sábado, 8 de noviembre de 2014

borsa de treball d'agutzil funcionari. Ajuntament de Vimbodí i Poblet (Tarragona)

Per Resolució de l’Alcaldia núm. 255/2014 de data 20 d’octubre de 2014 es va resoldre convocar la borsa de treball per cobrir la plaça d’agutzil funcionari interinament de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, d’acord amb les bases que tot seguit es transcriuen:
“BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ D’UNA PLAÇA D'AGUTZIL EN RÈGIM D’INTERINATGE, DE LA PLANTILLA DE FUNCIONARIS DE L’AJUNTAMENT DE VIMBODÍ I POBLET
Convocatòria 1/14 – Borsa de treball d’agutzil funcionari interí per a l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet
1. Objecte de la convocatòria L’objecte d’aquesta convocatòria és la constitució una borsa de treball, mitjançant concurs oposició, per la selecció d’un agutzil funcionari interí per a l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, grup de classificació E.
2. Funcions principals del lloc de treball
- Organitzar i coordinar tot el personal de l’àrea de serveis municipals, que inclou tot el personal de la brigada i la deixalleria municipal.
- Coordinar les actuacions amb l’empresa concessionària prestadora del servei d’aigua i clavegueram
- Coordinar les actuacions designades pel consistori amb empreses o contractistes externs: obres en edificis municipals o via pública, manteniment d’enllumenat, desinfeccions, neteges o control de plagues...
- Realitzar tasques de manteniment de les instal·lacions per al seu correcte funcionament
- Realitzar treballs de suport o elementals vinculats a la construcció, reparació i manteniment de construccions, instal·lacions d’aigua, gas, electricitat, obres, pintura, fusteria i llauneria
- Fer servir les eines, equips i maquinària necessaris pel desenvolupament dels treballs encomanats i tenir cura del seu estat de conservació
- Netejar i mantenir en adequades condicions d’ús els espais i materials de les instal·lacions i preparar-los per a la seva correcta utilització
- Dur a terme tasques de suport administratiu: fer notificacions en mà, correspondència, cartelleria, cobrament de taxes i preus públics, emetre els pregons, encàrrecs de les oficines municipals
- custodi, vigilància i obrir/tancar la Casa Consistorial i altres instal·lacions municipals (dispensari, escola, centre social,..), com també el mobiliari urbà,
- col·laboració en festes, celebracions, reunions i actes que siguin de competència municipal
- vigilància i regulació del transit dins del cas urbà
- confecció de butlletes de denuncia, denunciar davant l'alcaldia per la seva sanció aquelles conductes que representin una infracció de les normes de Policia urbana, tals com gossos, gats, freses, embrutar les vies, places i espais públics, etc.
- Control d'obres del municipi i de l'ocupació de la via pública
- totes aquelles funcions (de caràcter manual o no) que indiqui l'alcalde o persona en qui delegui.
3. Requisits dels aspirants- Per ser admès i prendre part en la convocatòria, els aspirants han de reunir, a la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, d'acord amb les lleis vigents, o tenir la nacionalitat de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d'aquells estats als quals, en virtut de tractats internacionals celebrats per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui d'aplicació la lliure circulació de treballadors, de conformitat amb l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut bàsic de l’empleat públic, i amb el que estableixen la Llei 4/2000 d’11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya, i la Llei 14/2003, de 20 de novembre, sobre els drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social, i disposicions concordants. Els aspirants estrangers han d’acreditar la seva nacionalitat.
Les previsions del paràgraf anterior seran d’aplicació, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret i als seus descendents i als del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents.
Els estrangers amb residència legal a Espanya podran accedir a les Administracions Públiques, com a personal laboral, en igualtat de condicions que els espanyols.
Els aspirants estrangers han d’acreditar un coneixement de nivell intermedi o superior o nivell B2 o C2 del castellà. En cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió d’un coneixement adequat del castellà, el procés de selecció ha de contenir una prova o l’exercici de coneixements orals i escrits de llengua castellana que han de superar aquests aspirants; a no ser que les proves selectives impliquin per sí mateixes la demostració d’aquest coneixement. La prova, si escau, s’ha de qualificar d’”apte” o “no apte”, sent necessari obtenir la valoració d’”apte” per passar a realitzar les proves restants de la fase d’oposició o per passar a la fase de concurs.
b) Posseir la capacitat funcional per a realitzar les tasques.
c) Haver complert setze anys i no excedir de l’edat de jubilació forçosa fixada per la llei. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l’edat de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública.
d) Posseir el certificat d'escolaritat o qualsevol altre de nivell superior, o bé estar en condicions de tenir l’acreditació corresponent en la data que acaba el termini de presentació de sol·licituds per prendre part en les proves selectives.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, han d’estar acompanyades de l’ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
e) No patir cap malaltia ni disminució que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni estar inhabilitat absolutament o especialment per a l’ocupació de càrrecs públics per resolució judicial o per a exercir funcions similars a les que es desenvolupaven. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’ocupació pública.
g) Complir les condicions específiques per exercir les funcions que dins el cos i l’escala li poden ser encomanades.
h) Posseir el certificat de coneixements de nivell de bàsic de llengua catalana orals i escrits (certificat A ) de la Junta Permanent de Català o alguna de les titulacions equivalents d’acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català, i l’Ordre 491/2009, de 12 de novembre, per la qual es refonen i s’actualitzen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. Així mateix, és d’aplicació el Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya.
En cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció ha de contenir una prova o l’exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar aquests aspirants.
No obstant l’anterior, i d’acord amb l’establert en l’art. 5 del Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, resten exempts de realitzar la prova de coneixements de la llengua catalana:
- les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de personal per accedir a l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior a l’exigit a la convocatòria,
- les persones aspirants que hagin superat la prova esmentada en altres processos de selecció realitzats per l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet dins la mateixa oferta pública d’ocupació.
i) Posseir el permís de conduir vehicles de la classe B
4. Presentació de sol·licituds Les persones aspirants que desitgin prendre part en aquesta convocatòria han de presentar una instància normalitzada de sol·licitud d’admissió, juntament amb el currículum vitae i l’original o fotocòpia degudament compulsada de tots els documents justificatius dels mèrits al·legats, al Registre General de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, en horari de registre, de 9 a 14 hores o en qualsevol dels llocs a què fa referència l’art. 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i liquidar la taxa de drets d’examen que és de 24,50€.
D’acord l’art. 5 de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal subministrades pels aspirants en emplenar la sol·licitud, així com les contingudes en la documentació adjunta per tal de participar en els processos selectius de l’Ajuntament, seran objecte de tractament automatitzat per l’Ajuntament. Per exercir els drets d’accés, oposició, rectificació i cancel·lació, els candidats han de dirigir-se al responsable del tractament, que és l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet.
La llista d’admesos i exclosos es podrà consultar al tauler d’anuncis de l'Ajuntament de la pàgina web http://www.vimbodiipoblet.cat i al Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, el termini per presentar les sol·licituds per participar en el procés selectiu comença l’endemà d’aquesta data i finalitza als 20 dies naturals, d’ençà la seva publicació.{del 8 al 27 de novembre de 2014, a.i.}
Per a més informació podeu trucar al telèfon de l’Ajuntament, al telefono 977878344 en horari d’atenció al públic, de les 9 a les 14:00 hores.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia