martes, 9 de junio de 2015

1 plaça de secretària intervenció del servei d’assistència tècnica. Consell Comarcal de les Garrigues (Lleida)

Es fa públic el Decret de Presidència núm. 29/2015, de 4 de juny, d’aprovació de la convocatòria i les bases per a proveir amb caràcter interí, mitjançant concurs, una plaça de secretaria intervenció del servei d’assistència tècnica de la plantilla de funcionaris del Consell comarcal de les Garrigues.
BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA PER A LA PROVISIÓ, AMB CARÀTER INTERÍ, MITJANÇANT CONCURS, D’UNA PLAÇA DE SECRETARIA INTERVENCIÓ DEL SERVEI D’ASSISTÈNCIA TÈCNICA DE LA PLANTILLA DE FUNCIONARIS DEL CONSELL COMARCAL DE LES GARRIGUES.
Els propers mesos, una plaça del Servei d’Assistència Tècnica (SAT) del Consell Comarcal de les Garrigues, pertanyent a l’escala de Secretaria – Intervenció, coberta interinament, es trobarà transitòriament vacant, i per aquest motiu es convoca un procés selectiu d’acord amb les següents bases.
1. Objecte de la convocatòria. Es convoca concurs de mèrits per a proveir transitòriament i amb caràcter interí una plaça del Servei d’Assistència Tècnica (SAT) del Consell Comarcal de les Garrigues, pertanyent a l’escala de Secretaria – Intervenció.
3. Característiques del lloc de treball.
- LLOC DE TREBALL: Servei d’Assistència Tècnica (SAT) del Consell Comarcal de les Garrigues, pertanyent a l’escala de Secretaria – Intervenció.
- NOMBRE DE PLACES: 1
- CATEGORIA PROFESSIONAL: Grup A1
- NIVELL DE COMPLEMENT DE DESTÍ: 26
- JORNADA: 37,5 hores setmanals
- TASQUES A REALITZAR: Exercir les funcions públiques necessàries de Secretaria - Intervenció, que inclou la fe pública, l’assessorament legal preceptiu i el control i la fiscalització interna de la gestió econòmica financera i pressupostària.
- DURADA DE LA RELACIÓ: la persona funcionària nomenada cessarà en el moment que la funcionària que ocupa interinament la plaça, es reincorpori al seu lloc de treball, cessarà també per qualsevol de les causes enumerades a l’article 7 del Reglament de Personal al servei de les entitats locals, i en tot cas, en prendre possessió com a funcionari de la corporació el funcionari/a amb habilitació de caràcter nacional que hagi estat nomenat a resulta del concurs ordinari o unitari convocat a l’efecte, per als funcionaris d’administració local amb habilitació de caràcter nacional.
4. Requisits dels aspirants. Per poder prendre part en el procés de selecció és necessari que els aspirants reuneixin el dia de la finalització del termini de presentació de sol·licituds les condicions següents:
- Tenir nacionalitat espanyola o de qualsevol dels països membres de la Unió Europea o la dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors. També poden ser admesos el cònjuge, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret, així com els seus descendents i els del seu cònjuge, sempre que no estiguin separats de dret, siguin menors de vint-i-un anys o majors d'aquesta edat dependents. Els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea han d'acreditar la seva nacionalitat. Els nacionals d'altres estats membres de la Unió Europea han de demostrar coneixements suficients de castellà i català, i es pot exigir la superació de proves amb aquesta finalitat.
- No excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa.
- Estar en possessió de la titulació exigida per a l'accés a la subescala i categoria a la qual pertany el lloc de treball: llicenciatura en Dret, llicenciatura en Ciències Polítiques i de l’Administració, llicenciatura en Sociologia, llicenciatura en Administració i Direcció d’Empreses, llicenciatura en Economia, llicenciatura en Ciències Actuarials i Financeres o el títol de grau corresponent.
En cas de titulacions obtingudes a l'estranger, han d'estar acompanyades de l'ordre ministerial de reconeixement del títol expedit, de conformitat amb la normativa reguladora de la homologació i consolidació dels títols i estudis estrangers.
- No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap administració pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per desenvolupar ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial. En el cas de ser nacional d'un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
- Estar en possessió del permís de conducció de categoria B i disposar de vehicle propi per a realitzar els desplaçaments necessaris pel motiu del servei.
5. Publicitat La publicació d’aquestes bases i al convocatòria s’efectua en el BOP de Lleida i el DOGC i la resta de comunicacions i resolucions relatives a aquest procés s’efectuaran únicament al Tauler d’Anuncis i a la Seu electrònica del Consell Comarcal de les Garrigues. 
6. Presentació de sol·licituds  Els interessats poden presentar la sol·licitud que s’adjunta com annex 1, al Registre General de Consell Comarcal de les Garrigues en el termini comprès entre l'endemà de la data d'aquesta convocatòria i fins a 10 dies naturals comptadors a partir de la darrera publicació del corresponent anunci de la convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya o el Butlletí Oficial de la Província de Lleida.{del 9 al 18 de juny de 2015, a.i. }
La sol·licitud ha d'anar acompanyada de la següent documentació (original o fotocòpia fefaent):
- DNI
- Títol corresponent
- Certificat de coneixements de nivell de suficiència de català (certificat C)
- Justificant d’haver satisfet la taxa de drets d’examen.
Caldrà adjuntar a la sol·licitud tots aquells mèrits avaluables d'acord amb el barem establert a la base novena.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia