viernes, 16 de marzo de 2012

12 Agents de la Policia Local (interins) per a l'època estival; 14 Socorristes i 4 Socorristes-Patró d'embarcació (3 mesos). Ajuntament de Sueca

Anunci de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre convocatòria per a la selecció de dotze funcionaris interins, agent de la Policia Local, per a l'època estival.
ANUNCI
La Junta de Govern Local, de l'Excm. Ajuntament de Sueca, en sessió ordinària celebrada el dia 28 de febrer de 2012, va aprovar les bases següents:
CONVOCATÒRIA I BASES PER A LA SELECCIÓ DE DOTZE FUNCIONARIS INTERINS AGENTS DE LA POLICIA LOCAL PER A L'ÈPOCA ESTIVAL.
PRIMERA.- És objecte de la present convocatòria la selecció de dotze funcionaris interins, per a l'època estival, vacants en la plantilla de personal d'este Ajuntament, i enquadrades en l'escala d'Administració Especial; subescala: Servicis Especials; classe: Policia Local, escala: Bàsica categoria: Agent Grup: C, Subgrup C1. La present convocatòria tindrà vigència per a l'any 2012.
SEGONA.- El procediment de selecció serà d'oposició lliure i es farà públic per mitjà d'anunci en el tauler d'edictes de l'Ajuntament i en el BOPV.
TERCERA.- Per a prendre part en el procediment de selecció, serà necessari reunir els següents requisits, referits al dia en què finalitze el termini de presentació d'instàncies:
- Tindre la nacionalitat espanyola.
- Estar en possessió del títol de Batxiller Superior o equivalent o complides les condicions per a obtindre'l en la data que finalitze el termini de presentació d'instàncies.
-No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici de les funcions, de conformitat amb els quadres d'exclusions mèdiques que s'establisquen i tindre una estatura mínima d'1'65 metres els homens i 1'60 les dones.
- Tindre complits els díhuit anys d'edat, i no haver complit trenta-sis anys. Només a l'efecte de l'edat màxima, es compensarà el límit amb els servicis prestats anteriorment a l'Administració Local com Policia Local o Auxiliar de Policia Local.
- No haver sigut separat per mitjà d'expedient disciplinari, del servici de l'Estat, de les comunitats autònomes o de les entitats locals, ni trobar-se inhabilitat per a l'exercici de les funcions públiques.
- Estar en possessió dels permisos que habiliten per a la conducció de vehicles de les classes B i que permeten la conducció de motocicletes amb unes característiques de potència que no sobrepassen els 25 kw o una relació de potència/pes no superior a 0'16 kw/kg.
QUARTA.- En les instàncies sol·licitant prendre part en la present convocatòria, s'haurà d'adjuntar el certificat mèdic oficial per a comprovar que els aspirants reunixen els requisits que s'establixen en l'annex II de l'Orde de 23 de novembre del 2005, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, pel què s'establixen els criteris mínims per a la selecció dels Policies Locals de la Comunitat Valenciana en les proves físiques, psicotècniques i reconeixement mèdic.
Les instàncies es dirigiran al Sr. alcalde-president de la Corporació i es presentaran en el Departament d'Informació i Atenció Ciutadana de l'Ajuntament (DIAC), en horari de 8 a 14 hores en el termini de 10 dies hàbils comptadors, des de l'endemà a la publicació d'estes bases en el Butlletí Oficial de la Província de València. [Miércoles, 14 de Marzo de 2012 - BOP 63] Als efectes prevists en esta base, no es consideraran com a dies hàbils els dissabtes.{del 15 al 26* de març de 2012,a.i.}
---------------------------------------------------
Edicte de l'Excel·lentíssim Ajuntament de Sueca sobre convocatòria per a la selecció de catorze socorristes i quatre socorristes/patró d'embarcació.
EDICTE
La Junta de Govern Local, de l'Excm. Ajuntament de Sueca, en sessió ordinària celebrada el 28 de febrer de 2012, va aprovar les bases següents:
CONVOCATÒRIA i BASES per a la SELECCIÓ de 14 SOCORRISTES i de 4 SOCORRISTES/PATRÓ D'EMBARCACIÓ.
PRIMERA.- És objecte de la present convocatòria la selecció de catorze Socorristes i quatre Socorristes/patró d'embarcació, per a la realització dels servicis de socorrisme, salvament i vigilància en les platges d'este terme municipal, durant un període de tres mesos, comprés aproximadament, des de la 2a quinzena de juny fins a la 1a quinzena de setembre, inclusivament. La present convocatòria tindrà una vigència de dos anys, 2012 i 2013, ambdós inclosos, condicionada a la superació d'unes proves de suficiència pels aspirants, que hauran de realitzar-se abans de l'inici de la segona temporada estival en la primavera de l'any 2013.
TERCERA.- Les instàncies dirigides al Sr. alcalde-president i es presentaren en el DIAC de 8 a 14 hores, en el termini de deu dies hàbils, a partir de l'endemà al de la publicació d'estes bases en el BOPV. Als efectes prevists en esta Base, no és consideraran com a dies hàbils els dissabtes.{del 15 al 26* de març de 2012,a.i.}
En la sol·licitud s'haurà d'especificar si a més de Socorristes, opten també a Socorristes/patró d'embarcació.
Els aspirants hauran de fer constar en la seua instància que reunixen, els requisits següents:
a) Ser espanyol/a o membre d'un país de la CEE. Tindre complits els setze anys d'edat i no excedir, si és el cas, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
b) Estar en possessió del títol de Graduat en ESO, Graduat Escolar o equivalent.
c) No patir cap malaltia o defecte físic que impedisca l'exercici de les corresponents funcions.
d) No haver sigut separat/da per mitjà d'expedient disciplinari del servici a l'Estat, comunitats autònomes o entitats locals, ni trobar-se inhabilitat/da per a l'exercici de les funcions publiques.
e) No estar sotmés/a en causa vigent d'incapacitat o incompatibilitat.
f) Estar en possessió del títol Nàutic de patró per a la Navegació Bàsica de motor (només aquells aspirants que es presenten per a la selecció de Socorristes/patró d'embarcació)
g) Estar en possessió del títol de Socorrista Aquàtic expedit per la Federació Espanyola de Salvament i Socorrisme, o federacions territorials, o títol de Socorrista Aquàtic expedit per la Creu Roja Espanyola, o títol equivalent de més de 120 hores homologats.
www.sueca.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia