domingo, 19 de julio de 2015

1 mestre/a especialista en educació infantil a la Llar d’Infants municipal i la creació d’ una borsa de treball d’educadors/es de la llar d’infants, en règim laboral temporal. Ajuntament de Caldes de Malavella (Girona)

BASES QUE HAN DE REGIR EL PROCEDIMENT DE SELECCIÓ D’UN (1) MESTRE/A ESPECIALISTA EN EDUCACIÓ INFANTIL A LA LLAR D’INFANTS MUNICIPAL
Primera. Objecte de la convocatòria. Aquestes bases tenen per objecte la contractació en règim laboral temporal i a temps parcial amb subjecció a l’ET , amb règim general de la SS pel curs escolar 2015/2016 d’un mestre/a especialista en educació infantil a la Llar d’Infants municipal.
Aquest procediment ha de permetre donar compliment al Decret 282/2006, de 4 de juliol, pel qual es regulen el primer cicle de l'educació infantil i els requisits dels centres, art. 11 paràgraf 3r.
L’horari de treball s’adaptarà a les necessitats del servei i serà concretat en el corresponent contracte que es formalitzi.
Així mateix es constituirà una borsa de treball per a cobrir les possibles vacants.
Segona. Condicions o requisits que hauran de reunir o complir els/les aspirants. Per prendre part en el procés selectiu és necessari que els/les aspirants reuneixin, en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds, les condicions fixades a l’article 56 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’ Empleat Públic, amb les següents especificacions:
- Tenir nacionalitat espanyola o la de qualsevol dels estats membres de la Unió Europea o d’aquells estats membres en què, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui d’aplicació la lliure circulació de treballadors en els termes en què es troba definida en el Tractat Constitutiu de la Comunitat Europea.
També podran ser admesos el cònjuge, els descendents i els descendents del cònjuge, tant dels ciutadans espanyols com dels nacionals dels altres estats membres de la Unió Europea o dels estats als quals, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, els sigui aplicable la lliure circulació de treballadors, qualsevol que sigui la seva nacionalitat, sempre que els cònjuges no estiguin separats de dret i, pel que fa als descendents, siguin menors de 21 anys o majors d’aquesta edat però visquin a càrrec dels seus progenitors.
Així mateix, també podran presentar-se al procés de selecció les persones amb nacionalitat d’estats que no pertanyen a la Unió Europea sempre que tinguin permís de residència i treball vigent, d’acord amb la legislació d’estrangeria aplicable.
Els/les aspirants que no tinguin nacionalitat espanyola hauran de demostrar coneixements suficients de castellà i hauran de superar les proves establertes amb aquesta finalitat.
- Haver complert l’edat de 16 anys en la data d' acabament del termini assenyalat per a la presentació de sol·licituds i no excedir de l’edat de jubilació forçosa.
Estar en possessió de la titulació específica que s’ indica en l’annex de la convocatòria,[ mestre especialista en educació infantil o títol de grau equivalent.] o en condicions d' obtenir el títol a la data d’acabament del termini per a la presentació de sol·licituds. Els/les aspirants d’Estats membres de la Unió Europea hauran d’estar en possessió d’algun dels títols reconeguts a Espanya de conformitat amb el que s’estableix a la normativa vigent en la matèria. En el supòsit que aporti un títol equivalent a l’exigit, s’haurà d’adjuntar el certificat expedit pel Consell Nacional d’Educació que n’acrediti l’equivalència. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal disposar de l’homologació corresponent del Ministeri d’Educació, Cultura i Esport.
- No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques ni estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de les funcions públiques ni haver estat separat/da, per resolució ferma, del servei de cap administració pública.- En el cas d’ ésser nacional d’un altre Estat, no estar inhabilitat/da o en situació equivalent ni haver estat sotmès/a a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’empleat públic.
- Posseir la capacitat funcional pel desenvolupament de les tasques que li puguin ser encomanades. S’entén referit a no patir cap malaltia ni deficiència física que impedeixi el normal exercici de les funcions pròpies de la plaça a ocupar.
- Tenir el coneixement adequat de les dues llengües oficials a Catalunya. Els/les nacionals d’altres Estats hauran de demostrar coneixements suficients de castellà i català, exigint-se la superació de proves amb aquesta finalitat.
Tercera. Forma i termini de presentació de sol·licituds. Les persones que desitgin participar en el procés selectiu hauran d’omplir el model normalitzat de sol·licitud d’admissió a les proves selectives de l’Ajuntament de Caldes de Malavella. Aquest model es pot descarregar de la pàgina web municipal (www.caldesdemalavella.cat); així mateix, serà facilitat a les dependències de l’Ajuntament.
Les sol·licituds s’adreçaran a l’ Alcalde-president de l’Ajuntament de Caldes de Malavella i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament de Caldes de Malavella durant el termini de 20 dies naturals a comptar des de l’endemà de la publicació de l’anunci de la convocatòria en el DOGC.{del 15 de juliol al 3 d'agost de 2015, a.i.} 
... pàgina web municipal (www.caldesdemalavella.cat) i al tauler electrònic, accessible des de la Seu electrònica de l’Ajuntament de Caldes de Malavella :

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia