Ajuntament de Santa Maria de Martorelles RESOLUCIÓ sobre bases i convocatòria per a la constitució d'una borsa de treball de peó de brigada de serveis i obres.
BASES REGULADORES QUE REGIRAN EL PROCÉS SELECTIU PER A LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DE PEÓ DE BRIGADA D’OBRES I SERVEIS [DOGC -Número 6718 Data 01/10/2014 ] - www.santamariademartorelles.cat
1.-OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. Es objecte de la present convocatòria la selecció de personal temporal per proveir interinament les vacants dels llocs de treball que es puguin produir a l’Ajuntament de Santa Maria de Martorelles.
Les places per les que aquest personal podrà ser nomenat temporalment seran les de categoria de peons/es de brigada d’obres i serveis, sigui amb aquesta denominació especifica o altres denominacions que equivalguin a la mateixa categoria.
El personal seleccionat serà cridat per a la provisió interina de les vacants efectives, o per a la suplència de personal amb dret de reserva al lloc de treball ( com per ex. baixes per malaltia, per maternitat, vacances, reducció de jornada per maternitat, excedència obligatòria ). També serà cridat per ocupar llocs de caràcter temporal.
2.- CONDICIONS LABORALS. El personal que superi la puntuació mínima fixada en aquesta convocatòria passarà a formar part d’una relació de personal seleccionat, amb dret a ser nomenat personal interí per a la provisió de les places que calgui substituir, sigui per vacant efectiva del lloc de treball, sigui per suplir baixes laborals o absències amb reserva al lloc de treball de qui l’ocupi permanentment.
Produïda una vacant, l’Ajuntament cridarà per ordre de puntuació aquelles persones que hagin superat les proves selectives.
La modalitat de contractació serà de interinatge o temporal, en funció de la plaça a ocupar, en règim laboral.
Cridat l’aspirant i una vegada manifestada la conformitat d’aquest, l’Alcaldia efectuarà nomenament, especificant les condicions laborals especifiques, i necessàriament: el lloc de treball a ocupar, la jornada, i la retribució que correspongui.
3.- SISTEMA DE SELECCIÓ. El sistema de selecció serà per la modalitat de concurs-oposició.
4.- CONDICIONS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en el concurs serà necessari:
1. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Basic de l’Empleat Públic.
2. Tenir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques i no patir cap malaltia o disminució física o psíquica que impedeixin l’exercici de les funcions pròpies de la placa a proveir.
S’acreditarà mitjançant l’aportació del corresponent certificat mèdic.
3. Tenir setze anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa..
4. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Publiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que feia en el cas del personal laboral, en que hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinaria o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’empleat públic.
5. Estar en possessió del certificat d’escolaritat o equivalent o en condicions d’obtenir-lo en la data d’acabament del termini de presentació d’instàncies.
Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports o s’haurà d’aportar el títol acadèmic traduït per intèrpret jurat amb el reconeixement de la titulació per exercir la professió objecte de la convocatòria.
6. Posseir permís de conducció de vehicles de la classe B.
7. Llengua Catalana: Nivell elemental de Llengua Catalana (nivell A)
8. Llengua castellana: Nivell intermedi (pels/per les aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola).
Els requisits establerts en les normes anteriors hauran de complir-se l’últim dia del termini de presentació d’instàncies.
5.- PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES. Aquells qui desitgin prendre part en el concurs hauran de:
a) Presentar instancia al Registre General d'aquest ajuntament, adreçada a l'Alcalde-President de la Corporació, dins el termini de vint dies naturals, a comptar des de l’endemà de la publicació de l'anunci de la convocatòria de les proves selectives al Butlletí Oficial de l’Estat.
Els aspirants hauran d'acompanyar a l'esmentat document fotocopies del DNI, del permís de conducció, dels títols acadèmics exigits, i de la documentació acreditativa dels mèrits que s'addueixin, en el seu cas documentació que acrediti el nivell de català exigit, així com el certificat mèdic exigit en la base quarta.
b) A la instancia s’haurà de manifestar que es reuneixen totes i cadascuna de les condicions dels requisits de la convocatòria, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de les instancies.
Les instancies també es podran presentar segons es determina a l'article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Regim jurídic de les Administracions publiques i del Procediments Administratiu Comú. ( d'ara endavant LRJ-PAC ).
Si a alguna de les sol·licituds presentades hi hagués cap defecte esmenable, es requerirà a l'interessat perquè en deu dies esmeni o aporti els documents preceptius, advertint-lo que si no ho fa, es procedirà sense cap mes tràmit a arxivar-se la instancia i a excloure'l de les llistes d'aspirants admesos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia