martes, 12 de agosto de 2014

2 places d'Arquitecte/a (A1). Bases. Ajuntament de Manacor. (Palma de Mallorca-Illes Balears)

1. Aprovar la convocatòria i les bases que han de regir la convocatòria de dues places d’arquitecte/a de l’escala d’administració especial, subescala tècnica superior, vacants a la plantilla de l’Ajuntament de Manacor, per a l’any 2014 (números 1.1.6.1 i 1.1.6.4) i incloses a ofertes de col·locació anterior, amb caràcter de funcionaris de carrera pel sistema de concurs-oposició.
2. Ordenar la publicació d’aquesta Resolució al Butlletí Oficial de les Illes Balears d’acord amb allò que preveu l’article 80.2 de la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la comunitat autònoma de les Illes Balears, i un extracte de l’anunci de la convocatòria en el BOE una vegada publicades les bases íntegres en el BOIB.
BASES ESPECÍFIQUES DEL PROCEDIMENT SELECTIU PER A LA PROVISIÓ EN PROPIETAT DE DUES PLACES D’ARQUITECTE/A AMB CARÀCTER DE FUNCIONARIS DE CARRERA DE L’AJUNTAMENT DE MANACOR, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ
Primera. LLOC DE TREBALL. És objecte d’aquestes bases regular el procediment selectiu per a la provisió, amb caràcter de funcionaris de carrera, mitjançant concurs oposició, de dues places d’arquitecte/a amb destinació al departament d’Urbanisme i Obres, vacants a la plantilla de l’Ajuntament de Manacor per a l’any 2014 amb els números 1.1.4.2 (inclosa a l’ampliació de l’oferta pública de col·locació de 2007 aprovada per Decret de Batlia de 27 de novembre de 2007 i publicada al BOIB 184, d’11/12/2007) i 1.1.4.3 (inclosa a l’oferta pública de col·locació 2009 aprovada per Decret de Batlia de 19 de març de 2009 i publicada al BOIB 45, de 28/03/2009), pel torn lliure.
Característiques de les places
Les places estan dotades pressupostàriament amb el sou que correspon al personal funcionari del grup A, subgrup A1, 100 % de jornada, nivell de destinació 26, complement específic anual de 13.047’86 € per a l’any 2014.
Segona. NORMATIVA D’APLICACIÓ. Aquesta selecció es regirà per les prescripcions contingudes en aquestes bases específiques i, en allò que no s’hi prevegi, per les Bases Generals de convocatòries de processos de selecció de personal fix de l’Ajuntament de Manacor, aprovades per resolució de Batlia de data 20 d’octubre de 2008 i publicades al BOIB número 155, de 4 de novembre de 2008, que es troben publicades a la pàgina web www.manacor.org (apartat Recursos Humans) i per la normativa general aplicable.
Tercera. REQUISITS DELS ASPIRANTS. Les persones aspirants han de reunir, en la data d'expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del disposat a l’art. 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’EBEP.
b) Tenir complerts 16 anys d’edat a la data de la convocatòria i no excedir, en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de Llicenciat/da en Arquitectura, del grau en Arquitectura o equivalent o en condicions d'obtenir-la en la data en què finalitzi el termini de presentació de les sol·licituds.
En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, l’aspirant haurà d’estar en possessió de la credencial que n’acrediti l’homologació o de la credencial per a l’exercici de la professió corresponent.
d) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponent al nivell de certificat B2 o equivalent, d’acord amb l’Ordre del conseller d’Educació, Cultura i Universitats, de 21 de febrer de 2013, per la qual es determinen els títols, diplomes i certificats equivalents als certificats de coneixements de llengua catalana de la Direcció General de Cultura i Joventut, atès que les places a ocupar tenen com a funció principal l’atenció al públic.
En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana.
e) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les funcions corresponents.
f) No haver estat separat/da ni acomiadat/ada, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupava en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat/da o inhabilitat/ada. En el cas de pertànyer a un altre estat, no trobar-se inhabilitat/ada o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.
g) Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals, per tal que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Quarta. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. Les sol·licituds dirigides al Sr. batle s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud que es troba en el Departament de Recursos Humans i en la pàgina web www.manacor.org (serveis ciutadania; recursos humans; convocatòries; sol·licitud d’admissió als procediments selectius per cobrir places de personal fix), i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament, durant el termini de 20 dies naturals comptats a partir del dia següent al de la publicació d’un extracte de l’anunci de la convocatòria al BOE. Prèviament a la publicació en el BOE s’hauran publicat íntegrament aquestes bases i la convocatòria en el BOIB.
Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escaigués en dia inhàbil o dissabte, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
Els anuncis successius es publicaran únicament al BOIB.
La sol·licitud també pot presentar-se en la forma que determina l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Per ser admesos i prendre part a la convocatòria bastarà que els aspirants manifestin a la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera.
Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud:
- Fotocòpia compulsada del títol exigit per prendre part a aquesta convocatòria.
- El requisit dels coneixements de llengua catalana exigits. En el cas de no poder acreditar aquests coneixements, s’ha de sol·licitar realitzar la prova de llengua catalana corresponent.
- Fotocòpia compulsada d’aquells documents que siguin necessaris per a la fase de concurs, ordenats seguint l’ordre establert al barem de mèrits que consten en aquestes bases i acompanyats d’un currículum indicant la relació de documents que presenta per ser valorats.
- El justificant d’haver ingressat la taxa per optar a proves de selecció de personal amb la quantia de 26,29 €. El document d’ingrés s’ha de recollir al departament de Recursos Humans.
La restant documentació haurà d’acreditar-se en el moment i terminis que se sol·licitin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia