jueves, 13 de marzo de 2014

1 tècnic/a de joventut , Grup A (mitjançant concurs). Consell Comarcal del Segrià ( Lleida)

Consell Comarcal del Segrià.  EDICTE sobre publicació de les bases de contractació d'un tècnic/a de joventut.
BASES REGULADORES DEL PROCÉS DE SELECCIÓ PER A LA CONTRACTACIÓ D’UN/A TÈCNIC/A DE JOVENTUT EN RÈGIM DE PERSONAL LABORAL TEMPORAL
Primera. OBJECTE. L’objecte d’aquestes bases és la contractació d’un/una tècnic/a de joventut en règim de personal laboral temporal, mitjançant concurs.
Segona. MODALITAT DEL CONTRACTE. La modalitat del contracte és laboral temporal, a jornada complerta. La categoria professional, la durada del contracte i les retribucions vindran determinades pel que estableixi la fitxa corresponent del Contracte- Programa
signat entre el Consell Comarcal del Segrià i el Departament de Benestar i Família.
Tercera. FUNCIONS
Dissenyar, dirigir , coordinar i avaluar el pla comarcal de joventut.
Elaboració i implementació dels plans locals de joventut. Funcions d’assistència i cooperació amb els municipis.
Efectuar i coordinar amb les altres administracions implicades les accions de seguiment de les activitats d’educació en el lleure en les que participen menors de 18 anys. Funcions d’assessorament i visites de comprovació i seguiment d’aquestes activitats.
Execució de les competències que té delegades el Consell Comarcal en matèria d’instal·lacions juvenils. Assessorament tècnic i administratiu.
Totes aquelles que determini el contracte- programa
Quarta. CONDICIONS D’ADMISSIÓ D’ASPIRANTS. Per poder participar en el procés selectiu és necessari reunir els requisits següents:
a) Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que disposa l’article 57 de la Llei 7/2007, de 12 d’abril, de l’Estatut Bàsic de l’Empleat Públic.
b) Tenir la capacitat funcional per a l’acompliment de les tasques.
c)Tenir setze anys i no excedir , si escau, de l’edat màxima de jubilació forçosa, per a l’accés a l’ocupació pública.
d) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l’accés al cos o escala de funcionari, o per a exercir funcions similars a les que feia en el cas del personal laboral, en què hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d’un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en situació equivalent ni haver estat sotmès a sanció disciplinària o equivalent que impedeixi, en el seu Estat, en els mateixos termes l’accés a l’empleat públic.
e) Estar en possessió d’una titulació universitària de grau ( diplomatura universitària) o una titulació equivalent a tècnic de gestió ( grup A2) de la Generalitat de Catalunya.
f) Acreditar el coneixement de la llengua catalana de nivell de suficiència ( certificat C) la qual cosa es podrà acreditar amb la presentació dels títols, i certificats equivalents als certificats de coneixements de català de la Secretaria de Política Lingüística. En el cas de voler acreditar el nivell de català assolit per estudis reglats realitzats, caldrà presentar un certificat expedit per l’Institut d’Educació Ssecundària, que convalidi el nivell de català assolit.
En el cas de no acreditar documentalment l’esmentat nivell de català, les persones interessades en participar en la convocatòria també podran presentar les seves instàncies si bé hauran de realitzar la prova específica de coneixements de la llengua catalana de l’esmentat nivell.
g) Disposar de vehicle i carnet de conduir A1
Les persones aspirants amb condició legal de discapacitat amb un grau igual o superior al 33% tenen dret a l’adaptació de les proves i del lloc de treball en cas que se’ls adjudiqui. S’ha de presentar informe de l’Institut Català d’Assistència i Serveis Socials ( u òrgan competent equivalent de la resta de Comunitats Autònomes) que declari que la persona compleix les condicions per exercir les funcions del lloc de treball que es convoca i que informi sobre les adaptacions per realitzar les proves i sobre la necessitat d’adaptar el lloc de treball.
Cinquena. FORMA I TERMINI DE PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS. Les sol·licituds per participar en les corresponents proves d’accés, en què els aspirants faran constar que reuneixen les condicions exigides a les bases, s’adreçaran al President del Consell Comarcal del Segrià, i es presentaran en el Registre d’entrada del Consell Comarcal o bé mitjançant el procediment que regula l’article 38.4 de la Llei 30/1992, en el termini de vint dies naturals a comptar des del dia següent de l’ultima publicació de l’extracte de la convocatòria en el Butlletí Oficial de l’Estat o en el diari Oficial de la Generalitat de Catalunya.
Les bases íntegres es publicaran en el Butlletí Oficial de la Província i en el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, es publicaran igualment en el taulell d’edictes electrònic del Consell Comarcal.
La sol·licitud s’acompanyarà amb:
- Fotocòpia del DNI o, si escau, passaport.
- Documentació acreditativa dels mèrits que s’al·leguin als efectes de valoració del concurs.
- Declaració de disposar de vehicle.
Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, les persones aspirants donen el consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de tramitació del procés selectiu, d’acord amb la normativa vigent
www.segria.cat    Carrer del Canyeret, 12, 25007 Lleida973 05 48 00

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Este espacio es para dejar tu opinión, y para que tod@s podais colaborar en las mejoras de este servicio de la Agrupación Socialista de Xàbia