sábado, 29 de marzo de 2014

borsa de treball d'Arquitectes (A1). Ajuntament de Sant Antoni de Portmany (Eivissa-Illes Balears)

Ajuntament de Sant Antoni de Portmany. Anunci convocatòria borsa arquitecte
La Junta de Govern Local, en sessió ordinària, celebrada el dia 13 de març de 2014, aprovà la convocatòria, pel sistema de concurs oposició, d'una borsa de treball d'arquitectes i les bases que han de regir aquesta convocatòria i que a continuació es transcriuen com a Annex I, II i III.
ANNEX I
1a.-OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA. És objecte de la present convocatòria la creació, pel procediment de concurs oposició, d’una borsa de treball d'arquitectes per a cobrir les necessitats del servei que puguin subvenir , com ara necessitats urgents derivades de l'augment de la demanda, baixes laborals, vacances. 
Les funcions del lloc de treball seran, entre d’altres:
- Elaborar la planificació urbanística del municipi.
- Fer el seguiment i elaborar els informes relacionats amb els instruments de planejament, gestió urbanística, llicències d’obres i disciplina urbanística.
- Assessorar i informar als òrgans de govern en matèria urbanística.
- Elaborar, redactar, dirigir i supervisar els projectes d’obres municipals.
- Atendre al públic en matèria relativa al seu àmbit de treball.
Aquest selecció es regirà per les prescripcions contingudes en les bases reguladores de la convocatòria específica i en allò que no s’hi prevegi per la normativa general aplicable
L'anunci de la present convocatòria es publicarà al Butlletí Oficial de les Illes Balears i al Tauler d’Anuncis i a la pàgina web de l’Ajuntament (www.santantoni.net). El text íntegre de les bases que han de regir la convocatòria i els anuncis successius del procés selectiu
es publicaran al Tauler d’Anuncis i a la pàgina web municipal. 
2a.-REQUISITS DELS ASPIRANTS. Per prendre part en les proves selectives serà necessari reunir, a
la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds, els requisits següents:
a) Posseir la nacionalitat espanyola, sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver arribat a l’edat de jubilació forçosa.
c) Estar en possessió del títol de llicenciat en arquitectura o equivalent, o en condicions d’obtenir-lo en la data que finalitzi el termini de presentació de sol·licituds.
d) No patir cap malaltia i posseir les capacitats físiques i psíquiques que siguin necessàries per a l’exercici de les funcions del cos a què correspon la borsa.
e) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se inhabilitat per a l’ocupació o l’exercici de la funció pública.
f) Posseir el carnet de conduir B.
3a.- PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS I DOCUMENTACIÓ. 1. Les persones interessades a participar en el concurs oposició han de presentar una sol·licitud d’acord amb el model de l’Annex II de les presents bases.
2.- Les sol·licituds s’ha de presentar al Registre General de l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany o bé en la forma que estableix l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. En aquest darrer supòsit, necessàriament s’haurà de trametre, mitjançant fax o correu electrònic a l’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany, còpia de la sol·licitud registrada per tal de tenir coneixement de la presentació (Fax. 971344175, correu electrònic: oac@santantoni.net).
3.- El termini de presentació de sol·licituds serà de 15 dies hàbils, comptadors des del dia següent de la publicació de l'anunci de la convocatòria al Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB){del 28 de març al 14 d'abril de 2014, a.i.}. Es publicarà també al tauler municipal d’anuncis i a la pàgina web municipal (www.santantoni.net). 
4.- Juntament amb la sol·licitud, s’haurà d’adjuntar la documentació següent:
1) Fotocòpia del DNI o, en el cas de no ser espanyol, del document oficial acreditatiu de la personalitat.
2) Original o fotocòpia compulsada dels requisits exigits a la base 2a.
3) Relació dels mèrits que s’al·leguin per a la fase de concurs. Aquesta relació s’haurà de presentar en forma de llistat on constaran detallats els mèrits que s’al·leguen ordenats d’acord amb els distints blocs que conformen el barem de valoració del concurs (apartat B) de la base 6a).
Aquest llistat de mèrits s’ha d’acompanyar, necessàriament, amb els documents acreditatius de cada mèrit, originals o fotocòpia acarada. Els mèrits al·legats que no es justifiquin documentalment dins del termini de presentació d’instàncies no es tindran en consideració, tampoc es valoraran altres mèrits que no formin part dels blocs que conformen el barem de valoració del concurs.
4) Les persones aspirant amb discapacitat igual o superior al 33%, hauran de presentar dins del termini de presentació de sol·licituds, un certificat dels equips multiprofessional de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial o de l’organisme públic equivalent sobre les condicions personals d’aptitud per exercir les funcions corresponents a la categoria professional de la borsa a la qual la persona candidata aspira i que ha d’expressar que es troba en condicions de complir les tasques fonamentals del cos mitjançant, si corresponen a judici de l’administració, les adaptacions necessàries del lloc de treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia