Consell Comarcal de la Selva EDICTE sobre selecció d’un lloc de treball d’interventor amb caràcter interí i reservat a funcionaris amb habilitació de caràcter estatal (exp. 2015/480).
El Consell Comarcal de la Selva mitjançant acord de la Comissió Permanent del Ple, que va tenir lloc el dia 2 de juny fr 2015, convoca el procés selectiu per a la selecció i provisió d’un lloc de treball d’interventor en règim de funcionari interí i reservat a funcionaris amb habilitació de caràcter estatal, d’acord amb allò que disposa l’article 94 i següents del Decret 214/1990, de 30 de juliol, de la Generalitat de Catalunya.
Les bases de la convocatòria són les que figuren com annex a aquest anunci i es troben exposades en el tauler d’anuncis del Consell Comarcal de la Selva, podent-se consultar a la següent adreça d’internet: https://seu.selva.cat. A aquesta mateixa adreça d’internet hi ha disponible la instància per prendre part en aquest procés selectiu.
El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà transcorreguts 20 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació de la convocatòria al BOP de Girona.{del 2 al 21 de juliol de 2015, a.i.}
-------------------------------
ANNEX I – BASES DEL PROCÉS SELECTIU
Expedient núm.: 2015/480
BASES DEL CONCURS OPOSICIÓ PER A LA PROVISIÓ AMB CARÀCTER INTERÍ UN LLOC DE TREBALL D’INTERVENCIÓ RESERVAT A FUNCIONARIS AMB HABILITACIÓ DE CARÀCTER ESTATAL
1. Objecte de la convocatòria 1.1. L’objecte de la present convocatòria és la selecció de personal, mitjançant el sistema de concurs oposició, per tal de formular proposta de nomenament a la Direcció General d’Administració Local de la Generalitat de Catalunya per proveir interinament el lloc de treball d’interventor del Consell Comarcal de la Selva reservat a funcionaris amb habilitació estatal amb subescala de intervenció tresoreria, enquadrat al subgrup A1 de l’article 76 de l’EBEP, amb nivell de complement de destinació 26 i complement específic 2305’46 euros bruts mensuals.
La provisió d’aquest lloc resulta necessària i urgent, ja que no ha estat possible la seva provisió per funcionari d’habilitació de caràcter estatal d’acord amb els procediments dels articles 27, 28, 29 i 30 del Decret 195/2008, de 7 d’octubre, pel qual es regulen determinats aspectes del règim jurídic del personal funcionari amb habilitació de caràcter estatal de les entitats locals de Catalunya, tot de conformitat amb l’art. 31 de l’esmentada norma que regula els nomenaments interins.
1.2. Les tasques bàsiques a realitzar seran el suport i suplència de l’exercici de les funcions públiques necessàries de la Intervenció, que comprenen el control i la fiscalització interna de la gestió econòmica financera i pressupostària.
2. Condicions d’admissió dels aspirants 2.1. Per a formar part en el procediment de selecció, serà necessari que els aspirants reuneixin els següents requisits:
a) Tenir la nacionalitat espanyola.
b) Tenir complerts els 16 anys d’edat i no excedir de l’edat màxima de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió de la titulació exigida per a l’accés a la subescala de Intervenció Tresoreria, que és qualsevol dels següents títols: Llicenciat en Dret, Llicenciat en Ciències Polítiques i de l’Administració, Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, Llicenciat en Economia, Llicenciat en Ciències actuarials i financeres o el títol de grau corresponent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data en la qual finalitzi el termini de presentació d’instàncies.
d) No haver estat separat/ada mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les qual ocupaven en el cas de personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat.
e) No estar afectat per cap dels motius d’incompatibilitat i d’incapacitat dels previstos a la legislació vigent en la matèria.
f) Posseir la capacitat funcional per l’ acompliment de les tasques, no patir malaltia o defecte físic o psíquic que impedeixi el normal exercici de les funcions pròpies del nomenament.
g) Acreditar coneixements de llengua catalana equivalents al nivell de suficiència de català (certifical de nivell C) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent d’acord amb el Decret 161/2002 i l’Ordre PRE/228/2004. Les persones aspirants que no acreditin documentalment dit nivell hauran de superar la corresponent prova.
Tots aquests requisits i condicions s’hauran de reunir en el moment de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds.
3. Publicitat de la convocatòria. Termini i forma de presentació de sol·licituds de participació. Admissió dels aspirants. 3.1 Les bases, una vegada aprovades i la convocatòria es publicaran íntegrament al taulell d’anuncis i a la seu electrònica del Consell Comarcal de la Selva (http://seu.selva.cat) així com al Butlletí Oficial de la Província de Girona i al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
3.2 Les instàncies, dirigides al president del Consell Comarcal de la Selva, es presentaran al registre general del Consell de 9 a 14 hores, o en la forma prevista en l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, durant el termini de vint dies naturals a partir de la publicació de la convocatòria en el BOP de Girona. Tota la resta de publicacions referents al present procediment es faran al tauler d’anuncis del Consell Comarcal i a la seu electrònica http://seu.selva.cat.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia