sábado, 3 de enero de 2015

7 places d'Agent de la Policia Local (codi convocatòria FF14/003). Ajuntament de Barberà del Vallès (Barcelona)

Ajuntament de Barberà del Vallès ANUNCI sobre convocatòria per cobrir set places d'agent de la Policia Local (codi convocatòria FF14/003).  DOGC - Número 6780 - Data 31/12/2014
Es fan públiques les bases específiques, aprovades per la Junta de Govern Local en sessió de data 24 d’abril de 2014 i modificades per la Junta de Govern Local en sessió de data 27 de novembre de 2014, i la convocatòria, aprovada pel Decret núm. 2.555, de data 4 de desembre de 2014 del tinent d’alcalde delegat de Recursos humans de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, del procediment selectiu per a l’accés, en propietat, de set places del lloc de treball d’Agent de la Policia local de Barberà del Vallès, d’acord amb l’oferta pública d’ocupació publicada en el BOP de data 6 de febrer de 2014.
La present convocatòria resta condicionada a la manca de presentació d’al·legacions a les bases específiques en el termini legalment establert.
BASES ESPECÍFIQUES 
1a.- OBJECTE 1.1. És objecte d’aquestes bases la regulació del procés de selecció de personal, mitjançant el sistema de concurs oposició en torn lliure, per a l’accés, en propietat, de set places vacants de personal funcionari de l’escala d’Administració especial, subescala Serveis especials, classe Policia local, categoria Agent, del grup C, subgrup C2, adscrites al lloc de treball d’Agent de la Policia Local de Barberà del Vallès i, previstes a la corresponent oferta pública d’ocupació.
1.2. L’esmentat lloc de treball tindrà assignades les retribucions i jornada de treball que corresponen d'acord amb la Relació de llocs de treball de l’Ajuntament de Barberà del Vallès, els acords i convenis subscrits amb la representació del personal municipal i la legislació vigent.
1.3. Aquesta convocatòria es regirà per les presents bases específiques i per les bases generals reguladores dels processos de selecció de personal funcionari i laboral de l’Ajuntament de Barberà del Vallès vigents en el moment de la convocatòria del procés selectiu.
2a.- TIPUS DE RELACIÓ 2.1. El tipus de relació serà nomenament de funcionari/a.
4a.- REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS A més dels requisits generals detallats a l’apartat 2.1.1 de la base general 2a, les persones aspirants hauran de reunir els següents requisits específics:
4.1. Edat: Haver complert 18 anys i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
4.2. Titulació: Estar en possessió del títol de graduat/da en educació secundària obligatòria, graduat/da escolar, de tècnic/a corresponent a cicles formatius de grau mitjà, de tècnic/a auxiliar corresponent a formació professional de 1r grau o qualsevol altre equivalent o de nivell superior.
4.3. Llengua catalana: Certificat de nivell intermedi de català (B2).
4.4. Complir les condicions exigides per exercir les funcions que les puguin ser encomanades, d’acord amb el que determinen la Llei 16/1991, de 10 de juliol, les disposicions que la despleguin i, en el seu cas, el reglament del cos de la Policia Local.
4.5.Tenir una alçada mínima de 1,60 m. les dones i de 1,70 m. els homes, la qual cosa serà comprovada abans de l’inici de les proves mèdiques.
4.6. Estar en possessió dels permisos de conduir de les classes A2 i B i de l’autorització per poder conduir vehicles prioritaris (BTP).
4.7. Declaració jurada o promesa per la qual es pren el compromís de mantenir vigents els permisos de conduir, mentre es mantingui la prestació de serveis amb l’Ajuntament de Barberà del Vallès.
4.8. Compromís de portar armes que es prendrà mitjançant declaració jurada o promesa.
4.9. Satisfer els drets d’examen que fixin les ordenances fiscals vigents. Estaran exempts/es d’aquesta taxa, els/les aspirants que acreditin un grau de discapacitat igual al previst a la legislació estatal i els/les aspirants que estiguin en situació legal d’atur en el moment de la presentació de la corresponent proposició per prendre part en el procés. No procedirà la devolució de la taxa en els supòsits d’exclusió de la convocatòria per causa imputable a la persona interessada.
Tots els requisits s’han de complir el darrer dia de presentació de sol·licituds, llevat de la possessió dels permisos relacionats a l’apartat 4.6 que s’han de presentar, com a màxim, el darrer dia del curs selectiu de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, d’acord amb l’article 13.2 del Decret 233/2002, de 25 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament d’accés, promoció i mobilitat de les policies locals. En tots els casos, aquests requisits s’han de mantenir fins a la presa de possessió com a funcionaris/àries de carrera de les persones aspirants.
5a.- FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS 5.1. Les sol·licituds per prendre part en el procés selectiu es presentaran en model normalitzat, degudament complimentat, i en la forma que estableix la base general 3a, en el termini de 20 dies naturals a comptar des de l’endemà de la data de la darrera publicació oficial de l’anunci de la convocatòria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia