CONVOCATÒRIA I BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A CONSTITUIR MITJANÇANT CONCURS-OPOSICIÓ UNA BORSA D’ASPIRANTS PER COBRIR, COM A PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ, LES VACANTS QUE ES PUGUIN PRODUIR EN LA PLAÇA D’ADMINISTRATIU DE COMPTABILITAT DE L’AJUNTAMENT DE BÚGER
Primera. Objecte. 1. L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir, pel procediment de concurs oposició, una borsa d’aspirants per cobrir, com a personal funcionari interí, les vacants que es puguin produir en la plaça d’administratiu de comptabilitat de l’Ajuntament de Búger.
2. Aquesta borsa es convoca amb caràcter d’interinitat i urgència en aplicació de l’excepció establerta per l’art.21.2 de la Llei 22/2013, de 23 de desembre, de pressuposts generals de l’estat per a 2014, en relació a la possibilitat de nomenament de personal funcionari interí només per causes excepcionals i per a cobrir necessitats urgents i inajornables que es restringiran als sectors, funcions i categories professionals que es considerin prioritaris o que afectin el funcionament dels serveis públics essencials, com són la comptabilitat, el control pressupostari i la tresoreria.
3. Les característiques del lloc de feina són les següents:
a. Escala: administració general, subescala administrativa
b. Grup: C1
c. Nivell de complement de destinació:19
d. Complement específic: 467,20
e. Número de llocs de feina: un
f. Procediment selectiu: concurs oposició.
...
Segona. Requisits de les persones aspirants. 1. Per prendre part en la convocatòria, les persones interessades han d’acomplir, en la data d’expiració del termini establert per presentar sol·licituds, els requisits que es detallen a continuació:
a. Tenir la nacionalitat espanyola o la d’algun dels estats membres de la Unió Europea o la d’algun dels països que hagin subscrit un tractat internacional en els termes establerts en la disposició addicional única de la Llei 17/1993, de 23 de desembre, d’accés a determinats sectors de la funció pública dels nacionals de la resta d’estats membres de la Unió Europea.
b. Tenir 16 anys complerts o no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c. Estar en possessió del títol de batxiller superior o de tècnic administratiu (FP de 2n grau), o la titulació equivalent a aquesta especialitat certificada pel Ministeri d’Educació i Ciència o entitat competent.
d. No tenir cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impedeixi l’exercici de les funcions corresponents.
e. No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat per exercir les funcions públiques.
f. Manifestar, en la sol·licitud, que es reuneixen tots i cadascun dels requisits establerts en la base segona.
g. Adjuntar, inexcusablement, els documents originals o compulsats acreditatius dels requisits exigits a les bases específiques d’aquesta convocatòria.
2. Abans de prendre possessió del càrrec, la persona interessada ha de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l’art. 1 de la Llei 53/1984 i que no percep pensió de jubilació o orfandat. Si realitza una activitat privada, ho ha de declarar en el termini de deu dies, comptadors a partir del dia de la presa de possessió, per tal que l’Ajuntament pugui adoptar l’acord de compatibilitat o d’incompatibilitat.
Tercera. Presentació de sol·licituds. 1. Les sol·licituds per prendre part en la convocatòria s’han de dirigir a la Batlia i s’han de presentar en el Registre de l’Ajuntament en el termini de quinze dies naturals, comptadors a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria en el BOIB.{del 8 al 22 d'agost de 2014, a.i.}
2. Les sol·licituds també es poden presentar en la forma que indica l’art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. Per ser admeses i prendre part en la convocatòria, les persones aspirants han de manifestar, en la sol·licitud, que reuneixen totes les condicions exigides a la base segona.
4. La sol·licitud s’haurà d’acompanyar amb els següents documents:
a. Fotocòpia del document nacional d’identitat.
b. Fotocòpia acarada del títol acadèmic de batxiller o titulació equivalent.
c. Relació dels mèrits de què disposin i que vulguin que se’ls tinguin en compte en la fase de concurs, seguint el mateix ordre d’exposició que consta a la base vuitena de valoració de mèrits. Aquests mèrits s’hauran d’acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc. per mitjà d'originals o fotocòpies acarades. Els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada, no seran valorats.
d. Resguard de l’ingrés dels drets d’examen establerts a l’apartat següent.
5. S’estableixen uns drets d’examen de 20,00 €, que s’hauran d’ingressar al compte corrent municipal número ES58-0487-2066-6420-0000-1474. La presentació del resguard d’ingrés serà requisit imprescindible per a acceptar la sol·licitud.
6. Els mèrits i les condicions personals a valorar en la fase de concurs s’han de justificar amb els documents compulsats de la manera corresponent, els quals s’han d’adjuntar a la sol·licitud. Per tant, cal tenir en compte que no es valoraran els mèrits i les condicions que no s’acreditin correctament.
7. Un cop expirat el termini d’admissió de sol·licituds, la Batlia ha de dictar una resolució declarant aprovats els llistats de persones admeses i excloses. Així mateix, també s’hi han de publicar els anuncis del lloc, la data i l’hora dels distints exercicis i qualsevol altra informació relacionada amb aquest procediment.
8. Les errades de fet es poden resoldre en qualsevol moment, tant d’ofici com a petició de la persona interessada.
9. Les persones aspirants excloses poden al·legar el que estimin convenient en el termini de set dies naturals, comptadors des del dia de publicació del llistat d’aspirants admesos i exclosos.
10. Tots els anuncis d’aquesta convocatòria es publicaran en el tauler d’anuncis municipal i en la pàgina web de l’Ajuntament (www.ajbuger.net). :Plaça Constitució 1, 07311 Búger, Mallorca, Balears
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia