lunes, 24 de marzo de 2014

1 Tècnic Director del Museu Josep Aragay. (A1) -temps parcial-. Ajuntament de Breda (La Selva-Girona)

Ajuntament de Breda. ANUNCI sobre aprovació de les bases i la convocatòria per a la selecció, en règim de personal laboral, del director del Museu Josep Aragay.
Per acord de la Junta de Govern Local, en data 10 de març de 2014, es van aprovar les bases i la convocatòria per cobrir la plaça de Director del Museu Josep Aragay, en règim laboral temporal.
En compliment del que estableix la normativa vigent, es publica el text íntegre de les bases aprovades.
PRIMERA.- Objecte de la convocatòria. És objecte de les presents bases la selecció per cobrir una vacant amb la categoria professional de llicenciat, A1, complement de destí 22, en règim de laboral temporal a jornada parcial, per a l’Ajuntament de Breda, per a dur a terme les funcions de tècnic director del Museu Josep Aragay, mitjançant sistema selectiu de concurs de mèrits, amb aplicació dels principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat.
La justificació de la contractació respon a la necessitat urgent de disposar d’un Director del Museu segons els requisits normatius de la legislació sectorial aplicable als Museus Municipals, considerant-se com a necessària pel bon funcionament d’un servei prioritari en la política d’objectius de l’Ajuntament de Breda.
Característiques:
1. Funcions principals del lloc de treball:
a. La planificació i la proposta d’adquisicions museístiques.
b. L’inventari, la documentació, la catalogació, la protecció i la conservació dels fons del museu.
c. La coordinació i el control del personal encarregat de vetllar per la integritat de les col·leccions i la seguretat del museu.
d. La planificació i l’execució o el control de les activitats de restauració dels objectes del museu.
e. La conceptualització i el control tècnic de projectes d’exposició.
f. La participació en l’elaboració de projectes museològics i de qualsevol altre pla director del museu.
g. La planificació i l’execució de programes de recerca d’interès per al museu.
h. La planificació i l’avaluació d’estudis de públic.
i. La planificació i el control de les publicacions del museu.
j. La planificació, l’execució i l’avaluació de programes i activitats pedagògiques i de difusió.
k. El peritatge i la taxació d’objectes d’acord amb el que estableix l’article 14.2 de la Llei 17/1990, de 2 de novembre, de museus.
l. Qualsevol altra activitat o funció de caràcter museològic que li delegui la direcció o que li sigui encomanada pels òrgans de govern del museu.
2. Característiques personals d’adequació al lloc de treball:
- Capacitat i experiència en lideratge de projectes de recerca i altres.
- Capacitat per liderar equips de treball.
- Capacitat de coordinació i col·laboració amb altres departaments de l’Organització.
- Capacitat d’anàlisi i planificació de treball.
- Habilitats comunicatives, de relació interpersonal i de treball en equip.
3. Condicions de treball
- Lloc de treball: Tècnic Director del Museu
- Grup de titulació: A1
- Sou brut/mes: 500 euros per 14 pagues
Base: 266,17 euros
Complement de destí 22: 122,36 euros
Complement específic: 111,56 euros
- Jornada: 9 hores setmanals
SEGONA.- Modalitat del contractació. El contracte que es realitzi derivat d’aquest procés selectiu tindrà el caràcter de contractació laboral temporal a jornada parcial, previst en el Reial Decret Legislatiu 1/1995, de 24 de març pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de l’Estatut dels treballadors.
TERCERA.- Condicions d’admissió d’aspirants. Per poder participar en els processos selectius serà necessari reunir els següents requisits:
a. Tenir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article 57 de la llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’estatut bàsic de l’empleat públic.
b. Tenir capacitat funcional per al desenvolupament de les tasques.
c. Tenir complerts els 16 anys i no excedir, si s’escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa.
d. Estar en possessió del títol de Llicenciat en Història o Història de l’art, o en condicions d'obtenir-lo, en la data en què finalitzi el termini de presentació d'instàncies. En el cas de títols equivalents o d’altres estats membres de la Unió Europea, les persones aspirants hauran d’acreditar documentalment l’equivalència o el reconeixement per l’estat espanyol.
e. No haver estat separat/da mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les administracions públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les comunitats autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a treballs o càrrecs públics per resolució judicial, per a exercir funcions similars en les que s’hagi estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes, l’accés a l’ocupació pública.
f. Acreditar coneixements de llengua catalana equivalents al nivell de suficiència de català (certificat C) de la Direcció General de Política Lingüística o equivalent d’acord amb el Decret 161/2002 i l’Ordre PRE/228/2004. Les persones aspirants que no acreditin documentalment dit nivell hauran de superar la corresponent prova. Els nacionals membres d’altres estats, hauran de demostrar coneixements suficients de castellà.
g. No trobar-se afectades per cap causa d’incapacitat o d’incompatibilitat.

QUARTA.- Forma i termini de presentació d’instàncies. El model d’instància sol·licitant per prendre part en el procés de selecció estarà disponible a l’oficina d’atenció ciutadana de l’Ajuntament de Breda. L’esmentat model serà una instància genèrica. Les persones aspirants hauran de manifestar que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides a les presents bases, referides sempre a la data d’expiració del termini assenyalat per a la presentació d’instàncies.
Les bases un cop aprovades seran penjades, en el taulell d’anuncis de l’Ajuntament, full per full i seran publicades a la pàgina web municipal, així com en el Butlletí Oficial de la Província de Girona i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Lloc de presentació d’instàncies: Les instàncies es dirigiran al Sr. Alcalde President de l’Ajuntament de Breda i es presentaran al registre d’entrada d’aquest Ajuntament, en les hores d’atenció al públic (de 9h a 14h de dilluns a divendres), situat a l’OAC, carrer nou, 3 bxs.
Termini de presentació d’instàncies: vint dies naturals a partir de l’endemà de la publicació respectiva al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.{del 25 de març al 14* d'abril de 2014, a.i.}
La instància haurà d’anar acompanyada de:
- Currículum vitae de l’aspirant.
- Fotocòpia del DNI o, si s’escau del passaport.
- Fotocòpia de la titulació exigida en la convocatòria.
- Fotocòpia del certificat acreditatiu del coneixement de la llengua catalana (nivell C).
- Fotocòpia de la documentació acreditativa de la trajectòria professional de l’aspirant així com dels mèrits i circumstàncies que al·legui que hagin de ser valorats. (Experiència professional i formació)
- Fotocòpia de l’informe de la vida laboral emès per la Tresoreria General de la Seguretat Social.
- Declaració responsable de no estar inhabilitat/da per sentència ferma per a l’exercici de la funció pública, ni haver estat separat/da del servei de l’administració pública, mitjançant expedient disciplinari.
- Declaració responsable de no estar afectat/da per causes d’incompatibilitat o incapacitat, segons el que s’estableix la normativa d’incompatibilitats del personal al servei de les administracions públiques.
L’acreditació de l’experiència laboral s’haurà d’efectuar mitjançant la presentació dels contractes laborals o nomenaments, juntament amb el certificat de vida laboral de la Seguretat Social, essent necessaris ambdós documents. En el cas que l’experiència hagi estat assolida en l’àmbit de les administracions públiques, l’acreditació podrà ser substituïda per certificació emesa pel secretari de l’entitat.
Per tal de valorar correctament els mèrits dels aspirants, cal que l’acreditació de l’experiència laboral faci referència expressa a les funcions desenvolupades per l’aspirant.
Per a l’acreditació i valoració dels cursos de formació, caldrà aportar títol o certificació en la qual consti l’assistència o l’aprofitament del curs i la seva durada expressada en hores lectives.
Per la sola presentació de la instància, les persones aspirants queden assabentades i donen el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per a la gestió del procés selectiu i per a la resta de la tramitació de l’expedient, d’acord amb la normativa vigent sobre protecció de dades de caràcter personal. Així mateix autoritzen a l’Ajuntament de Breda a difondre les dades corresponents al nom i cognom i al DNI a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de Breda i als anuncis oficials que corresponguin.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia