viernes, 6 de julio de 2012

borses de treball: cossos de metges forenses, gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i d’auxili judicial de l’administració de justícia de la Comunitat Valenciana; per a la provisió temporal de llocs de treball.

Conselleria de Justícia i Benestar Social . RESOLUCIÓ de 27 de juny 2012, del director general de Justícia, per la qual es convoca la constitució de borses de treball per a la provisió temporal de llocs dels cossos de metges forenses, gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i d’auxili judicial de l’administració de justícia de la Comunitat Valenciana. [2012/6636]
Conselleria de Justicia y Bienestar Social. RESOLUCIÓN de 27 de junio 2012, del director general de Justicia, por la que se convoca la constitución de bolsas de trabajo para la provisión temporal de puestos de los cuerpos de médicos forenses, gestión procesal y administrativa, tramitación procesal y administrativa y de auxilio judicial de la administración de justicia de la Comunitat Valenciana. [2012/6636]
L’Orde 3/2011, de 21 de setembre (DOCV núm. 6620, de 30 de setembre de 2011), de la Conselleria de Justícia i Benestar Social, sobre selecció i nomenament de funcionaris interins per a cobrir llocs dels cossos de metges forenses, gestió processal i administrativa, tramitació processal i administrativa i auxili judicial de l’administració de justícia en la Comunitat Valenciana, establix el procediment per a la formació de borses de treball per a cobrir temporalment llocs de les plantilles dels òrgans judicials, fiscalies, instituts de medicina legal, unitats administratives i la resta de servicis de l’Administració de justícia.
Bases
Primera. Convocatòria. Es convoca el procés per a la constitució de les borses de treball per al nomenament de funcionaris interins en els òrgans de l’Administració de justícia en la Comunitat Valenciana que, amb caràcter provincial, tindran el nombre màxim d’integrants següents:
Cos _ _ _ Alacant _ _ Castelló _ _ València
Gestió
General . . . . . . 250 _ _125 _ _250
Discapacitats . . .13 _ _ _  8 _ _ 13
Tramitació 
General . . . . . .650 _ _250 _ _650
Discapacitats . . .33 _ _ 13 _ _ _33
Auxili
General . . . . . .250 _ _125 _ _250
Discapacitats . . 13 _ _ _ 8 _ _  13
Forenses
General . . . . . . . 25 _ _ _ 20 _ _ _      25
Discapacitats . . . . 2 _ _ _  1 _ _ _        2
Els llocs reservats per a discapacitats es cobriran pels que tinguen la condició legal de persones amb discapacitat de grau igual o superior al 33%, sempre que acrediten l’indicat grau de discapacitat i la compatibilitat funcional amb l’exercici de les tasques que corresponen al cos
a la borsa del qual opten.
Els llocs no coberts per l’esmentat quota s’incorporaran al general.
Segona. Requisits dels aspirants. Per a concórrer a les borses de treball els aspirants han de reunir a la finalització del termini de presentació de sol·licituds els requisits següents:
1. Ser espanyol, major d’edat i no excedir l’edat establida per a la jubilació.
2. Trobar-se en possessió o en condicions perquè els puga ser expedida la titulació següent, en funció del cos a què s’opta:
– Metges forenses: llicenciatura en Medicina.
– Cos de gestió processal i administrativa: diplomat universitari, enginyer tècnic, arquitecte tècnic o equivalent.
– Cos de tramitació processal i administrativa: títol de Batxiller o equivalent.

– Cos d’auxili judicial: títol de Graduat en Ensenyança Secundària Obligatòria o equivalent.
D’acord amb el que disposa l’Orde de 4 de novembre de 1996, del Ministeri d’Educació i Cultura, es consideraran equivalents els títols acadèmics oficials de Graduat Escolar i certificat d’estudis primaris expedits amb anterioritat al final del curs 1975/1976.
Als efectes d’equivalència, per a persones adultes, caldrà estar al que disposa l’Orde EDU 1603/2009/, de 10 de juny, per la qual s’establixen equivalències amb els títols de Graduat en Educació Secundària Obligatòria i de Batxiller regulats en la Llei Orgànica 2/2006, de 3 de maig, d’Educació.
En cas de titulacions obtingudes en l’estranger, s’ha d’estar en possessió de la documentació que acredita l’homologació.
3. No haver sigut condemnat, ni estar processat, ni inculpat per delicte dolós, a menys que s’haguera obtingut la rehabilitació o haguera recaigut en la causa interlocutòria de sobreseïment.
4. No trobar-se inhabilitat per a l’exercici d’ocupació o càrrec públic.
5. No haver sigut separat, per mitjà de procediment disciplinari, d’un cos de l’Estat, de les comunitats autònomes o de les administracions locals, ni suspés per a l’exercici de funcions públiques, en via disciplinària o judicial, llevat que haguera sigut degudament rehabilitat.
6. No patir cap malaltia o limitació física o psíquica incompatible amb l’exercici de les funcions corresponents.
7. Residir en algun municipi de la Comunitat Valenciana.
8. No haver sigut exclòs definitivament de la borsa constituïda mitjançant la Resolució d’11 de setembre de 2008 com a conseqüència de no haver superat el segon període de pràctiques, d’imposició de sanció disciplinària per falta molt greu, falta o falsedat inicial o sobrevinguda d’algun dels requisits exigits o de circumstàncies al·legades per a la seua inclusió en borsa.
9. Las persones que opten a les borses de treball de gestió processal i administrativa o tramitació processal i administrativa hauran d’acreditar tindre coneixements de formació informàtica en processador de textos, amb una duració mínima de 40 hores.
S’exceptua d’este requisit a:
9.1. Els que hagen superat el període de pràctiques com a personal funcionari interí de l’Administració de justícia.
9.2. Els que hagen aprovat proves informàtiques en processos selectius convocats per qualsevol Administració pública.
9.3. Els que hagen prestat servicis com auxiliar administratiu (grup C2), administratiu (grup C1) o tècnic mitjà (grup A2) en òrgans de qualsevol administració pública, durant un període mínim de tres mesos.
9.4. Els que acrediten la realització d’un curs de Cicerone d’una duració mínima de 40 hores impartit per la Direcció General de Justícia o per l’Institut Valencià d’Administració Pública.
Tercera. Sol·licituds. 1. En la present convocatòria s’establix com a obligatòria la forma telemàtica per a omplir les sol·licituds de participació. En conseqüència, les persones interessades que complisquen els requisits establits en la base segona hauran d’omplir la seua sol·licitud ajustada al model annex I que es troba publicat en les direccions següents:
– En castellà:

http://www.gva.es/va/inicio/atencion_ciudadano/buscadores/busc_empleo_publico/detalle_oposiciones?id_emp=58893 (Tramitació processal i administrativa).
La sol·licitud, model annex I, també pot localitzar-se a través del buscador d’ocupació pública de la Generalitat:
En castellà: www.gva.es, guia PROP, empleo público.
En valencià: www.gva.es, guia PROP, ocupació pública.
Els qui estiguen exercint funcions com a interí en l’administració de justícia, tant a l’inici del termini de presentació de sol·licituds com a la seua finalització, també hauran de presentar sol·licitud si desitgen ser inclosos en les borses de treball, així com la documentació indicada en la base quarta.
2. Una vegada omplit el model de sol·licitud a través de la pàgina web indicada, s’imprimirà el document definitiu generat per l’assistent informàtic i, una vegada firmat este, haurà de presentar-se en qualsevol dels registres següents:
– Conselleria Justícia i Benestar Social.
Passeig de l’Albereda, 16,
46010 València.
– Direcció General de Justícia. 
Plaça de Sant Nicolau, 2, 
46001València.
– Direcció Territorial de Justícia d’Alacant. 
Rambla de Méndez Núñez, 41-2a planta, 
03001 Alacant.
– Direcció Territorial de Justícia de Castelló. 
Carrer Major, 76,
12001 Castelló de la Plana.
El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies naturals des de l’endemà de la publicació de la present Resolució en el Diari Oficial de la Comunitat Valenciana. {del 7 al 21 de juliol de 2012, a.i.}
També podran remetre’s per qualsevol de les modalitats establides en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú. En el supòsit de remissió d’instàncies a través de les oficines de correus, estes hauran de presentar-se en sobre obert per a ser datades i segellades pel funcionari de correus abans de ser certificades. Els participants enviaran la instància que continga el segell de l’oficina de correus, sense que puga admetre’s passat el termini de presentació d’instàncies aquella que no complisca este requisit.
3. L’aspirant només podrà presentar una sol·licitud i en esta haurà d’optar per un sol cos de l’administració de justícia i una sola província.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia