martes, 25 de noviembre de 2014

1 plaça de Tècnic d'Administració Especial de l'Àrea d'Intervenció. Ajuntament d' Alcúdia (Mallorca-Illes Balears)

“BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA PROVISIÓ D’UNA PLAÇA DE TÈCNIC D’ADMINISTRACIÓ ESPECIAL DE L’ÀREA D’INTERVENCIÓ EN RÈGIM DE FUNCIONARI INTERÍ DE L’AJUNTAMENT D’ALCÚDIA.
Primera.- Objecte de la convocatòria. L’objecte  de  la  present  convocatòria  es  la  provisió  com  a  funcionari  interí,  mitjançant concurs-oposició,  d’una  plaça  de  Tècnic d’Administració Especial, subescala tècnica, classe superior, vinculada a la intervenció de l’Ajuntament d’Alcúdia.
Classificació:  Grup A, Subgrup A1, nivell de complement de destinació 25.
Sistema de selecció: concurs-oposició lliure.
La interinitat se crearà i  s’extingirà per les causes previstes a l’article 10 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Es tindrà en compte l’establert a la plantilla i al catàleg de llocs de feina de l’Ajuntament d’Alcúdia en materia de definició, característiques, contingut, règim retributiu i dedicació de la plaça convocada.
Les funcions de la plaça son:
- Organitzar, supervisar i distribuir entre el personal que integra a la unitat administrativa les tasques, tant ordinàries com puntuals corresponents a  funcions pròpies de la  Intervenció municipal, d’acord amb les directrius, instruccions i indicacions de la persona titular de la Intervenció.
-  Informar    i  assessorar  els  serveis  gestors  de  la  Corporació  sobre  els  requisits  formals  i  documentals  que  han  de  complir  els expedients que s’hagin de trametre a la Intervenció, o la tramitació i supervisió dels quals sigui competència la Intervenció.
- Dissenyar, elaborar i preparar els expedients la tramitació dels quals sigui competència de la Intervenció (aprovacions i liquidacions del  pressupost  municipal,  comptes  generals  de  la  Corporació,  modificacions  de  crèdits,  expedients  de  gestió  de  despeses  i
d’ingressos, expedients d’operacions de crèdit, etc.), d’acord amb les directrius i instruccions de l’interventor/a.
- Formular propostes d’informes d’intervenció dels dits expedients i, en general, preparar la documentació corresponent.
- Dur a terme operacions i procediments comptables que s’escaiguin en l’àmbit de la Intervenció.
- Seguiment de l’execució del pressupost de despeses i d’ingressos de la Corporació i dels seus ens depenents.
- Substituir, amb caràcter accidental, la persona titular del lloc de treball d’interventor/a.
- Qualsevol altres funcions de caràcter anàleg, pròpies del grup i nivell del lloc de treball, que li siguin atribuïdes, de forma ordinària o puntual, per l’interventor/a.
Segona.- Publicitat. Aquestes bases es publicaran en el taulell d’edictes de l’Ajuntament i a la pàgina web municipal i en el BOIB.
Els successius anuncis relatius a les proves que es convoquin se faran públiques en el taulell d’edictes de l’ajuntament i a la pàgina web del mateix ajuntament. www.alcudia.net
Tercera.- Condicions dels aspirants. Per ser admesos a la realització de les proves selectives, els aspirants hauran de reunir els següents requisits:
a) Tenir nacionalitat espanyola o la dels altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut dels tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També  podran  participar el cònjuge  dels espanyols i  dels  nacionals  d’altres estats membres  de la Unió Europea,  sempre  que  no estiguin separats de dret, i els seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de 21 anys, o majors de dita edat depenents.
L’aspirant que no tingui la nacionalitat espanyola ha d’acreditar documentalment la seva nacionalitat amb un document vigent i el seu permís de residència i de treball si és el cas.
b) Tenir complerts setze anys d’edat i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar  en  possessió  d’alguna  d’aquestes titulacions,  o  estar  en  condicions  d’obterni-la  en la  data  en  que  finalitzi  el termini  de presentació de sol·licituds: Títol universitari de Grau en Dret, Econòmiques, A.D.E, i/o equivalent.
Els  aspirants  amb titulacions  obtingudes  a l’estranger  hauran  d’acreditar  que  estan  en  possessió  de la  corresponent  convalidació  o  de la credencial que acrediti, en el seu cas, la homologació.
d) No patir malaltia o defecte físic que impedeixi o menyscabi el desenvolupament de les seves funcions.
e) No haver estat separat del servei de l’Administració de l’Estat, les Comunitats Autònomes o l’administració Local, ni haver estat inhabilitat per a l’exercici de la funció pública.
f) No trobar-se inclòs en cap de les causes  d’incapacitat previstes en la legislació pel desenvolupament del càrrec.
Abans  de prendre  possessió  de la plaça, l’interessat   haurà  de fer constar  que no esta sotmès   a cap  dels  motius   d’incompatibilitat establerts   a  la  Llei  53/1984   de  26  de desembre,  d’incompatibilitats del personal al   servei   de   les  Administracions    Públiques  o comprometre’s en el  seu cas,  a exercir  l'oportuna   opció  en el període  de temps  que preveu 1'article  10 de l’esmentada llei,  i a  no percebre  pensió  de jubilació,  de retir o d' orfenesa.
g) Acreditar   el requisit de coneixements   de nivell  de domini  funcional  efectiu  de  la llengua  catalana,  nivell  CI  (antic nivell  C) o en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del termini d’admissió de sol·licituds. Aquests coneixements s'han d’acr editar  mitjançant l’aportació d’un certificat oficial expedit per l'Escola  Balear d'Administració Pública o expedit o homologat per  l’òrgan competent  en matèria de política lingüística.
El compliment de les condicions i els requisits exigits per poder participar en aquest procés selectiu, s’ha de produir en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se fins a la presa de possessió com a persona funcionària interina.
Quarta.- Sol·licituds. 1. Les instancies  per a participar  al procés  selectiu  s’hauran  de fer segons  el model  que figura  a l’annex  II de les presents  bases, adreçada  a la Sra. Batllessa  de l' Ajuntament d' Alcúdia, i  es presentaran  en el registre  general  d’aquest  Ajuntament  o en qualsevol  de l es formes previstes a la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
2. Les persones aspirants adjuntaran a la instància presentada, en la qual  faran constar expressament que compleixen totes les condicions exigides a la base 3a, la documentació següent:
a. fotocòpia del DNI de l’aspirant
b. còpia compulsada del títol acadèmic de la persona aspirant, d’acord amb allò que exigeix el punt c) de la base tercera.
c. Documentació acreditativa dels coneixements de llengua catalana de nivel C1.
d. Currículum Vitae, al que s’adjuntaran els documents acreditatius dels mèrits a tenir  en compte  d’acord amb la lletra c) de la base setena, a més d' enumerar-los a la  sol· licitud.  Els  documents   hauran  de  ser originals  o copies  compulsades. No s’admetrà cap documentació  referida  a mèrits  un  cop    finalitzat  el termini  de  presentació  d’instàncies.  El tribunal  podrà  sol·licitar  aclariments respecte  a  la  documentació  que  ofereixi  dubtes,  sense  que  es  permeti  presentar  nova  documentació  per  a  subsanar  el  defecte d’acreditació.
4. El termini  per  a la presentació   d’instàncies serà de 15 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de la corresponent  convocatòria  en el Butlletí  Oficial  de les  Illes Balears.{del 26 de novembre al 10 de desembre de 2014, a.i.} Els successius  anuncis es publicaran  en el taulell  d’anuncis i a la  pàgina web municipal. www.alcudia.net
5. Si alguna  de les  sol·licituds té algun  defecte esmenable, aquesta circumstància es comunicarà a la  persona interessada, a  fi  que en  un termini màxim de deu dies hàbils l’esmeni, de conformitat amb allò que disposa l’article 71 de la LRJAPAC.
Plaça de la Porta de Mallorca, 0, 07400 Alcúdia, Illes Balears - 971 54 82 33

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia