit, etc.), d’acord amb les directrius i instruccions de l’interventor/a.
- Formular propostes d’informes d’intervenció dels dits expedients i, en general, preparar la documentació corresponent.
- Dur a terme operacions i procediments comptables que s’escaiguin en l’àmbit de la Intervenció.
- Seguiment de l’execució del pressupost de despeses i d’ingressos de la Corporació i dels seus ens depenents.
- Substituir, amb caràcter accidental, la persona titular del lloc de treball d’interventor/a.
- Qualsevol altres funcions de caràcter anàleg, pròpies del grup i nivell del lloc de treball, que li siguin atribuïdes, de forma ordinària o puntual, per l’interventor/a.
Segona.- Publicitat. Aquestes bases es publicaran en el taulell d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal i en el BOIB.
Els successius anuncis relatius a les proves que es convoquin se faran públiques en el taulell d’edictes de l’ajuntament i a la pàgina web del mateix ajuntament. www.alcudia.net
Tercera.- Condicions dels aspirants. Per ser admesos a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran participar el cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de 21 anys, o majors de dita edat depenents.
L’aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si és el cas.
b) Tenir complerts setze anys d’edat i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió d’alguna d’aquestes titulacions, o estar en condicions d’obterni-la en la data en que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds: Títol universitari de Grau en Dret, Econòmiques, A.D.E, i/o equivalent.
Els aspirants amb titulacions obtingudes a l’estranger hauran d’acreditar que estan en possessió de la corresponent convalidació o de la credencial que acrediti, en el seu cas, la homologació.
d) No patir malaltia o defecte físic que impedeixi o menyscabi el desenvolupament de les seves funcions.
e) No haver estat separat del servei de l’Administració de l’Estat, les Comunitats Autònomes o l’administració Local, ni haver estat inhabilitat per a l’exercici de la funció pública.
f) No trobar-se inclòs en cap de les causes d’incapacitat previstes en la legislació pel desenvolupament del càrrec.
Abans de prendre possessió de la plaça, l’interessat haurà de fer constar que no esta sotmès a cap dels motius d’incompatibilitat establerts a la Llei 53/1984 de 26 de desembre, d’incompatibilitats del personal al servei de les Administracions Públiques o comprometre’s en el seu cas, a exercir l'oportuna opció en el període de temps que preveu 1'article 10 de l’esmentada llei, i a no percebre pensió de jubilació, de retir o d' orfenesa.
g) Acreditar el requisit de coneixements de nivell de domini funcional efectiu de la llengua catalana, nivell CI (antic nivell C) o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini d’admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s'han d’acr editar mitjançant l’aportació d’un certificat oficial expedit per l'Escola Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per l’òrgan competent en matèria de política lingüística.
El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en aquest procés selectiu, s’ha de produir en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió com a persona funcionària interina.
Quarta.- Sol·licituds. 1. Les instancies per a participar al procés selectiu s’hauran de fer segons el model que figura a l’annex II de les presents bases, adreçada a la Sra. Batllessa de l' Ajuntament d' Alcúdia, i es presentaran en el registre general d’aquest Ajuntament o en qualsevol de l es formes previstes a la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
2. Les persones aspirants adjuntaran a la instància presentada, en la qual faran constar expressament que compleixen totes les condicions exigides a la base 3a, la documentació següent:
a. fotocòpia del DNI de l’aspirant
b. còpia compulsada del títol acadèmic de la persona aspirant, d’acord amb allò que exigeix el punt c) de la base tercera.
c. Documentació acreditativa dels coneixements de llengua catalana de nivel C1.
d. Currículum Vitae, al que s’adjuntaran els documents acreditatius dels mèrits a tenir en compte d’acord amb la lletra c) de la base setena, a més d' enumerar-los a la sol· licitud. Els documents hauran de ser originals o copies compulsades. No s’admetrà cap documentació referida a mèrits un cop finalitzat el termini de presentació d’instàncies. El tribunal podrà sol·licitar aclariments respecte a la documentació que ofereixi dubtes, sense que es permeti presentar nova documentació per a subsanar el defecte d’acreditació.
4. El termini per a la presentació d’instàncies serà de 15 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de la corresponent convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.{del 26 de novembre al 10 de desembre de 2014, a.i.} Els successius anuncis es publicaran en el taulell d’anuncis i a la pàgina web municipal. www.alcudia.net
5. Si alguna de les sol·licituds té algun defecte esmenable, aquesta circumstància es comunicarà a la persona interessada, a fi que en un termini màxim de deu dies hàbils l’esmeni, de conformitat amb allò que disposa l’article 71 de la LRJAPAC.
Plaça de la Porta de Mallorca, 0, 07400 Alcúdia, Illes Balears - 971 54 82 33
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia