miércoles, 22 de febrero de 2017

12 places d’Oficial/a de Recaptació, C1 - Bases- ( convocatòria núm. 13/16 ). Diputació Provincial de València

ANUNCI 
Per Decret núm. 689 de data 1 de febrer del 2017, la Presidència d’aquesta corporació hi ha disposat convocar oposició lliure per a la provisió de dotze places d’Oficial/a de Recaptació, de conformitat amb les següents, BASES 
Base primera. Objecte de la convocatòria És objecte de la present convocatòria la provisió en propietat, pel procediment d’oposició lliure, de dotze places d’oficial/a de Recaptació, vacants en la plantilla d’aquesta corporació provincial i que figura en l’Oferta d’Ocupació Pública per al 2016, enquadrades en l’escala d’Administració Especial, subescala Serveis Especials, classe Comeses Especials, branca Recaptació, subgrup C1, dotades amb les retribucions legalment establides i corresponents al seu subgrup de classificació, segons l’article 76 del Reial Decret Legislatiu 5/2015, de 30 d’octubre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic (TRLEBEP). 
Base tercera. Condicions o requisits que han de reunir o complir els aspirants Per a prendre part en les proves selectives d’aquesta convocatòria serà necessari: 
a) Tindre la nacionalitat espanyola o la d’un de la resta d’estats membres de la Unió Europea. Igualment serà aplicable, siga quina siga la seua nacionalitat, al cònjuge dels espanyols i dels nacionals d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguen separats de dret, i als seus descendents i als del seu cònjuge, sempre que no estiguen separats de dret, siguen menors de vint-i-un anys o majors d’aquesta edat dependents. 
b) Posseir la capacitat funcional per a l’exercici de les tasques. 
c) Tindre complits setze anys i no excedir, si és el cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa. 
d) No haver sigut separat per mitjà d’expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions semblants a les que exercien en el cas del personal laboral, en el qual haguera sigut separat o inhabilitat. 
En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent, ni haver sigut sotmés a cap sanció disciplinària o equivalent que impedisca en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública. 
e) Estar en possessió del títol Batxiller o Tècnic o equivalent, o en condicions d’obtindre’l en la data en què acabe el termini de presentació de sol·licituds. Si és el cas, l’equivalència haurà de ser aportada per l’aspirant per mitjà de certificació expedida a aquest efecte per l’administració competent. 
En el cas de titulacions obtingudes a l’estranger, s’haurà d’estar en possessió de la credencial que acredite la seua homologació o convalidació, si és el cas. 
Base quarta. Igualtat de condicions L’òrgan de selecció establirà, per a les persones amb discapacitat que així ho manifesten en la seua sol·licitud de participació, les adaptacions possibles de temps i mitjans per a la realització de les proves selectives. Per a això, hauran de presentar certificació de la Conselleria de Benestar Social, o òrgan competent d’altres comunitats autònomes o de l’Administració de l’Estat, que acredite la seua condició de discapacitat, com també la compatibilitat amb l’exercici de les tasques i les funcions de la plaça objecte de la present convocatòria. 
A aquests efectes, d’acord amb l’article 4.2 del Reial Decret Legislatiu 1/2013, de 29 de novembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei General de drets de les persones amb discapacitat i de la seua inclusió social, tindran la consideració de persones amb discapacitat aquelles a les quals se’ls haja reconegut un grau de minusvalidesa igual o superior al 33 per cent. En tot cas, es consideraran afectats per una minusvalidesa en grau igual o superior al 33 per cent els pensionistes de la Seguretat Social que tinguen reconeguda una pensió d’incapacitat permanent en el grau de total, absoluta o gran invalidesa, i als pensionistes de classes passives que tinguen recone - guda una pensió de jubilació o de retir per incapacitat permanent per al servei o inutilitat. 
Base cinquena. Sol·licituds i admissió d’aspirants En les sol·licituds per a prendre part en la present oposició, que hauran d’estar degudament omplides, els aspirants manifestaran que reuneixen totes i cada una de les condicions i els requisits exigits en la base tercera i, si és el cas, la base quarta, referides a la data de terminació del termini de presentació de sol·licituds; es dirigiran al Sr. president de la Diputació i s’hauran de presentar en el Registre General (Palau de la Batlía, carrer Serrans, núm. 2, de València), o en els llocs que determina l’article 16 de la Llei 39/2015 d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, degudament reintegrades, dins del termini de 20 dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de l’extracte de la convocatòria en el Boletín Oficial del Estado. 
La sol·licitud per a prendre part en el present procés s’haurà d’omplir preferentment per mitjans telemàtics a través del tràmit que es troba en la pàgina web, www.dival.es/personal
Una vegada omplida, haurà de ser impresa, firmada i presentada en format paper en el termini fixat a aquest efecte i en els llocs descrits en el paràgraf anterior. Les sol·licituds generades telemàticament i que no siguen presentades en els llocs i els modes previstos no conferiran cap dret per al sol·licitant. 
Així mateix, el personal aspirant podrà utilitzar el model original de sol·licitud en paper que es troba en el Registre General de la Diputació de València o en el Punt d’Atenció i Informació de Personal (carrer Hug de Montcada, núm. 9, València). 
En el cas que s’opte per presentar la sol·licitud en una oficina de correus, la presentació es farà en un sobre obert, perquè la instància siga datada i segellada pel personal funcionari abans de ser certificada.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia