lunes, 18 de agosto de 2014

1 plaça de bibliotecari/ària director/a de la biblioteca municipal el Safareig de Capellades (codi 2014/22). Ajuntament de Capellades (Barcelona)

Primer.- Aprovar les bases del procediment selectiu per a la provisió de la plaça de bibliotecari/ària director/a de la Biblioteca Municipal el Safareig de Capellades, mitjançant concurs de mèrits amb memòria.
Segon.- Convocar el procediment selectiu per a la provisió de la plaça més amunt referenciada.{del 19 d'agost al 10 de setembre de 2014, a.i.}
BASES REGULADORES DEL PROCÉS SELECTIU D’UN/A BIBLIOTECARI/ÀRIA DIRECTOR/A DE LA BIBLIOTECA MUNICIPAL EL SAFAREIG DE CAPELLADES, PERSONAL LABORAL FIX, MITJANÇANT CONCURS DE MÈRITS AMB MEMÒRIA.
1.- Objecte de convocatòria. És objecte d’aquestes bases la selecció d’un/a bibliotecari/ària director/a de la Biblioteca municipal El Safareig de Capellades, personal laboral fix per vacant.
Condicions de treball
Categoria : bibliotecari/ària
Grup de classificació : A2
Lloc de treball : Direcció biblioteca
Règim de treball : laboral fix
Jornada de treball : 37,30 hores setmanals , amb horari segons quadrant
Retribució : CD 18 i complement específic mensual de 472,31 €
Funcions bàsiques:
Gestionar la biblioteca tenint en compte els recursos humans, econòmics i materials disponibles i d’acord amb les directrius establertes per la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona i els responsables municipals.
Definir els plans d’objectius anuals i línies d’actuació d’acord amb els responsables municipals i les directrius del Servei de Coordinació Bibliotecària.
Planificar i organitzar l’activitat de la Biblioteca d’acord amb els plans d’objectius anuals i les línies d’actuació aprovades.
Avaluar els serveis de la biblioteca d’acord amb els indicadors recollits i elaborar la memòria anual. Planificar, organitzar i supervisar les activitats del personal de la biblioteca, definint responsabilitats, distribuint tasques i supervisant-ne l’execució.
Avaluar el personal i participar en la planificació de la seva formació permanent.
Representar la biblioteca, tant davant els responsables municipals com d’altres institucions i entitats i impulsar la presència de la biblioteca al municipi.
Establir relacions i promoure la col·laboració amb altres equipaments, entitats i serveis d’informació del municipi.
Participar en les comissions, les reunions de treball i d’altres activitats programades.
Proposar millores en el servei a les administracions responsables.
Organitzar i gestionar el catàleg de serveis bibliotecaris d’acord a les necessitats dels usuaris.
Realitzar els processos vinculats a la política de desenvolupament de la col·lecció : selecció, adquisició, donacions i esporgada.
Desenvolupar el pla d’activitats de difusió de la biblioteca i de promoció de la lectura, conjuntament amb els responsables municipals.
Organitzar i gestionar campanyes de formació d’usuaris.
Gestionar i atendre el servei d’informació ja sigui mitjançant recursos propis com a d’altres centres.
Organitzar i gestionar els recursos i serveis electrònics de la biblioteca.
Tenir cura de la conservació del centre i vetllar pel bon ús de la biblioteca.
Complir i fer complir la normativa existent per tal que el treballador vetlli per la seva pròpia seguretat en el lloc de treball i en relació a les tasques que desenvolupa; així com tenir cura que les condicions de seguretat i salut del lloc de treball (condicions de treball, maquinària, eines, equips de protecció, senyalització, etc.) siguin apropiades.
I, en general, totes aquelles de caràcter similar que se li atribueixin.
2.- Requisits dels aspirants.
-Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors.
-També podran ser admesos el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents.
-Els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea hauran d'acreditar la seva nacionalitat.
-Els nacionals d'altres Estats membres de la Unió Europea hauran de demostrar coneixements suficients de castellà i català, podent-se exigir la superació de proves amb aquesta finalitat.
-Haver complert 16 anys i no excedir de l'edat de jubilació forçosa.
-Possibilitat d'incorporació immediata.
-Estar en possessió del títol de diplomat universitari en biblioteconomia i documentació o llicenciat en documentació.
-Els aspirants d'Estats membres de la Unió Europea hauran d'estar en possessió d'algun dels títols reconeguts a Espanya de conformitat amb el que s'estableix a la normativa vigent en la matèria.
-No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
3.- Llengua Catalana. S’ha d’acreditar el nivell C de català. Les persones que no presentin el certificat de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent, hauran de superar una prova de català equiparable a aquest nivell. 
4.- Llengua Castellana. N’hauran d’acreditar el coneixement les persones que no tinguin la nacionalitat espanyola, mitjançant la següent documentació:
Certificat conforme s’ha cursat la primària, secundària i batxillerat a l’Estat espanyol.
Diploma de nivell superior d’espanyol que estableix el Reial Decret 1137/2002, de 31 d’octubre, o certificació acadèmica que acrediti haver superat totes les proves adreçades a la seva obtenció.
Certificat d’aptitud en espanyol per a estrangers expedit per les escoles oficials d’idiomes.
Si no es presenta alguns d’aquests certificats, caldrà realitzar una prova en la qual es comprovarà que tenen el nivell de comprensió i expressió oral i escrita.
5.- Sol·licituds i admissió. 5.1.- Sol·licituds: Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria, conforme al model establert, s’han d’adreçar a l’Alcalde de Capellades. Es podran presentar al registre general d’entrada de l’Ajuntament, de dilluns a divendres de 9.00 a 15.00 hores, o bé, es podran trametre per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Les sol·licituds que es presentin a través de les oficines de correus, es lliuraran en aquestes dependències, abans de l’acabament del termini de presentació d’instàncies, en sobre obert, per ser datades i segellades pel personal funcionari de correus abans de la seva certificació. Només així, s’entendrà que van tenir la seva entrada el dia de la seva presentació a correus.
Les bases i la instància de sol·licitud es troben en la web municipal www.capellades.cat
Les persones interessades hauran de fer constar en la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions que s’estableixen en la base segona de la convocatòria.
5.2.- Terminis i presentació de documentació a efectes de valoració de mèrits. El termini de presentació de sol·licituds és de 20 dies hàbils a comptar a partir de l’endemà de la publicació d’aquestes bases en el Diari Oficial de la Província de Barcelona.
Juntament amb la sol·licitud, els aspirants han de presentar:
a) Fotocopia del document nacional d’identitat, o en cas que no tingui la nacionalitat espanyola, del document oficial acreditatiu de la personalitat.
b) Currículum vitae.
c) Fotocòpia compulsada de la titulació exigida.
d) Fotocòpia compulsada de tota la documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin. El tribunal qualificador no podrà tenir en compte altres mèrits que els que es presentin i justifiquin en aquest tràmit.
Per l’acreditació dels cursos de formació caldrà que en els mateixos hi consti la denominació del curs i la seva durada expressada en hores lectives, i si és possible el programa formatiu.
e) L’experiència professional s’haurà d’acreditar presentant l’informe de la vida laboral de la seguretat social o document on consti la data d’inici i fi de la relació laboral, la vinculació, la categoria professional i la jornada laboral, juntament amb els nomenaments, certificats d’empresa o contractes on quedi reflectit el lloc de treball ocupat.
f) Fotocòpia acreditativa d’estar en possessió de coneixements de llengua catalana de nivell C.
g) Pla estratègic ( memòria-treball).
Pel sol fet de concórrer al concurs s’entén que els aspirants accepten íntegrament aquestes bases, llevat del cas que hagin exercit el seu dret a impugnar-les.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia