martes, 21 de febrero de 2017

2 places d'arxiver o arxivera del Parlament de Catalunya.

Bases de la convocatòria
1. Normes generals
1.1. Es convoca el procés selectiu per a proveir dues places d'arxiver o arxivera del Parlament de Catalunya, que consisteix en un concurs oposició lliure.
1.2. Als funcionaris que accedeixin a aquestes places, amb caràcter general, els correspon organitzar la documentació parlamentària i administrativa i fer-ne el tractament documental; assignar descriptors a totes les iniciatives parlamentàries d'acord amb el tesaurus del Parlament; fer les recerques documentals sobre les matèries que són competència de l'àrea o de l'oficina respectiva; col·laborar en la preparació dels dossiers, i acomplir les altres tasques anàlogues que se'ls encomani.
1.3. La realització d'aquest procés selectiu s'ajusta al que estableixen l'article 103.3 de la Constitució espanyola, els Estatuts del règim i el govern interiors del Parlament de Catalunya i el Decret legislatiu 1/1997, del 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
1.4. D'acord amb el que disposen l'article 51.3 dels Estatuts del règim i el govern interiors del Parlament de Catalunya i l'article 4.1 del Decret 161/2002, de l'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, durant el procés selectiu els aspirants han d'acreditar el coneixement de la llengua catalana, tant en l'expressió oral com en l'escrita, en el grau adequat a les funcions pròpies dels arxivers del Parlament.
1.5. El tribunal qualificador no pot aprovar ni declarar que ha superat el procés selectiu un nombre d'aspirants que excedeixi el nombre de places convocades.
1.6. Les proves de la fase d'oposició del procés selectiu s'iniciaran a partir del mes d'abril de l'any 2017.
1.7. Totes les comunicacions i les notificacions derivades d'aquesta convocatòria s'han de fer públiques en el tauler d'anuncis del Parlament, i també en el web del Parlament (http://www.parlament.cat/web/actualitat/concursos-oposicions/index.html), sens perjudici de la publicació en el Butlletí Oficial del Parlament de Catalunya (BOPC) que estableixin aquestes bases.
2. Requisits de participació
2.1. Per a ésser admesos en el procés selectiu, els aspirants han de complir els requisits següents:
a) Ésser ciutadà espanyol o nacional d'algun dels altres estats membres de la Unió Europea.
b) Haver complert setze anys i no superar l'edat establerta per a la jubilació forçosa.
c) Tenir el títol de llicenciat o el grau corresponent a una d'aquestes llicenciatures o a més d'una: història, filosofia i lletres en qualsevol de les seccions d'aquesta llicenciatura, dret, ciències polítiques, filologia, documentació, pedagogia, humanitats, sociologia o ciències de la informació. Si es tracta d'un títol obtingut a l'estranger, cal disposar, si escau, de l'homologació corresponent del Ministeri d'Educació, Cultura i Esport.
d) Posseir la capacitat física i psíquica necessàries per a exercir les funcions pròpies de les places convocades.
e) No estar inhabilitats per sentència ferma per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública. Els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola han d'acreditar, mitjançant una declaració jurada o promesa, que no estan sotmesos a cap sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi l'accés a la funció pública en llur estat d'origen.
2.2. Tots els requisits generals i específics que indica la base 2.1 s'han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i s'han de continuar complint fins a la data de la presa de possessió com a funcionari o funcionària de carrera.
3. Sol·licituds de participació
3.1. Les sol·licituds per a prendre part en aquesta convocatòria s'han d'adreçar a la Direcció de Govern Interior-Departament de Recursos Humans i s'han de presentar al Registre del Parlament de Catalunya, o bé s'hi han de trametre per qualsevol dels mitjans que estableix l'article 16.4 de la Llei de l'Estat 39/2015, de l'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, en el termini improrrogable de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya (DOGC).{del 21 de febrero al 13* de març de 2017, a.i.}
3.2. Les sol·licituds s'han de formalitzar en un model normalitzat, els exemplars del qual són a disposició dels interessats al Servei d'Identificació del Parlament, i en el web del Parlament (http://www.parlament.cat/web/actualitat/concursos-oposicions/index.html).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia