miércoles, 10 de septiembre de 2014

1 Tècnic/a Mitjà d'Administració General (A2) en règim de funcionari interí del programa del servei de treball de l'oficina jove 2012 (exp. 2014/490). Consell Comarcal de la Selva. (Girona)

El Consell Comarcal de la Selva, mitjançant resolució del president de data 22 d’agost de 2014, convoca el procés de selecció d'un/a tècnic/a d'administració general en règim de funcionari interí de programa a adscriure al programa "Servei de treball de l'Oficina Jove la Selva 2012", d’acord amb allò que disposa l’article 10.1.c, de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
Les bases de la convocatòria són les que figuren com annex a aquest anunci i es troben exposades en el tauler d’anuncis del Consell Comarcal de la Selva, podent-se consultar a la següent adreça d’internet: https://seu.selva.cat. En aquesta mateixa adreça estan disponibles les sol·licituds per prendre part en aquest procés selectiu.
Les sol·licituds per prendre part en els corresponents processos selectius s’han de presentar a les oficines del registre del Consell Comarcal de la Selva (Pg de Sant Salvador, 25-27 de Santa Coloma de Farners).
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà transcorreguts 10 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{de l' 11 al 20 de setembre de 2014, a.i.}
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
ANNEX I – BASES DEL PROCÉS SELECTIU
Expedient núm.: 2014/490
PROPOSTA DE BASES QUE REGIRAN LA CONVOCATÒRIA I SELECCIÓ D'UN/A TÈCNIC/A D'ADMINISTRACIÓ GENERAL EN RÈGIM DE FUNCIONARI INTERÍ DE PROGRAMA ADSCRIT AL PROGRAMA "SERVEI DE TREBALL DE L'OFICINA JOVE DE LA SELVA 2012".
Primera. Objecte de la convocatòria. És objecte de les presents bases la selecció per cobrir la vacant amb la categoria de tècnic mitjà d’administració general adscrit al programa “servei de treball de l’Oficina jove de la Selva 2012”, en règim de funcionari interí de programa per al Consell Comarcal de la Selva, mitjançant sistema selectiu urgent amb aplicació dels principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
Característiques:
1. Funcions principals del lloc de treball:
- Realitzar itineraris personalitzats d’orientació laboral i formatiu i assessorament jurídico-laboral a joves a nivell individual o grupal.
- Disseny, planificació, execució i avaluació de projectes formatius i d’ocupació per a joves, d’acord amb l’estratègia i les directrius del departament, per tal d’incidir en l’ocupabilitat dels mateixos.
- Coordinació de recursos i treball en xarxa (coordinació amb entitats del territori, altres serveis de l’Administració)
- Realitzar intermediació laboral i dinamitzar la borsa del servei de Treball de l’Oficina Jove de la Selva.
- Assessorar els joves que volen muntar una empresa i ajudar-los en els tràmits de constitució i en la recerca de recursos econòmics, si és el cas.
- Realitzar diagnòstic del territori al qual pertany per tal de conèixer les necessitats i realitzar accions per cobrir les necessitats detectades
- Desenvolupar accions per donar a conèixer el servei de l’Oficina Jove de la Selva.
- Fer el seguiment i justificació de les subvencions sol·licitades i dur a terme la gestió, atenció i seguiment del servei de l’Oficina Jove.
2. Condicions de treball:
- Lloc de treball: Tècnic mitjà d’administració general
- Grup titulació: A2
- Nomenament com a funcionari interí de programa del servei de treball de l’Oficina Jove la Selva 2012
- Sou brut/mes:
Base: 958,98 euros
Complement de destí: 439,70 euros (nivell 20)
Complement específic: 258,32 euros
- Jornada: 37,5 hores setmanals
Duració: El nomenament tindrà vigència fins al dia 31 de desembre de 2014, i es prorrogarà tàcitament per períodes d’un any si no hi ha preavís de cessament un mínim de 30 dies abans de la data de final de cada pròrroga; fins a un termini màxim improrrogable el dia 31 de desembre de 2015. No obstant això, si el Consell Comarcal de la Selva veiés reduït o suprimit el finançament extern d’aquest programa d’actuació, es produiria el cessament per desaparició de causa, segons preveu l’art. 10.3. de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, llei 7/2007 de 12 d’abril.
Segona. Modalitat del nomenament. El nomenament que es realitzi derivat d’aquest procés selectiu tindrà el caràcter de nomenament interí de programa, previst en l’art. 10.1.c) de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic, llei 7/2007, de 12 d’abril.
Tercera. Condicions d'admissió d'aspirants. Per poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola o bé complir els requisits establerts en l'article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d'abril, de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic pel que fa a aquest tipus de nomenament.
b) Posseir la capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
c) Tenir complerts els setze anys i no excedir, si s'escau, de l'edat màxima de jubilació forçosa.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a feines o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés a la situació de funcionari. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l'accés a l'ocupació pública.
e) Estar en possessió d’estudis de grau universitari o equivalent (diplomatura) o en condicions d'obtenir-la, en la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies. Els aspirants han d'acreditar també el coneixement suficient de la llengua catalana ( nivell de suficiència C de la Junta permanent de català o equivalent).
Quarta. Forma i termini de presentació d'instàncies. El model d’instància sol·licitant prendre part en el procés de selecció estarà disponible a la seu electrònica del Consell Comarcal (http://seu.selva.cat). Les persones aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a les presents bases, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies.
Les instàncies es dirigiran al Sr. President del Consell Comarcal de la Selva i es presentaran al registre d’entrada d’aquest Consell Comarcal (Passeig Sant Salvador, 25 – 17430 Santa Coloma de Farners), en horari d’atenció al públic (de 9h a 14h de dilluns a divendres). Les instàncies també es podran presentar en la forma determinada per l’article 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
Termini de presentació d’instàncies: finalitzarà transcorreguts 10 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació de l’anunci d’aquesta convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{de l' 11 al 20 de setembre de 2014, a.i.} (Donada la urgència d’aquesta selecció, en el cas d’aspirants que presentin la sol·licitud mitjançant correu administratiu, caldrà comunicar-ho al Consell Comarcal de la Selva a través de correu electrònic a l’adreça personal@selva.cat com a màxim el mateix dia de la finalització del termini de presentació d’instàncies, adjuntant al correu electrònic la sol·licitud segellada per l’administració o oficina de correus corresponent).
La instància haurà d’anar acompanyada de:
- Curriculum vitae de l’aspirant.
- Fotocòpia del DNI, o si s’escau, del passaport
- Fotocòpia de la titulació exigida en al convocatòria
- Fotocòpia del certificat acreditatiu de coneixements de la llengua catalana (nivell C)
- Documentació acreditativa de la trajectòria professional de l’aspirant així com dels mèrits i circumstàncies que al·legui que hagin de ser valorats.
- Informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
- Declaració responsable de no estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de la funció pública, ni haver estat separat/da del servei de l’administració pública mitjançant expedient disciplinari.
- Declaració responsable de no estar afectat/da per causes d’incompatibilitat o incapacitat, segons el que s’estableix a la normativa d’incompatibilitats del personal al serveis de les administracions públiques.
L’acreditació de l’experiència laboral s’haurà d’efectuar mitjançant la presentació dels contractes laborals, juntament amb el certificat de vida laboral de la Seguretat Social, essent necessaris ambdós documents. En el cas que l’experiència hagi estat assolida en l’àmbit de les administracions públiques, l’acreditació podrà ser substituïda per certificació emesa pel secretari de l’entitat.
Per tal de valorar correctament els mèrits dels aspirants, cal que l’acreditació de l’experiència laboral faci referència expressa a les funcions desenvolupades per l’aspirant. En el cas que l’experiència laboral s’hagi assolit com a treballador autònom caldrà presentar certificats que facin referència expressa als treballs realitzats per a tercers.
Per a l’acreditació i valoració dels cursos de formació, caldrà aportar títol o certificació en la qual consti l’assistència o l’aprofitament del curs i la seva durada expressada en hores lectives.
Per la sola presentació de la instància, les persones aspirants queden assabentades i donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per a la gestió del procés selectiu i per a la resta de la tramitació de l’expedient, d’acord amb la normativa vigent sobre protecció de dades de caràcter personal. Així mateix autoritzen al Consell Comarcal a difondre les dades corresponents al nom i cognom i el DNI a través de la seu electrònica del Consell Comarcal de la Selva ( https://seu.selva.cat) i als anuncis oficials que corresponguin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia