Ajuntament d'Alcanar ANUNCI sobre aprovació definitiva de les bases de la borsa de treball de professorat de l'escola municipal de música d'Alcanar i la seva convocatòria.
BASES QUE REGEIXEN LA CREACIÓ D’UNA BORSA DE TREBALL DEL PROFESSORAT DE MÚSICA EN LES DIVERSES ESPECIALITATS, PER A L’ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA D’ALCANAR (EMMA), I LA SEVA CONVOCATÒRIA
1. Objecte de la convocatòria i àmbit d’aplicació: L’objecte d’aquestes bases és la creació d’una borsa de treball de professors de música per a l’Escola Municipal de Música d’Alcanar (EMMA), als efectes de contractar personal laboral temporal, a temps parcial o complert, tot depenent de les necessitats de recursos humans en les diferents categories i especialitats.
Les funcions principals assignades a les categories que s’inclouen en la borsa de treball són les que es descriuen a la fitxa descriptiva de funcions del lloc de treball de la Relació de Llocs de Treball, aprovada pel Ple de l’Ajuntament en sessió de data 10/07/2009, i de la plantilla de personal, i es corresponen als següents llocs de treball de professorat per a l’Escola Municipal de Música d’Alcanar:
ESCOLA DE MÚSICA | |
1
|
Professor/a de música-Cant
|
1
|
Professor/a de música- Guitarra
|
1
|
Professor/a de música- Piano
|
1
|
Professor/a de música- Percussió
|
1
|
Professor/a de música- Trompeta
|
1
|
Professor/a de música- Oboè
|
1
|
Professor/a de música- Llenguatge musical
|
1
|
Professor/a de música- Flauta
|
1
|
Professor/a de música- Llenguatge musical
|
1
|
Professor/a de música- Trompa
|
1
|
Professor/a de música- Clarinet
|
1
|
Professor/a de música- Clarinet
|
1
|
Professor/a de música- Llenguatge musical infantil
|
1
|
Professor/a de música- Saxo
|
1
|
Professor/a de música- Flauta
|
1
|
Professor/a de música- Gralla- Dolçaina
|
1
|
Professor/a de música- Trombó
|
2. Convocatòria: Els anuncis de cada convocatòria juntament amb les bases que regeixen la selecció del personal es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província de Tarragona, en el tauler d’edictes de la Corporació i en la pàgina web municipal www.alcanar.cat
Els llistats dels aspirants es publicaran en el tauler d’edictes i en la pàgina web de la Corporació www.alcanar.cat.
3. Condicions i requisits que han de reunir els aspirants: Els/les aspirants que participin en els processos selectius que regulen aquestes bases hauran de reunir els requisits que es relacionen més endavant, i manifestar la seva voluntat de participar en el procediment selectiu mitjançant el model oficial d’instància de l’Ajuntament d’Alcanar i que es dirigirà a l’Alcalde-President de l’Ajuntament d’Alcanar, i liquidar la taxa dels drets d’examen.
Juntament amb la instància, s’ha de presentar original i fotocòpia per compulsar del document identificatiu dels mèrits al·legats i un CV, en el registre general de la Corporació, en el termini establert en aquestes bases.
Els interessats adreçaran les seves sol·licituds al president de la corporació i es podran presentar al registre general de l’ens, durant el termini de 20 dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació de l’anunci de convocatòria en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en qualsevol de les formes que determina l’article 38.4, de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.{del 20 de setembre al 9 d'octubre de 2014, a.i.}
En la sol·licitud els aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides en aquestes bases, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds, sens perjudici de la seva posterior acreditació en finalitzar el procés selectiu. Això no obstant, en cas que els aspirants tinguin el nivell exigit de coneixements de català cal que ho acreditin documentalment, com a màxim, abans de l’inici de la prova de català.
Les instàncies es podran presentar en la forma determinada a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, en aquest supòsit l’aspirant haurà de comunicar-ho immediatament aquest fet a l’Ajuntament d’Alcanar, via fax o email ajuntament@alcanar.cat, tot adjuntant còpia del gir postal de pagament de drets d’examen.
Si es tramita la instància mitjançant alguna d’aquestes formes, s’han de pagar els drets d’examen mitjançant gir postal.
Per ser admès/esa, i en el seu cas, participar en els processos selectius d’aquesta borsa de treball, els aspirants han de reunir en el moment de presentar la sol·licitud, els següents requisits:
a) Nacionalitat: Ser ciutadà/ana espanyol/a, d'acord amb les lleis vigents, o nacionals de qualsevol altres Estats membres de la Unió Europea, tot restant exclosa, en tot cas, l’accés d’aquests últims a aquelles places o càrrecs que impliquin exercici d’autoritat.
En idèntiques condicions poden accedir a la funció pública els ciutadans dels estats els quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, en els temes en què aquesta és troba definida en els tractats de la UE. Els estrangers podran accedir als llocs de treball reservats al personal laboral en el marc de la Llei d’estrangeria i d’acord amb els principis d’igualtat, mèrit i capacitat.
b) Edat: Haver complert 16 anys i no excedir l'edat establerta com a màxima per a l'ingrés en un cos o una escala, o en el seu cas, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
c) Titulació: Estar en possessió de la titulació suficient o estar en condicions d’obtenir-la en la data de finalització de presentació d’instàncies per prendre part de les proves selectives.
Les titulacions a posseir seran:
- Estar en possessió del títol superior de música o equivalent, o posseir l’habilitació corresponent.
En cas d’invocar un títol equivalent a l’exigit, correspon a l’aspirant acreditar-ho mitjançant certificat expedit pel Ministeri d’Educació i Ciència que ho acrediti.
d) Conèixer les dues llengües oficials a Catalunya (català i castellà):
Les persones candidates han de lliurar dins el termini de presentació de sol·licituds un dels documents següents:
a) Document que acrediti el coneixement de català dins de l'ensenyament obligatori, cosa que resulta de la certificació que s'ha cursat de manera oficial a Catalunya la matèria de llengua catalana d'ensenyament obligatori i s'ha obtingut el títol que correspon després del 1992. Aquest certificat l'expedeix qualsevol institut d'educació secundària públic en la forma que determina la Direcció General d'Ordenació i Innovació Educativa, tot això d’acord amb el Decret 161/2002, d'11 de juny, sobre l'acreditació del coneixement del català i l'aranès en els processos de selecció de personal i de provisió de llocs de treball de les administracions públiques de Catalunya, modificat pel Decret 3/2014 de 7 de gener, sobre avaluació i certificació de coneixements de català.
b) Fotocòpia confrontada de la documentació acreditativa de trobar-se en possessió del certificat de coneixements de llengua catalana, corresponent al nivell indicat de català, de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
Estan exemptes d’acreditar coneixements de llengua catalana:
a) Les persones aspirants que amb la possessió del títol exigit com a requisit específic de participació a la convocatòria acreditin, amb aquest mateix títol, que tenen el nivell de coneixements exigit o superior, tenint en compte la disposició addicional 1 i el Decret 152/2001, de 29 de maig, sobre avaluació i certificació de coneixements de català.
b) Les persones aspirants que hagin participat i obtingut plaça en processos anteriors de selecció de personal per accedir a la mateixa administració, en què hi hagués establerta una prova de català del mateix nivell o superior, o que hagin superat la prova esmentada en altres processos selectius.
Les persones candidates que no acreditin documentalment els coneixements de llengua catalana hauran de superar una prova específica de coneixements de llengua catalana de nivell amb caràcter obligatori, la qual es qualificarà d'apta o no apta.
e) Presentar fotocòpia compulsada del DNI o equivalent.
f) Presentar currículum vitae, acompanyats dels originals i fotocòpies per a compulsar els mèrits que es vulguin justificar en la fase de concurs.
g) Complir les condicions específiques per exercir les funcions que li poden ser encomanades, d'acord amb allò que es prevegi per reglament.
h) No estar inhabilitat/ada per a l'exercici de les funcions públiques ni estar separat, mitjançant expedient disciplinari, del servei de qualsevol administració pública, ni haver estat acomiadat disciplinàriament a l'àmbit del sector públic.
i) No patir cap malaltia, deficiència o limitació en la seva capacitat física, psíquica o sensorial que impedeixi o sigui incompatible amb l' exercici normal de les corresponents funcions.
j) No trobar-se afectat per causa d'incompatibilitat establerta per la Llei 53/1984, de 26 de desembre.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia