lunes, 20 de octubre de 2014

1 Tresorer/a, amb caràcter interí, del Consell Comarcal del Segrià (Lleida)

Per decret de presidència núm. 295 del 30 de setembre de 2014 s’han aprovat les següents bases:
BASES GENERALS DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ, AMB CARÀCTER INTERÍ, DEL LLOC DE TREBALL DE TRESORERIA DEL CONSELL COMARCAL DEL SEGRIÀ
PRIMERA. Objecte de la convocatòria. És objecte de la present convocatòria la selecció, mitjançant concurs lliure, per a la provisió, amb caràcter interí de la plaça vacant de Tresorer de la plantilla de funcionaris d’aquest Consell comarcal del Segrià fins que es proveeixi per funcionari de carrera d’acord amb l’establert a la normativa reguladora de la provisió dels llocs de treball reservats a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional.
SEGONA. Lloc de treball. Tresorer/a del Consell Comarcal del Segrià
TERCERA. Nombre de places: 1
QUARTA. Categoria professional. Grup A1 Nivell de complement de destí: 20 
CINQUENA. Funcions a realitzar. Les funcions a realitzar son les de tresoreria i recaptació previstes a l’article 5è del Reial decret 1174/1987 del 18 de setembre pel qual es regula el règim jurídic dels funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter estatal, així com qualsevol altra que se li encomani i que correspongui a l’escala i subescala d’aquesta plaça.
SISENA. DURADA DE LA RELACIÓ. El funcionari/a nomenat/da amb caràcter interí cessarà per qualsevol de les causes de l’article 7 del RPSEL, aprovat per Decret 214/1990 i, en tot cas, en prendre possessió com a funcionari/ària de la Corporació el tresorer/a que hagi estat nomenat a resultes del concurs ordinari o unitari convocat a l’efecte, reservat a funcionaris amb habilitació de caràcter nacional, o bé quan s’hagi proveït per nomenament provisional, acumulació o comissió de serveis.
SETENA. Condicions d’admissió dels aspirants. Per a formar part en la selecció, serà necessari que els aspirants reuneixin en el moment en el que finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds, els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o estar inclòs en alguns dels supòsits de l’article 57 de la Llei 7/2007 de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
c) Tenir complerts setze anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver estat separat mitjançant un expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a llocs o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que desenvolupen en el cas del personal laboral, en el que hagués estat separat o inhabilitat. En cas de ser nacional d’un altre Estat no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària, que impedeixi en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a la funció pública.
e) Tenir algun dels títols següents: llicenciat/da en dret, en administració i direcció d’empreses, en economia, en ciències actuarials i financeres, o el títol de grau corresponent.
f) Coneixement de la llengua catalana amb un nivell equiparable al coneixement del nivell C1 de la Junta Permanent de Català, o alguna de les titulacions equivalent d’acord amb el Decret 152/2001, de 29 de maig, i l’Ordre 228/2004, de 21 de juny, sobre títols, diplomes i certificats equivalents, de la Secretaria de Política lingüística. Així mateix serà d’aplicació el Decret 161/2002, d’11 de juny, sobre l’acreditació del coneixement del català i l’aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball en les Administracions Públiques de Catalunya.
En cas que els aspirants no puguin acreditar documentalment la possessió del nivell de català exigit, el procés de selecció ha de contenir una prova o l’exercici de coneixements de llengua catalana del mateix nivell al requerit a la convocatòria, que han de superar els aspirants.
Les persones aspirants amb condició legal de discapacitat amb un grau igual o superior al 33% tenen dret a l’adaptació de les proves i del lloc de treball en cas que se’ls adjudiqui. S’ha de presentar informe de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (o òrgan competent equivalent de la resta de Comunitats Autònomes) que declari que la persona compleix les condicions per exercir les funcions del lloc de treball que es convoca i que informi sobre les adaptacions per realitzar les proves i sobre la necessitat d’adaptar el lloc de treball.
VUITENA. Forma i termini de presentació d’instàncies. Les instàncies, que s’ajustaran al model d’instància que figura com annex 1, adreçades al Sr. President del Consell Comarcal del Segrià, es presentaran en el registre general del consell comarcal, o en la forma prevista en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, del règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, durant el termini de 20 dies naturals, a partir de l’endemà de la última publicació que es faci de la convocatòria en el BOP de Lleida i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. La resta de publicacions es duran a terme en el tauler d’anuncis electrònic del Consell Comarcal. 
A la instància s’hi acompanyarà la següent documentació:
- Fotocòpia autenticada del Document Nacional d’Identitat
- Fotocòpia autenticada el títol exigit per accedir a la convocatòria
- Fotocòpia autenticada dels mèrits al·legats
Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, les persones aspirants donen el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia