martes, 9 de junio de 2015

borsa de feina de peó . Ajuntament de Sineu. ( Mallorca- Illes Balears)

BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCÉS SELECTIU PER A CONSTITUIR, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ, UNA BORSA DE FEINA DE PEÓ DE L’AJUNTAMENT DE SINEU.
Primera.- Objecte. 1.- L’objecte d’aquesta convocatòria és la selecció de personal laboral no permanent, mitjançant concurs oposició, per crear una borsa de feina de peó a l’efecte de cobrir possibles vacants, baixes, vacances, permisos, llicències, necessitats urgents de contractació o qualsevol supòsit de contractació com a personal no permanent , de conformitat amb l’article 11 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic.
2.- Les característiques del lloc de treball són: personal laboral, 100% jornada.
Tercera.- Requisits dels aspirants.
1.- Les persones aspirants hauran de reunir, a la data d’expiració del termini establert per a la presentació sol·licituds, els requisits següents:
Tenir nacionalitat espanyola o estrangera amb residència legal a Espanya
Tenir complerts 16 anys i no excedir, l’edat màxima de jubilació forçosa.
Estar en possessió del certificat d’escolaritat o equivalent o en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds
No haver estat separat ni acomiadat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de cap administració pública o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a l’exercici de les funcions públiques per resolució judicial.
No patir cap malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament normal de les funcions corresponents.
No trobar-se inclòs en cap dels supòsits d’incompatibilitat del personal al servei de les administracions públiques
Estar en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana equivalent al nivell A2
2.- Abans de prendre possessió de la plaça, la persona interessada haurà de fer constar que no ocupa cap lloc de treball ni realitza cap activitat en el sector públic delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, i que no percep cap pensió de jubilació, retir o orfandat. Si realitza alguna activitat privada, inclosa la de caràcter professional, ho haurà de declarar en el termini de deu dies naturals, per tal de que la corporació acordi la declaració de compatibilitat o incompatibilitat.
Quarta.- Presentació de sol·licituds.
1.- Les sol·licituds per prendre part a la convocatòria s’han d’adreçar al Batle, segons el model normalitzat disponible a la pàgina web de l’Ajuntament i s’han de presentar en el Registre General de l’Ajuntament (horari de dilluns a divendres de 09:00h a 14:00h) o en qualsevol de les formes establertes a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (en endavant LRJPAC), en el termini de a comptar des del dia següent 10 dies naturals al de la publicació de la convocatòria en el BOIB.{del 10 al 19 de juny de 2015, a.i.}
2.- Per se admeses i prendre part en la convocatòria, les persones aspirants bastarà que manifestin en la sol·licitud que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en la base tercera.
3.- Juntament amb la sol·licitud s’haurà d’acompanyar la següent documentació:
Fotocopia del DNI
Fotocopia compulsada del títol exigit per prendre part a la convocatòria
4.- La documentació relativa als mèrits que han de ser valorats a la fase de concurs, es presentaran en els terminis que estableix la clàusula setena i hauran de ser originals o fotocopies degudament compulsades.
5.- La restant documentació haurà d’acreditar-se en el moment i terminis que es determinin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia