jueves, 16 de julio de 2015

borsa d'auxiliars administratius interins (grup C2). Ajuntament de Vilassar de Mar (Barcelona)

La Junta de Govern Local, en sessió del dia 7 de juliol de 2015, va acordar convocar proves selectives i aprovació de bases del concurs oposició lliure, per a la creació d’una borsa d’auxiliars administratius interins (grup C2)
El termini de presentació d’instàncies finalitzarà transcorreguts 20 dies naturals a partir del dia següent a la seva publicació.
Els anuncis successius es publicaran a la seu de la Corporació local, sense perjudici del què disposa l’article 78 del Reglament del personal al servei de les entitats locals de Catalunya.
S’insereix a continuació les Bases reguladores d’aquesta convocatòria.
BASES REGULADORES DE LA SELECCIÓ PER A PROVEIR PLACES D’AUXILIAR ADMINISTRATIU INTERÍ PER A FORMAR LA BORSA D’INTERINATGE, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ LLIURE.
1. OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. L’objecte d’aquesta convocatòria és la provisió de places de l'escala d'Administració General, subescala Auxiliar, que, amb caràcter interí, es puguin cobrir quan es produeixin vacants o baixes o per altres causes, en la Plantilla de funcionaris d'aquest Ajuntament; i formar la bossa d’interinatge.
El sistema de provisió serà el de concurs oposició lliure.
2. CONDICIONS DELS ASPIRANTS.
Per poder ser admesos a la pràctica de les proves selectives, els aspirants hauran de complir els requisits següents:
a) Tenir la ciutadania d’algun dels estats membres de la Unió Europea.
b) Tenir els divuit anys complerts en la data de finalització del termini de presentació de les sol·licituds.
c) Estar en possessió del títol de Graduat escolar, Formació professional 1r grau o equivalent, o estar en condicions d’obtenir-lo en la data de finalització del període de presentació de les sol·licituds. L’equivalència dels títols s’haurà d’acreditar, si escau, mitjançant un certificat de l’organisme competent.
d) No patir cap malaltia o defecte físic que impedeixi el normal desenvolupament de les funcions del lloc de treball a proveir. Amb aquesta finalitat, els aspirants que resultin seleccionats hauran de sotmetre’s, abans de la presa de possessió, a la pràctica dels reconeixements, les proves i les anàlisis mèdics que l’Ajuntament acordi.
e) No haver estat separat, mitjançant un expedient disciplinari, del servei de cap Administració Pública; no trobar-se inhabilitat per a l’exercici de la funció pública, i no trobar-se comprès en cap causa d’incapacitat de les previstes en el Reglament del personal al servei de les entitats locals.
f) Els que es relacionen de forma individualitzada a l’annex de les present Bases.
Tots aquests requisits s’hauran de posseir en el moment d’acabar el termini de presentació d’instàncies.
3. PRESENTACIÓ DE LES INSTÀNCIES Les sol·licituds per a prendre part a les proves selectives s’han d’adreçar a l’Il·lustríssim senyor Alcalde President de la Corporació, i es presentaran en el Registre General de l’Ajuntament, en document normalitzat, en el termini de VINT dies naturals, comptadors a partir de l’endemà al de la publicació de l’extracte d’aquesta convocatòria en el Butlletí Oficial de la Província. Si el darrer dia de presentació d’instàncies fos un dissabte o un dia festiu, s’entendrà prorrogat el termini fins al dia hàbil següent.
Les instàncies també podran presentar-se en la forma establerta a l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú (en endavant LRJ-PAC),
A la sol.licitud, els aspirants faran constar:
a) Que reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides a la base segona d’aquesta convocatòria per a ser admesos.
b) Que es compromet, si escau, a prestar el jurament o promesa establerts en el RD 707/79, de 5 d’abril.
Juntament amb les instàncies, s’han de presentar els documents següents:
1. El justificant de l’ingrés dels drets d’examen per a prendre part en la selecció, que seran de 12 €. El pagament es farà efectiu a la tresoreria municipal, o bé per gir postal o telegràfic, fent constar, en aquest cas, el número i la data de la tramesa. Els drets d’examen només es retornaran als aspirants que no siguin admesos a examen, per manca dels requisits exigits. En el cas que el sol·licitant estigui en situació d’atur, no haurà de satisfer drets d’examen, per a la qual cosa haurà de presentar el justificant de la seva inscripció vigent a l’Oficina de Treball.
2. "Currículum vitae" de l’aspirant.
3. Els documents acreditatius dels mèrits al·legats per a la fase de concurs, quan correspongui.
4. Una fotocòpia del DNI
5. El document acreditatiu del coneixement de la llengua catalana de nivell C de la Junta permanent de Català o equivalent, si el té, d’acord amb el que s’estableix en l’annex.
Tots els documents hauran de ser originals, o bé fotocòpies compulsades de l’original, sense que el Tribunal qualificador en pugui valorar d’altres que no siguin aportats abans del moment de finalitzar el període de presentació d’instàncies.  www.vilassardemar.cat/  Plaça de l'Ajuntament, 6, 08340 Vilassar de Mar, Barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia