miércoles, 13 de agosto de 2014

1 plaça de personal funcionari interí, subescala subalterna de l’escala d’administració general. Ajuntament d'Aitona (Lleida-Catalunya)

4) Aprovació de bases i convocatòria de procés selectiu interí
D’acord amb l’article 95.3 del Reglament de personal al servei de les entitats locals, aprovat per Decret 214/1990, es fa públic que per decret d’Alcaldia 242/2014, del dia 1.8.2014, s’ha resolt el següent:
Primer.- Aprovar les bases reguladores del procés per proveir 1 plaça de personal funcionari interí de l’Ajuntament d’Aitona, subescala subalterna de l’escala d’administració general, amb el contingut següent:
1. Objecte. L’objecte d’aquestes bases és la regulació del procés de selecció, mitjançant concurs, de personal per tal d’ocupar interinament una plaça de funcionari i formar una borsa de treball de peons als efectes de contractar personal laboral o nomenar personal funcionari per a cobrir necessitats temporals de recursos humans que puguin produir-se, d’acord amb l’article 94.2 del Reglament de personal al servei de les entitats locals (en endavant, RPSEL), aprovat per Decret 214/1990.
2. Vigència de la borsa. La vigència de la borsa de treball serà de 2 anys des de la finalització del procés.
3. Funcions. 3.1 Les funcions que ha de desenvolupar la persona seleccionada són: Lliurament de la correspondència, suport administratiu al personal d'oficina, control de la bàscula, obres, cloració de l'aigua, festes i plens, i lectura de comptadors de l'aigua.
3.2 Les funcions o tasques que hauran de desenvolupar les persones seleccionades per a nomenament interí o contractació temporal en el marc de la borsa de treball abastaran, també, la neteja de vials i edificis municipals, el seu manteniment i el trasllat de contenidors.
4. Condicions d’admissió dels aspirants. 4.1 Per poder participar en el procés selectiu és necessari reunir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir la capacitat funcional per a l’acompliment de les funcions o tasques.
c) Tenir setze anys i no excedir, si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir tasques similars a les que feia en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a la condició d’empleat públic.
e) Estar en possessió d’alguna de les titulacions següents: certificat d’escolaritat, la qual s’haurà d’adjuntar a la instància sol·licitant per prendre part al concurs. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger s’haurà de presentar la credencial que n’acrediti la corresponent homologació.
f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell bàsic (certificat A2) la qual cosa es podrà acreditar amb la presentació dels títols, i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. En cas de voler acreditar el nivell de català assolit per estudis reglats realitzats, caldrà presentar un certificat expedit pel centre, que convalidi el nivell de català assolit. En cas de no acreditar documentalment l’esmentat nivell de català, les persones interessades en participar en la convocatòria també podran presentar les seves instàncies, tot i que hauran de realitzar la prova específica de coneixements de la llengua catalana de l’esmentat nivell.
g) Disposar de vehicle i carnet de conduir B
4.2 Les persones aspirants amb condició legal de discapacitat amb un grau igual o superior al 33% tenen dret a l’adaptació de les proves i del lloc de treball en cas que se’ls adjudiqui. S’ha de presentar informe de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials (o òrgan competent equivalent de la resta de comunitats autònomes) que declari que la persona compleix les condicions per exercir les funcions del lloc de treball que es convoca i que informi sobre les adaptacions per realitzar les proves i sobre la necessitat d’adaptar el lloc de treball.
5. Forma i termini de presentació de sol·licituds. 5.1 Les sol·licituds per participar en les corresponents proves d’accés, en què els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides a les bases, s’adreçaran a l’Alcaldia de l’Ajuntament d’Aitona, i es presentaran en el Registre d’entrada de l’Ajuntament o bé mitjançant el procediment que regula l’article 38.4 de la Llei 30/1992, en el termini de 20 dies naturals a comptar des del dia següent de la publicació de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 13 d'agost a l' 1 de setembre de 2014, a.i.}
5.2 Les bases íntegres es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, es publicaran igualment en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament. www.aitona.cat/
5.3 La sol·licitud s’acompanyarà amb:
a) Fotocòpia del DNI o, si escau, passaport.
b) Documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin als efectes de valoració del concurs.
c) Declaració de disposar de vehicle i carnet de conduir B.
d) Justificant de pagament de la taxa per participació en processos selectius, que és de 25 €, segons l’ordenança fiscal número 10 (BOP 239, de 30.12.2013).
5.4 Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, les persones aspirants donen el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia