lunes, 27 de febrero de 2017

1 plaça de Tècnic/a Mitjà/na de Promoció Turística, per concurs. Ajuntament de Vilafranca del Penedès (Barcelona)

La Junta de Govern Local, en sessió celebrada el dia 13 de febrer de 2017, ha adoptat, entre d'altres, el següent acord:

Primer.- Aprovar la convocatòria i les bases que han de regir el procés selectiu per a la provisió definitiva de la següent plaça:
Categoria
Grup
Núm. Vacants
Sistema selecció
Tècnic/a Mitjà/na Promoció Turística
A2
1
Concurs

BASES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ D'UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A MITJÀ/NA TURISME VACANT A LA PLANTILLA DEL PERSONAL LABORAL DE L' AJUNTAMENT DE VILAFRANCA DEL PENEDÈS.

1. Objecte de la convocatòria.
Constitueix l'objecte d'aquestes bases la provisió d'1 plaça vacant a la plantilla de personal laboral, inclosa a l'Oferta Pública d'Ocupació per a l'any 2016, adscrita al servei de Turisme, amb les següents característiques d'acord amb la plantilla i el el Catàleg de Llocs de Treball:
Plantilla de personal laboral.
Denominació : Tècnic/a Mitjà/na Turisme
Grup: A, subgrup A2. Complement de Destinació nivell 20
Adscripció orgànica: Servei de Promoció Turística
Tipologia de jornada: Jornada ordinària amb disponibilitat horària.
Nombre de places: 1.
Sistema de selecció: Concurs.
...
2. Requisits de participació
Els i les aspirants hauran de reunir, amb referència a la data de finalització del termini de presentació d'instàncies, els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol dels altres Estats membres de la Unió Europea o d'Estats als quals, en virtut de Tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors en els termes que aquesta es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea. També podran accedir, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, els cònjuges dels espanyols i dels nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, així com els seus descendents o els del cònjuge sempre que no estiguin separats de dret i siguin menors de 21 anys o majors, dependents.
b) Tenir 16 anys i no haver complert 65 en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
c) Posseir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per accedir al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupaven en el cas del personal laboral, del qual hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no ha de trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi en el seu Estat, en els mateixos termes per accedir a l'ocupació pública.
e) Estar en possessió del Grau universitari que permeti l'accés a llocs de treball del subgrup A2.
f) Estar en possessió del certificat de nivell C de català de la Secretaria de Política Lingüística o equivalent.
3. Presentació de sol·licituds.
Les instàncies per sol·licitar de prendre part en el procés selectiu aniran adreçades al president de la Corporació i es presentaran al Registre General de l'Ajuntament en el termini de 20 dies naturals, comptats a partir de l'endemà de la publicació del corresponent anunci de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l'Estat. En el cas que no es presenti cap candidat/a es podrà ampliar el termini de presentació d'instàncies mitjançant l'anunci corresponent. La convocatòria i les bases també s'exposaran al tauler d'anuncis de la Corporació.
A les instàncies els/les aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes les condicions que s'exigeixen a la base segona de la convocatòria, referides sempre a la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació, i s'hi adjuntarà un currículum vitae, un informe de vida laboral i la documentació acreditativa dels mèrits que s'indiquin, així com fotocòpia del DNI, del títol acadèmic exigit, i del certificat del nivell de català, si s'escau.
Les instàncies també podran presentar-se en la forma que determina l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia