viernes, 16 de marzo de 2012

Borsa de Treball d'agent de la policia local (interinitat). Ajuntament de Muro d' Alcoi (El Comtat-Alacant)

Ajuntament de Muro d’Alcoi
ANUNCI
Mitjançant resolució d’alcaldia 0166/2012, de 08 de març, l’alcalde-president de l’Ajuntament de Muro d’Alcoi, ha adoptat l’acord pel qual s’aproven les Bases Específiques per a la constitució d’una borsa de treball per a la provisió mitjançant funcionari interí de llocs de treball d’agent de la policia local d’aquest Ajuntament.
Les bases de la convocatòria estan a disposició dels interessats al Tauler d’Edictes de l’Ajuntament de Muro d’Alcoi, a la Placeta Molina, nº 4 i a la seua pàgina web www.vilademuro.net (ocupació pública).
----------------------------------------
  • Convocatòria BORSA DE TREBALL per a cobrir llocs de treball d'Agent de Policia Local (Interí)

Bases de la convocatòria

Instància PRESENTACIÓ D'INSTÀNCIES: DEL 17 AL 29 DE MARÇ DE 2012.

Primera.- Objecte de la convocatoria. Es convoca per les presents la formació i constitució d’una borsa de treball per a la provisió de manera interina de llocs de treball d’agent de policia local d’aquest Ajuntament, integrats a l’Escala d’Administració Especial, Subescala serveis especials, classe Policia Local i els seus auxiliars, enquadrades en l’Escala Bàsica, categoria d’agent, amb nivell C1,complement de destinació 18 i complement específic d’acord amb la relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Muro d’Alcoi.
Segona.- Condicions del aspirants. Per a ser admés a la realització de les proves, els aspirants hauran de complir els següents requisits, els quals es referiran fins al dia en què finalitze el termini d’admissió de sol.licituds i hauran de mantenir-se durant tot el procés selectiu:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Estar en possessió del Títol de Batxiller Superior, Formació professional de segon grau o equivalent o complides les condicions per a obtenir-lo en la data de finalització del termini de presentació d’instàncies.
c) No patir cap malatia o defecte físic que impedisca el compliment de les funcions, d’acord amb el quadre de exclusions mèdiques establert per l’Ordre de 23 de novembre de 2005, de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques, i tenir una estatura mínima d’1,65 metres els homes i d’1,60 metres les dones.
d) Tenir complits divuit anys, sense excedir de l’edat dels trenta-sis anys. Sols als efectes de l’edat màxima, es compensarà el llímit amb els serveis prestats amb anterioritat a l’administració local com a policia local o com auxiliar de policia local.
e) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de l’Estat, de les Comunitats Autònomes o de les Entitats Locals, ni trobar-se inhabilitat per a l’exercici de funcions públiques,
f) Estar en possessió dels permisos que habiliten per a la conducció de vehicles de les classes B i BTP i A que permeta la conducció de motocicletes amb unes característiques de potència que no excedisquen els 25 Kw o una relació potència/pes no superior a 0,16 Kw/Kg.
Tercera.- Presentació de sol.licituds i documentació complementària. 1. Les instàncies per a participar en la present convocatoria que es facilitaran al Registre General de l’Ajuntament i estaran a dispossició dels aspirants a la pàgina web municipal www.vilademuro.net (serveis municipals-recursos humans-ocupació pública), s'adreçaran a
l'Alcalde-President de la Corporació i es presentaran al Registre General o en la forma establerta a l'article 38.4 de la Llei 30/1992, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i de Procediment Administratiu Comú, dins de deu dies hàbils comptats a partir del següent al de la publicació de l'extracte d'aquesta convocatòria al Boletín Oficial de la Provincia d’Alacant.
A les instàncies, els aspirants hauran de manifestar que compleixen tots i cadascun dels requisits exigits en aquestes bases, en concret els de la base segona, i que es comprometen a prestar el preceptiu jurament o promesa d'acord amb el Reial Decret 707/1979.
2. A les instàncies els interessats hauran d'adjuntar:
a.-Resguard que justifique haver ingressat els drets d'examen al següent compte bancari habilitat per a aquest procés: 2100 3971 17 0200019307 . L'import dels drets d'examen ascendeix a la quantitat de vint-i-dos euros amb vuitanta-cinc cèntims (22’85€). A l’ingrés haurà de constar el nom i cognoms de l’aspirant que es presenta a aquest procés, i no altres dades.
b.- Fotocòpia del Document Nacional d’Identitat, degudament compulsada.
c.- Fotocòpia de la titulació exigida, degudament compulsada.
d.- Certificat Mèdic en el que deurà constar expressament que es compleixen els requisits establerts a l’Ordre de 23 de novembre de 2005, de la de la Conselleria de Justícia, Interior i Administracions Públiques
.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia