ANNEX I
Bases de la convocatòria
Primera. Objecte de la subvenció
Constituïx l’objecte d’esta subvenció la prestació d’ajudes econòmiques
a l’escolarització de l’alumnat de 0 a 3 anys, per mitjà del finançament
parcial de les places escolars en les escoles i centres d’Educació
Infantil de primer cicle de la Comunitat Valenciana, destinades a l’alumnat
dels dits centres per al curs escolar 2015-2016.
Estes ajudes es materialitzaran en bons d’escolarització d’Educació
Infantil de primer cicle que contribuiran al finançament parcial del cost
de la plaça escolar.
El procediment de concessió serà de concurrència, d’acord amb
l’article 22 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions
(BOE 276, 18 de novembre), i l’article 55 del Reglament general
de subvencions aprovat per Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE
176, 25 de juliol).
Segona. Beneficiaris de les ajudes, requisits i obligacions
1. Seran els destinataris d’estes ajudes els alumnes de 0 a 3 anys
matriculats en les places escolars oferides per a curs 2015-2016, en
escoles i centres d’Educació Infantil de primer cicle de la Comunitat
Valenciana, que complisquen amb els requisits i obligacions previstos
en esta convocatòria.
2. Els alumnes hauran de complir els següents requisits i obligacions:
a) Haver nascut o estar previst el seu naixement amb anterioritat al
31 de gener de 2016 (nasciturus).
b) Estar matriculat, per al curs 2015-2016, en una escola municipal
o centre d’Educació Infantil de primer cicle de la Comunitat Valenciana
que complisca els requisits previstos en esta convocatòria.
c) Les famílies aportaran al centre, juntament amb la sol·licitud
d’ajuda, la documentació que s’exigix en estes bases reguladores.
d) Les famílies hauran de justificar, mensualment, l’ajuda per mitjà
de la presentació al centre del bo corresponent, degudament firmat.
3. Queda exclòs d’esta convocatòria, l’alumnat matriculat en centres
d’Educació Infantil de primer cicle de titularitat de fundacions laborals
constituïdes per empreses privades o de titularitat de qualsevol altra
institució pública o privada, quan es dediquen a l’atenció exclusiva de
fills d’empleats o ocupen per al dit fi el 75 % de la seua capacitat.
Quinta. Sol·licitud, documentació i terminis
1. Podrà sol·licitar les ajudes el pare, mare, tutor o tutora o representant
legal dels alumnes de 0 a 3 anys matriculats, per al curs 2015-2016,
en escoles i centres d’Educació Infantil de primer cicle de la Comunitat
Valenciana. Estos hauran d’omplir i presentar, en el centre on l’alumne
estiga matriculat, el model de sol·licitud previst en l’annex II d’esta
orde. La sol·licitud inclou una declaració responsable de no estar incurs
en les prohibicions per a obtindre la condició de beneficiari, assenyalades
en l’article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de
Subvencions.
2. Juntament amb la sol·licitud presentaran la documentació
següent:
a) Fotocòpia confrontada de la pàgina del llibre de família on conste
inscrit l’alumne.
b) Fotocòpia confrontada de la targeta SIP (sistema informació
poblacional).
No serà necessari remetre la fotocòpia del llibre de família i la targeta
SIP dels alumnes que durant el curs 2014-2015 van resultar beneficiaris
de la subvenció.
c) En cas de nasciturus, en la sol·licitud haurà de figurar la paraula
nasciturus en el nom de l’alumne i els cognoms dels pares i, en lloc del
llibre de família, s’aportarà un certificat mèdic acreditatiu de l’embaràs
expedit pel metge col·legiat del centre públic de salut que correspon
a la dona gestant, i si no és legalment possible esta opció, pel metge
col·legiat de la mutualitat professional corresponent, en el qual faça
constar l’estat, la setmana de gestació de la dona i la data aproximada de
naixement. En este últim cas, s’hi adjuntarà una declaració responsable
de la interessada indicant la impossibilitat legal d’obtindre el certificat
del metge del centre públic de salut i el motiu d’això.
3. El termini per a presentar les sol·licituds per l’alumnat finalitzarà
l’últim dia del termini per a l’ompliment i presentació via telemàtica del
llistat dels alumnes matriculats pels centres a l’Administració, establit
en la base sexta.
Sexta. Ompliment llistat d’alumnes matriculats i documentació
1. El centre omplirà i presentarà via telemàtica a l’Administració
el llistat d’alumnes matriculats entre els dies 1 i 13 de juliol de 2015,
ambdós inclosos.
A més, estos hauran de remetre a l’entitat col·laboradora una còpia
del llistat d’alumnes enviat telemàticament a l’Administració, acompanyat
de les sol·licituds d’ajuda dels alumnes (originals), còpia del SIP,
còpia del llibre de família i, en el cas dels nascituri, la documentació
establida en la base quinta, punt 2.c.
L’enviament haurà de realitzar-se d’acord amb el que es dispose en
el manual d’ajuda disponible en la web www.cece.gva.es/bonoinfantil ...
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia