sábado, 7 de julio de 2012

aven: ajudes en matèria d’energies renovables i biocarburants, per a l’exercici 2012.

1. Objecte de la resolució. 1. L’objecte de la present resolució és establir, junt amb el que disposa l’Orde 1/2012, de 12 de març, de la Conselleria d’Economia, Indústria i Comerç, per la qual s’establix el procediment i el marc general per a la concessió d’ajudes per l’Agència Valenciana de l’Energia (AVEN), les bases reguladores i la convocatòria per a l’exercici 2012 de les ajudes de l’Agència Valenciana de l’Energia, per a impulsar les actuacions encaminades a l’explotació dels recursos energètics renovables i fomentar l’ús dels biocarburants, dins del marc del Pla d’Energies Renovables (PER) 2011-2020.
Article 3. Línies pressupostàries. La distribució pressupostària entre les distintes actuacions subvencionables
serà la següent:
a) Energia solar tèrmica: 950.000 €.
b) Energia solar fotovoltaica aïllada o mixta eòlica-fotovoltaica aïllada: 250.000 €.
c) Energia eòlica aïllada: 50.000 €.
d) Biomassa tèrmica/elèctrica, equips de tractament en camp de biomassa per a estellat o empacat, plantes de fabricació de pellets/briquetes i instal·lacions híbrides solar tèrmica/biomassa tèrmica: 1.308.500 €.
e) Biogàs tèrmic o elèctric: 200.000 €.
f) Energia geotèrmica: 250.000 €.
g) Energia minihidràulica: 50.000 €.
h) Biocarburants: 100.000 €.
Article 9. Presentació de les sol·licituds. 1. Les persones que ho sol·liciten hauran de presentar la documentació següent:
1.1. Sol·licitud i memòria tècnica. La sol·licitud i la memòria tècnica s’adequaran als models normalitzats
disponibles en l’adreça d’internet de l’AVEN (http://www.aven.es) i la seua tramitació haurà de realitzar-se de forma telemàtica per a tots els qui sol·liciten estes ajudes, a excepció dels particulars, per als quals la tramitació telemàtica serà opcional.
Només s’admetrà la presentació de sol·licituds, escrits i comunicacions davant del registre electrònic que estiguen firmats electrònicament per mitjà d’una firma electrònica avançada basada en un certificat reconegut, segons el que disposa el Decret 18/2004, de 13 de febrer, del Consell de la Generalitat, de creació del Registre Telemàtic de la Generalitat i regulació de les notificacions telemàtiques de la Generalitat, i expedit per la Generalitat Valenciana o per qualsevol altre prestador de servicis de certificació amb què la Generalitat Valenciana haja firmat l’oportú conveni, que poden consultar-se en la pàgina web http://www.pki.gva.es/puntreg_c.htm.
D’acord amb el que disposa el Decret 18/2004, de 13 de febrer, del Consell de la Generalitat, de creació del Registre Telemàtic de la Generalitat i la regulació de les notificacions telemàtiques de la Generalitat, s’incorpora el procediment arreplegat en esta resolució a l’annex del dit decret, com a procediment susceptible de tramitació a través del Registre Electrònic de la Generalitat.
En el cas de particulars que no presenten la sol·licitud de forma telemàtica, hauran d’imprimir les pàgines preceptives resultants de l’ús del programa informàtic disponible en la web de l’AVEN i les presentaran, una vegada omplides amb les corresponents firmes originals, en els llocs indicats en l’article 10.1.
1.2. Documentació que ha d’acompanyar a la sol·licitud. Esta documentació s’haurà de presentar igualment i utilitzar els mitjans telemàtics proporcionats per l’AVEN, amb la mateixa excepció indicada anteriorment per als particulars. ...
Article 10. Lloc de presentació de les sol·licituds i termini. 1. Les sol·licituds i la documentació annexa s’hauran de presentar davant del registre electrònic de la Generalitat, a excepció que el sollicitant de l’ajuda siga particular i que no hagen optat per la tramitació telemàtica, els quals podran presentar la dita documentació en la seu de l’Agència Valenciana de l’Energia a València, carrer Colom núm. 1, 4a planta, o en les formes previstes en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En el cas que s’optara per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, haurà de fer-se en sobre obert perquè la instància siga datada i segellada per l’oficina de correus abans de ser certificada.
2. En el cas de les sol·licituds que es presenten davant del registre electrònic de la Generalitat, este emetrà automàticament un resguard acreditatiu de la presentació de la sol·licitud, que podrà ser arxivat o imprés per la persona interessada, en els termes que preveu el Decret 18/2004, de 13 de febrer, del Consell de la Generalitat, de creació del Registre Telemàtic de la Generalitat i regulació de les notificacions telemàtiques de la Generalitat.
3. Amb caràcter general, el termini de presentació de les sol·licituds serà de 30 dies naturals comptats a partir de l’endemà al de la publicació d’esta disposició en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana.{del 7 de juliol al 6* d'agost de 2012,a.i.} En tot cas, quan el dia concret de finalització del termini siga dissabte o inhàbil en el municipi en què residix la persona interessada o en la seu de l’AVEN, es prorrogarà al primer dia hàbil següent.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia