miércoles, 20 de febrero de 2019

1 coordinador/a artístic/a de l'Auditori La Mutant. Ajuntament de València.

Anunci de l'Excel·lentíssim Ajuntament de València sobre convocatòria per a la contractació d'un/a coordinador/a artístic/a de l'Auditori La Mutant.
ANUNCI
La Junta de Govern Local, en sessió celebrada en data 1 de febrer de 2019 va a adoptar el següent acord:
Aprovar les bases que a continuació es detallen i que han de regir per a la contractació en règim laboral especial d'alta direcció d'un/a coordinador/a per a l'Auditori "LA MUTANT":
PRIMERA. Objecte de la convocatòria. L'objecte d'esta convocatòria és la contractació d'un/a coordinador/a artístic/a de l'Auditori LA MUTANT de l'Ajuntament de València subjecte/a a una relació laboral d'alta direcció.
SEGONA. Funcions. El/la coordinador/a artístic/a és la persona responsable d'assumir l'obligació d'aconseguir els objectius i resultats que en matèria de direcció li siguen assignats pel/per la regidor/a responsable de l'Auditori LA MUTANT, de qui depén jeràrquicament i orgànicament, de manera que ha d'actuar amb responsabilitat pròpia i autonomia, només limitada pels criteris i instruccions que s'impartisquen pels seus superiors jeràrquics, i en concret:
a) Dirigir i impulsar els servicis i activitats de l'Auditori, així com aquelles altres funcions que expressament li siguen assignades pel/per la regidor/a responsable d'este.
b) Garantir l'atenció als professionals, col·lectius i les organitzacions del sector de les arts escèniques en visites, presentacions de projectes, sol·licituds de col·laboració i altres propostes.
c) Coordinar activitats complementàries com ara conferències, tallers, seminaris, presentacions, etc., així com organitzar les visites sol·licitades a l'Auditori.
d) Establir vies de col·laboració amb els organismes públics de la Comunitat i estatals del sector de les arts escèniques, en general, i del teixit cultural valencià, en particular, a més d'entitats acadèmiques, educatives i de formació professional del mateix sector, així com amb els mitjans de comunicació i xarxes socials amb la finalitat de desenvolupar i donar a conéixer les programacions i activitats de l'Auditori.
e) Acollir els/les artistes a l'Auditori i romandre-hi per a dur a terme les gestions necessàries des de la seua arribada fins a la finalització de l'espectacle.
f) Vetlar pel funcionament correcte de les àrees destinades al públic en general a l'Auditori.
g) Coordinar la comunicació de l'Auditori LA MUTANT.
h) Vetlar pel compliment i posada a punt dels protocols d'actuació en matèria de prevenció de riscos laborals i seguretat, així com ser responsable d'emergència en l'equip d'evacuació.
i) Col·laborar i coordinar, conjuntament amb una comissió creada a este efecte, la selecció de propostes artístiques per al disseny de la programació de cada temporada de l'Auditori LA MUTANT.
j) Coordinar a l'equip de treball: personal de sala, personal administratiu, personal de taquilles, personal de neteja, personal de manteniment i tècnic.
k) A més de les anteriors, les funcions administratives següents:
- Revisió dels contractes artístics
- Coordinació per al tancament de taquilla
- Seguiment de les companyies durant la seua estada a l'Auditori
- Elaboració d'informes estadístics d'assistència de públic
l) I totes aquelles funcions inherents al seu lloc de treball que se li encomanen.
La persona contractada per a l'acompliment del lloc de coordinador/a artístic/a haurà de realitzar les seues funcions d'acord amb els continguts del Codi de Bones Pràctiques en Cultura a la Comunitat Valenciana.
TERCERA. Règim de contractació i d'incompatibilitats
El règim de contractació de la persona designada per a ocupar el lloc de coordinador/a artístic/a, com a personal directiu, estarà subjecte/a a l'avaluació de l'acompliment per la seua gestió, d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència, així com al control dels resultats en relació amb els objectius fixats.
El contracte tindrà una duració de 2 anys, amb la possibilitat de renovació d'un any més.
La retribució anual que percebrà el coordinador/a artístic/a ascendirà a l'import de 38.826,86 euros bruts anuals en 12 mensualitats, incloent-hi dos pagues extraordinàries.
Estes retribucions s'actualitzaran en els anys de vigència d'este contracte per l'increment fixat amb caràcter general per al personal empleat públic en les lleis de pressupostos generals de l'Estat per a cada any.
El desenvolupament del lloc de coordinador/a artístic/a està sotmés al règim establit en la Llei 53/1954, de 26 de desembre, d'incompatibilitats del personal al servici de les administracions públiques i normes de desenvolupament.
QUARTA. Requisits de les persones aspirants
Les persones aspirants han de reunir ineludiblement els requisits següents:
a) Ser espanyol/a o nacional d'un país membre de la Unió Europea. En el cas de nacionals de països no membres de la Unió Europea, el nomenament quedarà condicionat a l'obtenció de la residència legal a Espanya.
b) Estar en possessió d'una titulació universitària superior, llicenciatura, titulació acadèmica de grau o equivalent.
c) No haver sigut separat/a, mitjançant expedient disciplinari, del servici de qualsevol de les administracions públiques, ni trobar-se inhabilitat/ada per a l'acompliment de funcions públiques per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari/ària, o per a exercir funcions similars a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haja sigut separat o inhabilitat/a. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver sigut sotmés/a a sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.d) No patir malaltia invalidant, ni estar afectat/ada per limitació física o psíquica que siguen incompatibles amb l'acompliment de la funció que ha de desenvolupar.
e) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, l'edat màxima de jubilació forçosa.
L'incompliment d'estos requisits i condicions per part de les persones aspirants comportarà l'exclusió del procés de contractació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia