viernes, 19 de septiembre de 2014

1 operari de serveis de cementeri. Ajuntament d'Algemesí (Ribera Alta-València)


Convocatòria i bases per la constitució d'una relació de candidats a personal funcionari interí: 
Operari de serveis de cementeri.
Tenint en compte l'existència de raons que exigeixen la necessària i urgent cobertura per acumulació de tasques d'un lloc d'operari de cementeris, en la plantilla de personal funcionari d'aquesta Corporació, amb caràcter d'interinitat i a fi d'elaborar relacions de candidats per a futures contractacions per acumulació de tasques en el cementeri municipal.
Atès que es tracta de designacions interines per cobrir necessitats urgents i inajornables d'un servei públic essencial com és el cementeri municipal.
La referenciada plaça a cobrir temporalment mitjançant relació de candidats té les següents característiques:
- Grup E; Subgrup Agrupacions Professionals; Escala d'Administració Especial; Subescala: Servicios Especiales; Classe: Personal d'Oficis. 
BASES DE LA CONVOCATÒRIA PUBLICA PER LA FORMACIÓ D'UNA RELACIÓ DE CANDIDAT A PERSONAL FUNCIONARI INTERÍ DE LA SUBESCALA DE SERVEIS ESPECIALS DE L'ESCALA D'ADMINISTRACIÓ ESPECIAL, CLASSE PERSONAL D'OFICIS. 
PRIMERA.- La present convocatòria te per objecte la formació una relació de candidats per cobrir les necessitats que sorgeixen en l'escala d'Administració Especial subescala d'Administració especial, classe personal d'oficis en regim temporal. 
En lo no disposat en aquestes bases especifiques regirà el que disposen les bases generals per la provisió interina de personal funcionari de l'Ajuntament d'Algemesí.
Les retribucions brutes a percebre en l'any 2014 són les següents:
Sou: 548,47 €
Complement de destinació (13): 282,13 €
Complement específic: 128,45 €
SEGONA.- El nomenament com funcionari interí, mitjançant la relació de candidats que es forme, podrà efectuar-se:
a) Per la realització de tasques, que per causa del major volum temporal o per altres raons temporals, no puguen ser ateses amb suficiència pel funcionaris de carrera que desenvolupen amb caràcter permanent els llocs de treball als que s'assignen les esmentades tasques, per un període màxim de 6 mesos dintre d'un termini de dotze mesos, comptadors a patir del moment en que es produïsquen les esmentades causes.
D'acord al l'Estatut de l'Empleat Públic i atès que la designació com funcionari interí per excés o acumulació de tasques he de realitzar-se per un període màxim de 6 mesos en un termini de 12 mesos en el supòsit que el candidat a ser nombrat segons la relació haja estat designat anteriorment com funcionari interí i no hagen transcorregut 6 mesos, no se li nombrarà i se nombrarà al següent en la relació quedant el mateix en espera en la relació de candidats durant eixos 6 mesos i sent el primer en la nova designació.
TERCERA.- El procediment de selecció es realitzarà mitjançant concurs- oposició.
QUARTA.- El lloc , funció i horari serà el següent: OPERARI DE SERVEIS DE CEMENTERI :
1. les funcions seran les de recolzament al personal adscrit al servei de cementeris municipals en les tasques pròpies del manteniment i funcionament del cementeri així com inhumació, exhumació, reposició (tornar a inhumar en un mateix nínxol) i trasllat.
2. La jornada de treball i el regim d'horaris generals serà l'estipulat pel personal pertanyent al cementeri. Aquest es desenvoluparà a jornada partida, en torns de matí i vesprada. La jornada laboral podrà coincidir en diumenge i festiu. La Corporació es reserva la facultat d'establir en l'horari les modificacions que es consideren oportunes per al millor desenvolupament del servei, segons les necessitats que sorgisquen, respectant la normativa legal aplicable sobre jornades i descansos
CINQUENA.- REQUISITS DELS ASPIRANTS.- 1.- REQUISITS GENERALS. Per a prendre part als sistema selectiu serà necessari que els aspirants reunisquen, en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies els següents requisits amb caràcter general.
a) Ser espanyol o tenir la nacionalitat d'algun dels estats membres de la Unió Europea, d'acord amb allò disposat en l'article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic.
b) Tenir complits 16 anys d'edat i no excedir, en tot cas, de l'edat màxima per a la jubilació forçosa.
c) No patir cap malaltia ni estar afectat per cap limitació física o psíquica que siga incompatible amb el desenvolupament de les funcions corresponents.
d) No haver estat separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol de les administracions públiques, ni estar inhabilitat per al desenvolupament de funcions públiques.
e) No trobar-se immers en cap dels supòsits d'incompatibilitat previstos en la Llei 53/84, de 26 de desembre, d'Incompatibilitats del Personal al Servei de les Administracions Públiques.
2. REQUISITS ESPECÍFICS. A més dels requisits comuns, els aspirants caldrà que reunisquen els requisits específics que tot seguit s'assenyalen:
a) Trobar-se en possessió del certificat d'escolaritat.
b) Trobar-se en possessió del carnet de conduir B1.
c) Estar en possessió del grau oral de coneixement de valència, expedit per la Junta Qualificadora de Coneixements de Valencià. Aquest requisit podrà acreditar-se amb la superació d'una prova oral .
SISENA.- SOL·LICITUDS D'ADMISSIÓ A LES PROVES.-
1. Les sol·l icituds per a prendre part en els procediments de selecció es presentaran en el termini dels 15 dies hàbils següents a la publicació de les bases de la convocatòria al BOP de València {del 20 de setembre al 7 d'octubre de 2014, a.i.} i es dirigiran a l'Alcalde. No obstant es publicarà al Tauler d'Anuncis de la Corporació, i també es donarà difusió al Berca TV i BIM, Es facilitarà models oficials d'instància o sol·licituds, no obstant, les instàncies també podran presentar-se en la forma que assenyala l'article 38 de la Llei 30/92.
2. Per a ser admès, caldrà que els aspirants manifesten que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, tant generals com específiques, en la data de finalització de la presentació d'instàncies, adjuntant resguard acreditatiu de l'ingrés per import de 9,50 euros.
3. En cas d'haver-hi defectes en les instàncies, es requerirà l'interessat perquè en el termini de deu dies esmene l'error o aporte els documents preceptius, amb l'advertiment que, si no ho fa, s'arxivarà la seua instància sense cap altre tràmit, i serà exclòs de la llista d'aspirants.
Els errors de fet podran esmenar-se en qualsevol moment, d'ofici o a petició de particular.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia