sábado, 16 de agosto de 2014

Borsa de treball de tècnic/a de grau mitjà en Arxivística. Ajuntament de Son Servera (Mallorca-Illes Balears)

Ajuntament de Son Servera (Illes Balears) Borsa de treball de tècnic/a de grau mitjà en Arxivística.
Primer.- Aprovar la convocatòria, pel sistema de concurs, d’una borsa de treball de TÈCNIC/A DE GRAU MITJÀ EN ARXIVÍSTICA, com a funcionari interí, de l’Ajuntament de Son Servera (Illes Balears), per la cobertura de les necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l’augment de la demanda, baixes laborals, vacances, maternitat, lactància.
Segon.- Aprovar les bases que han de regir aquesta convocatòria i que s’adjunten com a annex I d’aquesta resolució.
Tercer.- Ordenar la publicació d’aquesta resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB), al tauler municipal d’anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament de Son Servera (www.sonservera.cat), així com donar compte a la Junta de Personal del mateix.
ANNEX I
PROPOSTA DE BASES ESPECÍFIQUES DE LA CONVOCATÒRIA PER A LA SELECCIÓ DE PERSONAL PER CREAR UNA BORSA DE TÈCNIC DE GRAU MITJÀ EN ARXIVÍSTICA, MITJANÇANT CONCURS, DE L’AJUNTAMENT DE SON SERVERA.
Primera.- Lloc de treball 1. És objecte d’aquestes bases la selecció de personal, mitjançant concurs, per crear una borsa de treball de tècnic/a de grau mitjà en Arxivística per la cobertura de les necessitats que puguin subvenir per les necessitats del servei, com ara necessitats urgents derivades de l’augment de la demanda, baixes laborals, vacances, maternitat, lactància.
2. Característiques del lloc de treball: Escala d’Administració Especial, subescala tècnica, grup A2, 100 % de jornada, nivell de destí 20, complement específic anual de 6.101,36 euros per a l’any 2014.
3. Funcions :
- Dirigir l’organització i el funcionament del servei d’arxiu.
- Gestió dels documents administratius (recepció; classificació; descripció; avaluació; tria i eliminació; conservació).
- Garantir l’accés a la documentació (tant administrativa com històrica) als diferents departaments de l’Ajuntament i a tots els ciutadans.
- Vetllar per la protecció i difusió del patrimoni documental del municipi.
Tercera.- Requisits de les persones aspirants. Les persones aspirants hauran de reunir, en la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, les condicions següents:
(A) Ser espanyol o pertànyer a un estat membre de la Unió Europea, o a aquells estats en els quals, en virtut de tractats internacionals celebrats amb la Comunitat Europea (CE) i ratificats per Espenya, sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors amb els terminis en què aquesta es trobi definida al Tractat Constitutiu de la CE. També podran participar, amb la mateixa excepció que al paràgraf anterior, els cònjuges dels espanyols i d’altres estats membres de la Unió Europea, sempre que no estiguin separats de dret, i els seus descendents i els del seu cònjuge sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors de l’esmentada edat que visquin al seu càrrec.
Aquest últim benefici serà igualment d’aplicació d’aplicació a familiars nacionals d’altres estats quan així es demani als tractats internacionals celebrats per la CE i ratificats per l’Estat Espanyol.
(B) Tenir complerts 16 anys d’edat a la data de la convocatòria i no excedir l’edat màxima de jubilació forçosa. Als sols efectes d’edat
màxima, es compensarà el límit dels serveis prestats amb anterioritat a l’Administració local, qualsevol que fos la naturalesa dels esmentats serveis.
(C) Titulació acadèmica requerida: estar en possessió d’alguna de les titulacions següents: diplomatura en biblioteconomia i documentació o equivalent o estar en les condicions d’obtenir-la en la data en què acabi el termini de presentació de sol·licituds. Tindran la condició d’equivalents qualsevol de les següents llicenciatures: llicenciatura en documentació, llicenciatura en filosofia i lletres, llicenciatura en història o llicenciatura en història de l’art. En cas de titulacions obtingudes a l’estranger, l’aspirant haurà d’estar en possessió de la credencial que n’acrediti l’homologació o de la credencial per a l’exercici de la professió corresponent.
(D) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat B2 de conformitat amb l’acord del Plenari municipal adoptat en sessió ordinària de dia 15 de novembre de 2012, publicat al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB núm. 4, de dia 8 de gener de 2013). Aquesta acreditació es pot realitzar mitjançant:
* Certificat o document lliurat per l’EBAP o la Direcció General de Política Lingüística del Govern de les Illes Balears o qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per l’Administració d’acord amb la normativa vigent.
* En cas de no poder acreditar documentalment els coneixements corresponents, es realitzarà una prova específica de llengua catalana. La  prova de català, de caràcter obligatori i eliminatori per a les persones aspirants que no hagin acreditat els coneixements de la llengua catalana exigits a la base tercera.
La qualificació serà d’apte o no apte. La durada de l’exercici serà determinat pel tècnic/a de normalització lingüística designat pel president de la Corporació per a la realització de la prova.
Quedaran exemptes de realitzar aquesta prova les persones aspirants que acreditin, mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, els coneixements de català del nivell exigit o superior en aquesta convocatòria, expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública (o per l’Institut Balear d’Administració Pública, fins a la data de creació de l’esmentada Escola) o expedit o homologat per la Direcció General de Política Lingüística o bé qualsevol dels certificats o documents considerats equivalents per aqueixa Direcció General segons la normativa vigent.
Les persones convocades a la prova esmentada que estiguin en possessió del certificat acreditatiu del nivell de coneixement de llengua catalana exigit a la convocatòria, i no l’hagin acreditat en el termini previst, no hagin esmentat les deficiències i, per tant, estiguin també incloses a la llista definitiva de persones convocades, han de presentar-se el dia i hora de la prova per tal d’acreditar el nivell corresponent mitjançant l’aportació d’algun dels títols o certificats vàlids, o amb la realització de la prova.
Procediran d’igual forma les persones aspirants que obtinguin el nivell exigit una vegada exhaurit el termini de presentació de sol·licituds.
Les persones d’altres estats per als quals és d’aplicació el dret a la lliure circulació o estrangers amb permís de residència permanent o permís de treball i residència en vigor o en tràmit de renovació que no siguin hispanoparlants han d’acreditar, a més, un coneixement adequat de castellà mitjançant una prova específica.
(E) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi el compliment de les funcions corresponents. Els aspirants que accedeixin a les places reservades per a discapacitats, si és el cas, hauran de tenir acreditat el grau de discapacitat igual o superior al 33 per 100 per l’òrgan competent de l’Administració, i amb anterioritat a l’inici de les proves selectives, hauran d’acreditar mitjançant un certificat de l’equip oficial de valoració de discapacitats de l’IBAS les condicions personals d’aptitud per a l’exercici de les funcions corresponents en la forma i en el termini assenyalats a les presents bases.
(F) No haver estat separat o acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitat autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de les funcions públiques per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les que desenvolupa en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de pertànyer a un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l’accés al servei públic.
(G) No estar sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
(H) Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat al sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984, i que no percep pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals, per tal que la Corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Quarta.- Instàncies. 1. Les sol·licituds, adreçades al batle, s’han d’ajustar al model normalitzat de sol·licitud (annex III) i es presentaran al Registre General de l’Ajuntament durant el termini de 15 dies hàbils comptats a partir del dia següent al de la publicació de la convocatòria al BOIB.{del 17 d'agost al 3 de setembre de 2014, a.i.}
2. També es publicarà al tauler municipal d’anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament de Son Servera, a la secció de treball públic (www.sonservera.cat).
3. En tot cas, el termini de presentació de sol·licituds comptarà a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.
4. Si el darrer dia de presentació de sol·licituds s’escaigués en dia inhàbil, el termini s’entendrà ampliat fins al dia hàbil següent.
5. Per ser admesos i prendre part en el procés selectiu bastarà que els aspirants manifestin a la instància que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base 3a de les específiques.
6. Serà necessari acreditar juntament amb la sol·licitud: ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia