Ajuntament de Barcelona ANUNCI sobre convocatòria del procés selectiu per a l'ampliació en 80 persones de la borsa de treball de la categoria de tècnic/a superior en gestió.
La Gerència de Recursos, actuant per delegació de l’Alcaldia, va aprovar per Decret de 19 de gener de 2015 les bases específiques que han de regir la convocatòria del procés selectiu per:
- L´ampliació en 80 persones de la Borsa de treball de la categoria de Tècnic/a Superior en Gestió de l´Ajuntament de Barcelona i per a la constitució específica d´una borsa de 20 persones per a cobrir amb tècnics superiors en Gestió els projectes Europeus que l'Institut Municipal d'Informàtica en resulti adjudicatari.
Aquesta convocatòria s'efectua en execució d'allò que disposa l’article 27.1 de l’acord de condicions regulador de les condicions de treball dels empleats públics de l’Ajuntament de Barcelona (personal funcionari i laboral, guàrdia urbana i serveis de prevenció, extinció d’incendis i salvament) (codi de conveni núm. 0815752) que preveu la constitució de borses de treball per a la incorporació de personal funcionari interí en els supòsits de necessitats de personal urgents i inajornables que afectin els serveis públics essencials.
Al mateix article es preveu que la tercera via d'accés a les borses és la superació de processos de selecció per a l’ampliació/constitució de determinades borses.
Les persones que desitgin participar a l'esmentada convocatòria hauran de presentar la sol·licitud, d'acord amb les bases de la convocatòria, telemàticament seguint la següent ruta:
- Web www.bcn.cat / l’Ajuntament en un clic! / Oferta Pública / Bases i impresos de sol·licitud / Accés a la sol·licitud telemàtica.
Excepcionalment, es podrà fer en suport paper en les Oficines d’Atenció a la Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de Barcelona, o bé trametre-les per qualsevol dels mitjans que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, en el termini de vint dies naturals a comptar de l'endemà de la publicació del present anunci.{del 28 de enero al 16 de febrero de 2015, a.i.}
........................................
1. Objecte de la convocatòria Bases que han de regir la convocatòria per a l’ampliació en 80 persones de la Borsa de treball de l’Ajuntament de Barcelona per a la categoria de Tècnic/a Superior en Gestió, grup A, subgrup d’accés A1. Igualment, i de forma addicional, aquesta convocatòria ha de permetre disposar d’un nombre màxim de 20 persones que constituiran una borsa específica per tal de nodrir la cobertura de Tècnics Superiors en Gestió en aquells projectes europeus que l’Institut Municipal d’Informàtica, (en endavant IMI) en resulti adjudicatari i pel temps màxim de durada dels mateixos. Pel que fa referència a la perspectiva de gènere, aquestes bases contemplen allò que disposa l’Ajuntament de Barcelona en el Pla d’Igualtat d’Oportunitats pel període 2012-2015 en quant a la promoció d’una presència equilibrada de dones i homes en els diferents col·lectius professionals municipals.
Aquesta convocatòria, pel que fa a l’Ajuntament de Barcelona, ampliarà l’actual borsa amb els aspirants amb millor puntuació total en el conjunt de les proves que composen el procés de selecció, classificats en ordre de major a menor puntuació tal i com s’assenyala en la base 8ena d’aquesta convocatòria (resultat del procés i ampliació de la borsa).
Els aspirants en aquesta convocatòria podran optar simultàniament tant a la borsa de treball de l’Ajuntament de Barcelona com a la borsa específica de futurs projectes europeus que s’adjudiquin a l’IMI, o solament a una d’elles, segons el que indiquin en la seva sol·licitud de participació.
1.1. Funcions del Tècnic/a Superior en Gestió per a la Borsa de treball de l’Ajuntament de Barcelona
Les funcions bàsiques del lloc de treball són:
- Desenvolupar treballs tècnics i estudis de la seva especialitat, sobre les matèries que siguin competència de l’òrgan on presten els seus serveis.
- Redactar informes, dictàmens o propostes de resolució que siguin competència de l’òrgan on prestin els seus serveis, d’acord amb la normativa o els procediments establerts.
- Prestar serveis directes als ciutadans i/o usuaris de la Corporació Municipal determinant mesures i mobilitzant els recursos disponibles, en el marc de les competències de l’òrgan on prestin els seus serveis.
- Assessorar i donar suport a altres tècnics, en el marc de les competències i recursos de l’òrgan on prestin servei.
- Exercir l’actuació inspectora, si correspon a l’òrgan on prestin els seus serveis.
Aquest tipus de tècnic/a actua en un àmbit tàctic i amb component tècnic, realitzant tasques complexes de caràcter tècnic, integrades dins de processos definits, requerint de coneixement de la relació entre diferents processos del seu àmbit funcional o família professional.
Requereixen de coneixements en un camp tècnic, científic o especialitzat.
Les tasques d’aquest lloc de treball es desenvolupen habitualment dins d’un marc normatiu i procediments estandarditzat.
Disposen de llibertat per planificar i organitzar el seu temps i rebre supervisió sobre els resultats.
Requereixen de la capacitat de comunicació i influència necessària per interactuar amb la ciutadania o amb personal de la Corporació Municipal influint-los i donant-los servei en el seu àmbit de competència.
1.2. Funcions dels Tècnics Superiors en Gestió per a projectes europeus de l’Institut Municipal d’Informàtica
- Supervisar i fer el seguiment del desenvolupament del projecte europeu tant des de la seva vessant organitzativa i de coordinació dels equips tècnics implicats com des de la vessant dels recursos assignats i de la planificació de les actuacions.
- Elaborar els informes tècnics, administratius i financers del projecte per tal de poder fer les presentacions d’informes (reporting) adequats tant a nivell d’IMI com de la Comissió Europea.
- Mantenir la col·laboració amb la resta d’entitats europees participants al projecte, amb especial incidència amb la Comissió Europea.
- Promocionar i fer difusió dels projectes en aquells àmbits en que l’IMI ho requereixi.
2. Requisits de participació de les persones candidates. 2.1. Tenir 16 anys complerts i no superar l’edat establerta per a la jubilació forçosa.
2.2 Titulacions: Estar en possessió del títol de doctor/a, llicenciat/da, grau universitari, d’enginyer/a, d’arquitecte/a o equivalent .Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de la corresponent homologació del Ministeri d’Educación, Ciència y Deporte.
2.3.Tenir la nacionalitat espanyola o la d’altres estats membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors.
També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, independentment de la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de 21 anys o més grans d’aquesta edat però que visquin a càrrec dels seus progenitors, d’acord amb el que estableixen els articles 2 i 4 del Reial Decret 766/1992 de 26 de juny sobre l’entrada i permanència a Espanya de nacionals d’estats membres de la Unió Europea i d’altres estats que han estat part en l’Acord sobre l’espai econòmic europeu, signada a Porto el 2 de maig de 1992, i ratificat per Espanya el 26 de novembre de 1993, modificat posteriorment pel Reial Decret 737/1995 de 5 de maig.
En tots els casos, els aspirants que no tinguin la nacionalitat espanyola hauran d’acreditar documentalment la seva nacionalitat.
A més, aquells aspirants que accedeixen a la convocatòria pel fet de ser cònjuge, descendents o descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, o d’estats als quals sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, hauran d’acreditar el vincle de parentiu amb el nacional en virtut del qual es presenten i, en el cas dels descendents majors de 21 anys, el fet de viure al seu càrrec. Igualment, aquests aspirants hauran de presentar declaració jurada o promesa feta pel nacional, en la qual aquest manifesti fefaentment que no està separat de dret del seu cònjuge.
2.4. No haver estat inhabilitat per a l’exercici de la Funció Pública per sentència judicial ferma, ni haver estat separat del servei per expedient disciplinari ferm en cap Administració Pública.
Si es tracta de persones amb nacionalitat estrangera, en tots els casos hauran d’acreditar mitjançant declaració jurada o promesa que no es troben sotmesos a sanció disciplinària o condemna penal que els impedeixi, en el seu Estat, l’accés a la funció pública.
2.5. El personal candidat haurà d’acreditar documentalment el requisit d’estar en possessió del certificat de coneixements del nivell de suficiència de la llengua catalana C1 (antic nivell C) o superior de la Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura, o equivalent. Restaran exempts d’acreditar els coneixements de llengua catalana en la convocatòria, les persones candidates que es troben en una de les situacions que s’indiquen a continuació i així ho indiquin expressament a l’apartat corresponent de la sol·licitud:
- Disposar dels títols de l’ensenyament reglat no universitari expedits pel Departament d’Ensenyament d’acord amb les equivalències amb els certificats de referència de la Direcció General de Política Lingüística d’acord amb el nivell exigit a la convocatòria.
- Haver participat i obtingut destinació en convocatòries anteriors de concurs específic o de lliure designació en l’Administració local o en l’Administració de la Generalitat de Catalunya, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior.
Els candidats/es que no acreditin adequadament aquest requisit, hauran de realitzar una prova de coneixements de la llengua catalana equivalent al nivell requerit. La no superació d’aquesta prova comportarà l’exclusió del procés.
2.6. Tots els requisits s’han de complir el darrer dia del termini de presentació de sol·licituds i mantenir-se durant el temps que duri la relació laboral amb l’Ajuntament de Barcelona o l’IMI o mentre es formi part de la borsa de treball.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia